پارس ناز پورتال

اکسسوری های ضروری برای آقایان شیک پوش چیست؟

مجموعه : مدل لباس جدید
اکسسوری های ضروری برای آقایان شیک پوش چیست؟

اکسسوری ها نقش مهمی در ایجاد استایل شیک و جذاب برای آقایان، ایفا می کنند. دسته بندی انواع اکسسوری ها سبب شده است تا به خوبی با تمامی استایل ها قابلیت ست شدن را داشته باشند.

 

علاقه به اکسسوری ها در آقایان موجب شده است تا انواع مختلفی از آن در بازار تولید شود اما در میان انبوهی از اکسسوری ها، ضروری ترین آن ها برای آقایان شیک پوش کدام است؟ اگر به دنبال پاسخ مناسب برای این پرسش هستید، در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی این موارد بپردازیم.

 

کاربرد استفاده از اکسسوری چیست؟

 

اکسسوری نوعی لوازم جانبی است که در کنار لباس‌های اصلی و برای تکمیل تیپ و استایل مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع متعددی است که بسته به نوع استایل و تیپ، می توانید از آن استفاده کنید.

 

اهمیت استفاده از اکسسوری آن جا مشخص می شود که اگر شما  بهترین و شیک‌ترین لباس‌ های خود را بر تن کنید اما از اکسسوری مناسب آن استفاده نکنید، استفاده از آن جذابیت چندانی را برای شما به همراه نخواهد داشت و حتی ممکن است کل استایل و تیپ شما را بر هم زند.

 

شما میتوانید برای مشاهده و خرید انواع اکسسوری های شیک مردانه از سایت  https://corumofficial.com/ دیدن نمایید.

 

آشنایی با ضروری ترین انواع اکسسوری های آقایان + معرفی کاربرد آن ها

 

برخی از اکسسوری هایی که در آقایان استفاده می شود، در خانم ها نیز مشترک است اما از محبوب ترین و مهم ترین اکسسوری های آقایان می توان به انواع کمربند، ساعت مچی، عینک آفتابی، دستبند، انگشتر، زیورآلات، کراوات، کیف دستی، کیف پول، جوراب، دکمه‌ی سرآستین، ساس‌بند، دستمال جیبی، شال گردن، کلاه و دستمال گردن اشاره نمود که در ادامه به معرفی و کاربرد استفاده از آن ها می پردازیم.

اکسسوری های ضروری برای آقایان شیک پوش چیست؟

انواع کمربند در آقایان

کمربند یکی از اصلی‌ترین، محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع اکسسوری در آقایان است که علاوه بر جنبه زیبایی، به عنوان عاملی برای نگه داشتن شلوار در فرم مناسب و ایده آل خود استفاده می شود. برای انتخاب کمربند مناسب باید به رنگ، جنس و فرم لباس توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید ایده آل ترین ترکیب ممکن را برای استایل خود ایجاد کنید.

 

ساعت مچی

ساعت مچی را می توان به عنوان محبوب‌ترین اکسسوری‌های مردانه در نظر گرفت. اکثر آقایان شیک پوش انواع مختلفی از ساعت های مچی را در کشوی میز خود دارند تا در زمان مناسب از آن استفاده کنند. عموما آقایان از ساعت‌های مچی فلزی برای مجالس رسمی و قرارهای کاری استفاده می کنند و در سوی دیگر، ساعت های اسپرت، انواع ساعت‌های هوشمند، ساعت با بند چرمی، بند سیلیکونی یا بندهای بافت مناسب برای استفاده روزمره است.

 

عینک آفتابی

از دیگر اکسسوری های ضروری برای آقایان، عینک آفتابی است. استفاده از عینک با توجه به فرم صورت می تواند نقش بسیار مهمی در استایل شما ایجاد کند و آن را چند پله ارتقا دهد. در صورت عدم توجه به فرم صورت، این اکسسوری می تواند چهره نامناسبی را به استایل شما دهد. عینک های آفتابی نیز امروزه در طرح ها و مدل های متنوع ای در بازار به فروش می رسند که بر حسب سلیقه، می توانید مناسب ترین آن را انتخاب و استفاده کنید.

 

شال گردن

شال مردانه یکی از جذاب ترین اکسسوری مردانه است که می‌توان آن‌ها را همراه پالتو و کت ست کرد و ظاهر شیک بسیار جذابی را خلق کرد.برخی شال گردن‌های از الیاف میکروفایبر تولید شده‌اند که این امکان را می‌دهند که از آن‌ها در فصل‌های گرم سال نیز استفاده کنید.

 

این شال گردن‌ها مناسب برای استفاده در تمامی ‌فصل‌های سال هستند. شما می‌توانید این شال گردن‌ها را با استایل‌های متفاوتی ست کنید و زیبایی ظاهری خود را دوچندان کنید. ‌این شال‌گردن‌ها در رنگ‌های متنوع و بسیار جذابی طراحی و تولید شده‌اند، تا شما بتوانید برای لباس‌های مختلف خود با رنگ موردنظر، شال گردن مردانه مناسب خود را تهیه نمایید.

 

از طرح‌های محبوب و پرفروش می‌توان به مدل‌های ترمه و انواع طرح سنتی مناسب برای مجالس و فشن استایل برای مهمانی‌ها اشاره کرد. خرید شال‌گردن مردانه مجلسی برای افرادی که می‌خواهند در محیط کاری خود ظاهر بسیار جذابی داشته باشند و یا اینکه به دنبال اکسسوری مناسب برای قرارهای مهم خود هستند، می‌تواند مناسب واقع شوند.

 

دستبند

تنوع بالای دستبند ها، شرایطی را مهیا کرده است تا آقایان بتوانند به سادگی انواع آن ها را با توجه به تیپ و استایل خود استفاده کنند. انواع دستبند های طلا، نقره، استیل، چرم، بافت و مهره‌ای از محبوب ترین نوع موجود در بازار است.

اکسسوری های ضروری برای آقایان شیک پوش چیست؟

انگشتر

انگشتر نیز در کنار استفاده از دستبند، می تواند جذابیت خیره کننده ای را به استایل آقایان شیک و خوش پوش، ارائه کند. انگشتر ها از جنس های طلا، نقره، پلاتین یا استیل تهیه شده اند و هرکدام برحسب نوع جنس، دارای قیمت های متنوعی هستند. به عنوان مثال استفاده از انگشتر نقره به دلیل قیمت مناسب و زیبایی خیره کننده می تواند انتخاب درست و به جایی باشد.

 

کراوات

کراوات را می توان به عنوان یکی از ضروری ترین اکسسوری های مردانه برای استفاده از مجالس رسمی و اداری در نظر گرفت. در انتخاب کراوات باید به مواردی همچون پهنا، بلندی و جنس و رنگ آن توجه داشته باشید تا بتوانید اکسسوری مناسبی را انتخاب و خریداری کنید، چراکه عدم توجه به این موارد می تواند استایل شما را ناقص و بد فرم جلوه دهد.

 

انواع کیف دستی، دوشی و کیف پول مردانه

انواع کیف‌های دستی، دوشی، کیف‌های پول و جاکارتی را نیز می توان در دسته ضروری ترین اکسسوری های مردانه طبقه بندی نمود و دلیل آن نیز کاربردی بودن آن ها است. انواع کیف ها در تنوع بالایی در بازار موجود هستند که می توانید مناسب ترین آن ها را با توجه به تیپ و استایل خود تهیه کنید. عموما آقایان از رنگ های مشکی و قهوه ای در نوع چرم استفاده می کنند زیرا هم جذاب است و به راحتی با انواع استایل ها، ست می شود.

 

ساسبند

پس از کراوات، ساسبند یکی از ضروری ترین اکسسوری ها برای آقایان شیک و رسمی پوش است. متاسفانه این اکسسوری طرفدار چندانی ندارد اما استفاده درست از آن می تواند استایل شیک و جذابی را برای شما ایجاد کند. ساسبند را می توانید با انواع  پاپیون، کراوات یا شلوار جین یا لباس با هر جنس دیگری به خوبی ست نمایید.

 

انواع کلاه

به جرئت کلاه در انواع مختلف خود همچون کلاه‌های لبه‌دار گرفته تا انواع کلاه شاپو، کلاه لئونی، بافت، اسپرت، کلاه سیدی، کلاه کپ و غیره می تواند جذابیت خیره کننده ای را به استایل شما هدیه دهد.

 

نکته مهمی که در انتخاب کلاه باید به آن توجه داشته باشید، جنس، طرح و رنگ کلاه است که باید متناسب با استایل شما انتخاب و ست شود.به عنوان مثال استفاده از کلاه کپ سفید به همراه کتانی سفید و شلوار جین می تواند یک استایل شیک و جذاب باشد.

 

جمع بندی

این بود نگاهی به لیست انواع اکسسوری ضروری آقایان، به تبع توانایی پوشیدن تمامی اکسسوری ها برای شما امکان پذیر نیست و باعث برهم زدن استایل شما خواهد شد اما این که بدانید چه نوع اکسسوری‌ای را باید در چه مکانی بپوشید، خود باعث حذف بسیاری از اکسسوری های غیر ضروری خواهد شد.