پارس ناز پورتال

انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهور

مجموعه : مدل کیف و کفش
انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهور

انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهور 

مدل های مشهور جهان همیشه از بهترین وسیله های مد استفاده می کنند و کیف هم یکی از آن ها است. شما می توانید در زیر آن ها را مشاهده کنید. شاید عادت داشته باشید که همیشه کیف را روی دوش تان بیاندازید یا که بند آن را همیشه دور مچ تان بپیچید. در هر صورت، مدل های مختلفی وجود دارد که می توانید

 

آنها را با توجه به تیپ خود به کار گیرید. اما اگر دوست دارید بدانید که ستاره ها چگونه کیف های دستی خود را به دست می گیرند، با ما همراه باشید. هر کیفی که بند کوچک داشته باشد، بدین معنی نیست که حتما باید بند کوچک آن را به دست بگیرید. شما می توانید کیف های دستی را نیز از شانه هایتان آویزان کنید.

 

این مدل یکی از مدل های محبوب امسال بود که طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرد. اولیویا کالپو هم جزو آن دسته از ستاره هایی است که به این مدل علاقه نشان داده است.
انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهورزمانی که ریحانا در مراسمی در نیویورک کیف اش را از گردنش آویزان کرد، خیلی ها این تیپ او را مسخره کردند اما خیلی ها هم به تقلید از این ستاره محبوب، کیف هایشان را از گردن شان آویزان کردند.
انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهورشما کیف های دستی که بند زنجیری دارند را چه می کنید؟ آیا آنها را از شانه هایتان آویزان می کنید؟ به ظاهر اولویا پالرمو نگاهی بیاندازید. با این که کیف او دسته زنجیری بلندی دارد، او آن را از شانه هایش آویزان نکرد.
انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهورشما حتی می توانید با کیف دستی تان ترفندهای دیگری نیز بزنید. به عنوان مثال کیت میدلتون از کیف اش برای پوشاندن شکم بارداری اش استفاده کرده است. اگر شما هم می خواهید شکم بزرگ تان را بپوشانید، کیف تان مانند کیت میدلتون به دست بگیرید.
انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهوراگر کیف تان بندی متوسط دارد و دوست ندارید آن را از شانه هایتان آویزان کنید یا حتی اگر لباس تان خزدار است و کیف تان زیر خز آن به چشم نمی آید، مدلی که مادام جولیا، ستاره توکیو، کیف اش را به دست گرفته است را امتحان کنید.
انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهوربد نیست گاهی از تیپ کلاسیک خود بیرون بیایید و کیف های اسپورت تر را امتحان کنید. داکوتا جانسون هم کوله ای از برند بربری را برای تیپ اسپورت خود انتخاب کرده است.

انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهوریکی از مدهای فصل پاییز انداختن کیف به صورت کج روی شانه هایتان است. از آنجا که این مدل کمی اسپورت به نظر می رسد، اگر می خواهید کیف تان را اینگونه بیاندازید، بهتر است شلوار جین و بوت های بلند به پا کنید، درست کاری که جولیان هاف انجام داد.
انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهورحتما نباید کیفی که از آرنج تان آویزان می کنید، کوچک باشد. شما می توانید کیف های بلند را نیز از مچ دستان تان آویزان کنید تا مانند الساندرا آمبروزیو زیبا و روی مد به نظر آیید.
انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهورتازه مادرها مجبورند که کیف های بزرگ به دست گیرند زیرا آنها باید همیشه پوشک بچه، شیشه شیر، شیر خشک، حوله و.. را به همراهشان داشته باشند و چه چیزی بهتر از یک کیف بزرگ؟ کریسی تیگان کیف پرادا را در این شرایط انتخاب کرده است.
انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهوراگر می خواهید خلاقیت ویکتوریا بکهام را داشته باشید، یک پارچه بگیرید و آن را به دور مچ تان بپیچید تا نقش کیف را برایتان بازی کند.

انواع کیف های زنانه به سبک مدل های مشهور