پارس ناز پورتال

ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017 

ایران امسال از نظر گردشگری مورد توجه جهانیان قرار گرفته است به گونه ای که در لیست 20 کشور دیدنی دنیا قرار گرفته است. نشریه بلومبرگ در مطلبی لیستی از مقاصد دیدنی و جذاب گردشگری دنیا را به خوانندگان خود ارائه کرده و چگونگی سفر به این کشورها را برررسی کرده است. کشورهایی که در سال ۲۰۱۷ می‌توانند مکان‌هایی مناسب برای مسافرت گردشگران از سراسر نقاط جهان باشند.

 

نکته قابل توجه اینکه کشور ما ایران هم در این فهرست جای گرفته و کارشناسان این نشریه به بررسی ابعاد مختلف سفر به ایران پرداخته‌اند. آنچه در ادامه می‌آید گزارشی است از فهرست ارائه شده توسط بلومبرگ که با توجه به حجم بالای مطلب با مرور ۲۰ کشور فهرست تنها به بخش‌هایی از توضیحات آنها اشاره شده است.

 

در دنیای به سرعت در حال تغییر و بیش از حد جهانی شده امروز کمبود چندانی در فرصت‌های سفر باور نکردنی وجود ندارد. امسال، ما تلاش کرده‌ایم با ارائه لیستی از بهترین‌ها، بزرگ‌ترین و ارزنده‌ترین هتل‌ها و رویدادهای فرهنگی سال را همراه با مکان‌های جذاب گردشگری را که مشاهده آنها می‌تواند برای شما ارزش دیدن داشته باشد ارائه کنیم.

 

طبیعی است که برای همه فرصت به اندازه کافی برای کشف کردن مکان‌هایی که برای سفر می‌توانند ارزشمند باشند وجود ندارد و برای همین ما برای کمک به شما تصمیم گرفتیم که برای برنامه‌ریزی شما در سفر، با توجه به داده‌های برآمده از قیمت هتل‌ها در گوگل و بهره‌گیری از نظرات متخصصان، مقاصد مورد نظرمان در سراسر جهان را به شما معرفی کنیم.

 

ارزان‌ترین و گران‌قیمت‌ترین زمان‌ها برای رفتن به سفر به ندرت بهترین و بدترین زمان‌ها هستند و شناخت این زمان‌ها نیازمند اطلاعات بیشتری است. بنابراین گذرنامه خود را آماده کنید چرا که جاهای زیادی از زمین وجود دارند که در ۱۲ ماه آینده می‌توانند مقصد سفر شما باشند.

 

سری لانکا
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

پلنگ‌ها از آن دست گربه‌سانانی هستند که شما در تور سافاری آفریقا به سختی تلاش می‌کنید آنها را ببینید. در پارک ملی یالا در سریلانکا، فراوانی پلنگ‌ها به حدی است که مواجهه روزانه و عادی با آنها را عملا تضمین می‌کند. این البته تنها یک دلیل برای رفتن به سریلانکاست. فرصت دیدن خرابه‌های باستانی «انگکور وات»

 

و نهنگ‌های آبی و وال‌های کوهان دار در سواحل جنوبی کشور به قدری جذاب است که با دیدن آنها شما تعجب خواهید کرد که چرا گردشگران بیشتری از این کشور بازدید نمی‌کنند. بهترین زمان برای رفتن به این کشور در اواخر ماه ژانویه است. آب و هوا سرد و جمعیت اندک هستند. بدترین زمان رفتن اما ژوئن و ژوییه، زمانی که بسیاری از نقاط کشور به لطف باران بدون توقف و گرمای بیش از حد بالا غیر‌قابل دسترس است.

 

فنلاند
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

پایتخت این کشور، هلسینکی در سال ۲۰۱۷ و در یکصدمین سال تاسیس خود یک هتل بزرگ به نام سنت جورج را طی تابستان سال جاری افتتاح می‌کند که به ساختمان‌های تاریخی قرن نوزدهم شباهت دارد و به دقت توسط معماران طراحی شده است. اما هیجان اصلی این کشور در «لپلند» قرار دارد که در آن ماجراجویان شکار می‌توانند

 

تجارب شگفت‌انگیزی داشته باشند. در سال ۲۰۱۷ فنلاند از محیط‌زیست بکر خود استفاده خواهد کرد. بهترین زمان برای رفتن به این کشور در ماه ژوئن، برای جشنواره‌های شگفت‌انگیز و ماه ژوییه به واسطه آفتاب بی‌پایان آن است. زمانی که برای رفتن به این کشور مناسب نیست ماه ژانویه است. زیبایی و مناظر پوشیده از برف نمی‌تواند جبران ۲۰ ساعت تاریکی این کشور را بکند.

 

پرتغال
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

وضعیت پرتغال در گردشگری اروپا رو به بهبود است و لیسبون از این نظر اهمیت یافته است. جنبه هنری این شهر در این زمینه بی‌تاثیر نبوده است. استفاده از سفر لیسبون بهانه‌ای است برای کشف منطقه آلگاروه و منطقه‌های مجاور آن. بهترین زمان برای رفتن به این کشور ماه‌های نوامبر تا فوریه است جایی که آب و هوای گرم

 

در طول زمستان آن را به بهترین محل در جنوب اروپا تبدیل می‌کند. زمانی که برای رفتن به این کشور مناسب نیست ماه‌های جولای تا اکتبر است. کمبود هتل لوکس باعث می‌شود که یافتن یک اتاق خوب در فصل شلوغ این کشور به یک چالش بدل می‌شود.

 

میانمار
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

در حال حاضر اخبار خوش قدیمی در مورد میانمار به گوش می‌رسد. این کشور در سال ۲۰۱۲ به دنبال نیم قرن آشوب سیاسی، مرزهای خود را باز و به فهرست کشورهای مهم گردشگرپذیر صعود کرد. پنج سال پس از آن روزها شهرهای رمانتیک و تاریخی میانمار می‌توانند مقاصدی جذاب برای گردشگر در این کشور باشند.

 

بهترین زمان برای رفتن به این کشور از اکتبر تا ماه مارس است. هوا سرد و مرطوب و آسمان صاف است و طلوع و غروب آفتاب دیدنی هستند. زمانی که بهتر است به این کشور نرویم ماه‌های آوریل تا اوت است که هوا گرم می‌شود و ایام مانسون در این کشور نام دارد که رطوبت و باران دائمی از ویژگی‌های آن است.

 

مالت
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

دلایل متعددی وجود دارد که این کشور را به یک مقصد جذاب بدل می‌کند از جمله جنبه‌های تاریخی آن‌که قدمتی ۵۰۰ ساله دارد. این کشور امسال به احتمال زیاد رشد قابل قبولی در گردشگری خواهد داشت، به‌ویژه آنکه والتا پایتخت مالت، به‌عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۸ انتخاب خواهد شد، خانه‌های متروکه

 

به سبک باروک در این کشور بسیار مهم شده‌اند و بازگشایی آنها به‌عنوان کسب‌و‌کارهای کوچکی در این کشور محسوب می‌شوند. زمان مناسب برای سفر به این کشور فصل بهار است به‌ویژه آنکه برنامه‌های سنتی محلی در این کشور از جمله شکل‌گیری اجتماعات دراماتیک در این کشور و پخت کیک‌های سنتی خوشمزه در این فصل بسیار در دسترسند. بدترین زمان هم ماه اوت است که به واسطه گرمای فراوان بسیاری از فروشگاه‌ها تعطیل هستند

 

پرو
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

در سال ۲۰۱۷، هنگام سفر به پرو می‌توان فراتر از ماچو پیچو به تپه‌های نمکی ماراس، کوه‌های برف‌‌پوش ورونیکا و افق بی‌پایان دریاچه تیتیکاکا برای سفر فکر کرد. به لطف بهبود زیرساخت‌ها و فراوان‌تر شدن اپراتورهای سفر، دسترسی به این مکان‌ها راحت‌تر شده است. بهترین موعد رفتن به این کشور ماه آوریل است،

 

زمانی که چشم‌انداز فصل پس از باران را دارد و سبزترین موعد این کشور است. اما فوریه برای رفتن به این کشور پیش‌بینی نمی‌شود از آن رو که باران در بدترین حالت خود است.

 

ایران
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

برای مسافران، مساله دیدن ایران نیست بلکه چگونگی سفر به این کشور پیش از آن است که ازدحام گردشگران در این کشور بیشتر شود. فرآیند تقاضای ویزا در ایران بلندمدت و پیچیده است. شهروندان ایالات متحده، کانادا و بریتانیا در تورها باید اسکورت شوند و مسافران باید کدهای پوششی خاصی را رعایت کنند.

 

با این حال به حرف ما اطمینان کنید. دیدن این کشور ارزشش را دارد. از زمان توافق هسته‌ای در سال۲۰۱۷، چند شرکت سفر به ایران راه‌اندازی شده و خطوط هوایی معتبر اروپایی پروازهای خود را به این کشور از سر گرفته‌اند. در سفرهای شرکت کینگ به ایران، گردشگران می‌توانند به بازار کرمان بروند و از کاخ‌ها و مسجدهای موزاییک‌کاری‌شده در اصفهان دیدن کنند.

 

همچنین مکان‌های تاریخی مانند شهر سلطنتی پرسپولیس را می‌بینند که قدمت آن به ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد.به گفته برایان آلن، متخصص آسیا در شرکت سوبک، این نوع محل‌ها را در هیچ ‌جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید و همین امر منجر به برگزاری تورهایی به مقصد ایران در طول چهار سال گذشته شده است. به گفته آلن، یک هنجار فرهنگی در ایران وجود دارد که مهمانان جنبه الهی دارند و حبیب خدا دانسته می‌شوند.

 

من غالبا می‌شنوم که مردم می‌گویند در سراسر جهان هرگز خوشامدگویی و استقبالی نظیر این کشور ندیده‌اند. بهترین زمان سفر به ایران اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر است؛ زمانی که وضعیت آب و هوایی برای بازدید از محل‌های فضای آزاد کشور مناسب است. ایام نامناسب برای سفر به ایران، ایام تعطیلات هستند که ترافیک،

 

خیابان‌ها و جاده‌های این کشور را مملو از مسافر می‌کند همچنین ماه رمضان که برخوردار از آداب ویژه خود است و دو هفته پایانی ماه مارس و ژوئن نیز به این موارد باید اضافه شوند.

 

سنت بارثلمی
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

شیک‌ترین جزیره کاراییب با مجموعه‌ای از بندرها همچون گاستاویا بسیار شیک به نظر می‌رسد. مجموعه‌ای از ویلاهای شیک و خانه‌های لوکس با چشم‌اندازی سرسبز در سواحل این شبه جزیره جذابیت‌هایی صدچندان جهت مسافرت به‌دست می‌دهد. از ویلا که به ساحل می‌آیید می‌توانید قایق بادبانی دریافت کنید.

 

غذاهای محلی مانند قارچ خوراکی دنبلان سیاه و سفید، پاستا و خرچنگ لینگوینی در این جزیره را فراوان است. بهترین زمان رفتن به این شبه جزیره ماه مه و ژوئن در نظر بگیرید که آب و هوا شگفت‌انگیز است. زمانی که برای رفتن به اینجا مناسب نیست ماه سپتامبر است؛ زمانی که همه چیز به واسطه فصل توفان در اینجا بسته می‌شوند.

 

رواندا
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

بیابان‌های سافاری کانون‌های اصلی گردشگری آفریقا هستند. آنها در مقام پیشگامان سیاحت اکتشافی در آفریقا عمل ‌می‌کنند در جایی که این کشورها در بحث خدمات لوکس حرفی برای گفتن ندارند. بنابراین، هنگامی که شرکت‌های گردشگری اعلام می‌کنند تورهای خود به مقصد رواندا را در سال جاری سامان می‌دهند، علاقه‌مندان به آفریقا بلافاصله عزم سفر می‌کنند. اینکه می‌گویند نمی‌توان روی رواندا برای گردشگری حساب کرد درست نیست.

 

این کشور یکی از معدود مکان‌هایی است که در آن شما می‌توانید کوه پیمایی گوریل‌ها را ببینید و طبق یک برنامه روادید مشترک جدید با کنیا چند روز بازدید از نقاط دیدنی آن کشور را هم میسر می‌کند. هنگام مناسب برای رفتن به رواندا فصل خشک این کشور است که اوایل فوریه تا اواسط ماه دسامبر است.

 

زمانی که برای رفتن مناسب نیست زمانی است که حتی سفرهای گوریل‌ها هم به اندازه کافی سخت می‌شود و مسیرهای پیاده‌روی در گل و لای به سختی انجام می‌شود. بنابراین اجتناب از سفر در ماه بارانی در بهار و اواخر پاییز توصیه می‌شود.

 

هامبورگ آلمان
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

پس از بیش از یک دهه از جنجال و بودجه‌ای حدود ۱۰ برابر حد رایج، ارکستر فیلارمونیک الب در هامبورگ کامل شده است. این پروژه توسط معماران سوییسی هرزوگ دِ مورن طراحی شده است. به‌عنوان بخشی از روند ساخت‌و‌ساز، کار نهایی پروژه پوشاندن و اجرای جزییات داخلی روی ۶۰۰۰ مترمربع دیوار و سقف باقیمانده است.

 

ساخت‌و‌ساز این پروژه با هدف اتمام در سال ۲۰۱۰ از سال ۲۰۰۷ آغاز شد. با این حال، ۴ هزار مترمربع فضای عمومی پروژه در نوامبر ۲۰۱۶ افتتاح خواهد شد و سالن کنسرت آن دو ماه بعد به روی عموم گشوده می‌شود.در هامبورگ شما آپارتمان لوکس، ساختمان‌های اداری براق و رستوران‌های جذاب و اغذیه‌فروشی بسیار پیدا می‌کنید.

 

بهترین موعد رفتن به هامبورگ ماه مه یا ژوئن است و زمانی که برای رفتن مناسب نیست ماه‌های فوریه و نوامبر است که باران در این منطقه بسیار می‌بارد.

 

کلمبیا
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

به دنبال دستیابی به یک توافق صلح تاریخی، کلمبیا بالاخره، دغدغه در مورد سایه تهدیدات امنیتی را کنار گذاشته و امسال می‌تواند سالی باشد که مسافران از سراسر جهان ویژگی‌های خارق‌العاده این کشور را از دره کورکورا که کهنسال‌ترین درختان نخل در آن قرار دارد، تا صحرای تاتاکوآ که کمتر شناخته شده کشف کنند. هنوز بوگوتا پایتخت بی‌اعتنایی نیست. بوگوتا همچنان موقعیت خود را به‌عنوان یک مرکز مالی پررونق و استادانه در غذا حفظ نموده است.

 

دو هتل جدید چهار فصل و سرآشپزهای بی‌شماری که به تنوع زیستی خوراکی کشور کمک می‌کنند از جذابیت‌های این کشور برای گردشگران به شمار می‌روند. بهترین زمان برای رفتن به کلمبیا ماه‌های فوریه و مارس است که به‌ویژه به واسطه آب و هوای جذاب و درجه یک آن ویژه است. زمانی که برای رفتن نیست ماه اکتبر و نوامبر است که کمی بارانی است اما به شکلی وحشتناکی مرطوب هستند.

 

مصر
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

آیا نمی‌خواهید اهرام مصر را ببینید؟ اکنون زمان رفتن به مصر است که سال‌ها تحت نا‌آرامی‌های سیاسی و اجتماعی قرار داشت اما به تازگی دوباره گردشگران به آن توجه کرده‌اند. علاوه‌بر افزایش امنیت، بسیاری از شرکت‌های اقامتی دارای برند، شروع به همکاری مجدد با مصر کرده‌اند. بهترین زمان برای رفتن به این کشور ماه مارس است

 

که ارزش‌های شگفت انگیزی در آن یافت می‌شود. زمان نامناسب برای رفتن به این کشور اوت است. در حقیقت رفتن به بیابان‌های مصر در اوت مناسب نیست.

 

جزایر تورکس و کایکوس
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

بهترین سواحل در جهان؟ بررسی کنید. هتل‌های لوکس شگفت‌انگیز؟ لطفا بررسی کنید. پروازهای بدون توقف از شهرهای عمده ایالات متحده سفر به جزایر تورکس و کایکوس را میسر می‌کند. این جزایر لوکس جدید از سال ۲۰۰۹ به واسطه انرژی دوستدار خانواده به یک نقطه بدیع برای برگزاری ماه عسل تبدیل شده است.

 

در ماه ژانویه، تماشای نهنگ، غواصی و سفرهای ماهیگیری منفردانه بسیار جذاب است. بهترین هنگامی که برای رفتن به این جزایر پیشنهاد می‌شود ماه مه آن هم به واسطه آب و هوای خوب و با ارزش آن است. زمانی که برای رفتن به اینجا مناسب نیست ماه‌های سپتامبر و اکتبر است آن هم زمانی که خطر ابتلا به توفان‌های گرمسیری مهم‌تر از همه چیز است.

 

ژاپن
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

با وجود فراوانی جدابیت‌های توریستی در ژاپن و استعدادهای گردشگری فراوان و مردم محلی مهمان‌نواز، سفر در ژاپن بدون صحبت کردن ژاپنی می‌تواند برای گردشگران قدری مشکل‌ساز باشد. در راستای تلاش برای المپیک ۲۰۲۰، این کشور در جهت رفع این مشکل نیز تلاش می‌کند. غذاهای خاص ژاپنی و چشمه‌های آب گرم

 

سنگوکوهارا در حاشیه کوه فوجی از جذابیت‌های ژاپن است. زمانی مناسب برای رفتن به ژاپن اواسط ماه اکتبر تا پایان ماه نوامبر است. زمانی که برای رفتن به آنجا مناسب نیست ماه‌های جولای تا سپتامبر است. در این برهه زمانی مقصدهای محبوب مانند توکیو و کیوتو به واسطه گرمای تابستان به سختی قابل تحمل هستند.

 

ماداگاسکار
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

تنوع خارق‌العاده این جزیره آن را در حد و اندازه جزایر گالاپاگوس قرار می‌دهد. معلق در سواحل موزامبیک در اقیانوس هند، جزیره ماداگاسکار است که مانند یک جزیره رازآلود برای ماجراجویی قابل توصیف است. جنگل‌های انبوه و سواحل دست نخورده تا حد زیادی این جزیره را غیرقابل مقایسه با نمونه‌های مشابه می‌کند.

 

این بهشت طبیعی خانه بیش از ۲۵۰هزار حیوان بومی است که برای گردشگران و مسافران فوق‌العاده جذاب هستند. وقت مناسب برای رفتن به ماداگاسکار ماه‌های مه و سپتامبر است، زمانی که سافاری‌ها کمتر شلوغ‌اند. برای غواصان، سپتامبر به بهترین ماه تبدیل می‌شود چرا که سطح پلانگتون‌ها که باعث جذب کوسه‌‌ها،

 

نهنگ‌ها و دلفین‌ها می‌شوند بالا می‌آید. زمانی که برای رفتن مناسب نیست اواسط ژانویه تا اواسط ماه مارس است که باران، باد و توفان فضای چندانی برای لذت بردن از اینجا به‌دست نمی‌دهند.

 

لندن
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

هیچ جای نگرانی در مورد برنامه سفر لندن شما در شرایط پسابرگزیت وجود ندارد. یک بوتیک و یک هتل که به‌زودی باز می‌شود و باشگاه خصوصی آن می‌توانند به تنهایی دلیل برای بازدید از این شهر باشند. انواع و اقسام عمارت‌های تاریخی و زیبا و خیابان‌های جذاب می‌توانند گردشگران را مجذوب خود کنند.

 

ماه مه و اوایل ژوئن زمانی که شکوفه‌های باغ‌ها درمی‌آیند و در چند روز تولد سلطنتی شهرها با شکوه می‌شوند بهترین زمان سفر به لندن است. زمان مناسب برای رفتن ماه اوت است. لندنی‌ها کوچ می‌کنند و خیابان‌ها عملا سوت و کور می‌شوند.

 

کیپ تاون
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

کیپ تاون خود را در لیست مسافران به دلایل بسیاری، از جمله زیبایی‌های طبیعی آن و اخیرا به واسطه مواد‌غذایی استثنایی آن تثبیت کرده است. اما در سال ۲۰۱۷، انتظار می‌رود این شهر به نوبه خود همچون ستاره‌ای به‌عنوان داغ‌ترین پایتخت هنر در نیمکره جنوبی مطرح شود. پس از مدت‌ها انتظار موزه هنرهای معاصر آفریقا با نام مستعار تسایتزموکا تبدیل خواهد شد

 

به بزرگ‌ترین موزه در سراسر قاره که به هنر مدرن اختصاص یافته است. این مجموعه یک سیلوی غلات در اسکله V & A که یکی از بلندترین ساختمان‌ها در کشورهای جنوب صحرای آفریقا بود به شمار می‌آمد.گالری‌های هنری کیپ‌تاون هجوم اجتناب‌ناپذیر کاربران به شهر را به‌زودی به دنبال خواهد داشت.

 

ماه مارس زمان مناسبی برای سفر به این شهر است اما زمانی که برای رفتن مناسب نیست ماه ژوئن تا اوت است. زمستان‌های مرطوب آفریقای جنوبی چندان برای سافاری یا سفرها و ماجراجویی‌های درون شهری مناسب نیست.

 

تورنتو
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

تورنتو بزرگ‌ترین شهر کاناداست که قاطعانه تصویر خود را به‌عنوان یک شهر موقر در حال شکوفایی در صنعت مواد‌غذایی جا انداخته و با روند رو به گسترش فراوانی فضای سبز جدید و مقدار زیادی انرژی خلاق وطنی به یک شهر متمایز بدل شده است. به واقع تورنتو به یکی از مناطق شهری بدل شده که سریع‌ترین رشد

 

در این قاره را تجربه کرده است. تورنتو هتل‌ها و مکان‌های دیدنی زیادی برای بازدید دارد و بهترین زمان برای سفر به آن از اواخر سپتامبر تا اواسط نوامبر است که هم رویدادهایی مثل جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو هست و هم جذابیت‌های طبیعی قابل توجهی وجود دارد. اما فصل بهار که سرمای قابل توجه تردد در شهر را مشکل می‌کند برای سفر به این شهر توصیه نمی‌شود.

 

شانگهای چین
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

در شهر پر زرق و برق شانگهای، مشکلات کشور چین در میان همه پروژه‌های توسعه‌ای چندان به نظر نمی‌آید. علاوه بر شانگهای دیزنی ریزورت که با سرمایه بالغ بر ۵.۵ میلیارد دلار در نهایت درهای خود را در ماه ژوئن باز کرد می‌توان حجم قابل توجهی از هتل‌های پنج ستاره و رستوران‌های مشهور با آشپزهای قابل را در این شهر پیدا کرد.

 

زیبایی‌های شانگهای را بهتر است در ماه آوریل مشاهده کرد زمانی که آب و هوای دلپذیر و خشک در این شهر وجود دارد و این زمان برای شهری که باران دو برابر لندن می‌بارد بسیار مهم است.زمانی که برای رفتن مناسب نیست پایان تابستان یا همان فصل گردباد است و همچنین هفته طلایی؛ در آغاز ماه اکتبر. این زمانی است که گردشگران داخلی به این شهر هجوم آورده‌اند و مجالی برای بازدید جاذبه‌های محلی و فضاهای عمومی نیست.

 

میامی آمریکا
ایران جزء 20 کشور دیدنی جهان در سال 2017

 به گزارش پارس ناز میامی شهری است که شنا در سواحل آن از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار و تاسیسات هنری این شهر بسیار دیدنی است. علاوه بر آن هتل‌هایی که می‌توانند برای گردشگران جذاب باشند. سالن‌های غذا با سرآشپزهای مشهور از ویژگی‌های این شهر است که فراتر از سواحل شنی آن توریست‌ها را به خود جلب می‌کند.

 

زمانی که برای رفتن به میامی مناسب به‌نظر می‌رسد ماه نوامبر تا مارس است. در این ماه‌ها شانس باران کم است و شانس تجربه کردن آب و هوای شگفت انگیز بالاست. زمانی که برای رفتن مناسب نیست ماه جولای تا سپتامبر است که پایین‌ترین قیمت هتل در این وقت سال است اما واقعیت آن که هوای بسیار گرمی منتظر شماست.