پارس ناز پورتال

بازیگر نام آشنا پسرخوانده بهزاد فراهانی

مجموعه : اخبار سینما
بازیگر نام آشنا پسرخوانده بهزاد فراهانی

بازیگر نام آشنا پسرخوانده بهزاد فراهانی 

بازیگر نقش شهریار که با حس خاصی شعر می خواند و سریال را به زیبایی هرچه تمام تر بازی کرد پسرخوانده بهزاد فراهانی است. بهزاد فراهانی هنرمند پیشکسوت و مشهور ایرانی، علاوه بر شقایق فراهانی ، گلشیفته فراهانی و آذرخش فراهانی که سه فرزند اصلی وی می باشند. فرزند خوانده ای نیز دارد که وی نیز همچون دیگر اعضای خانواده فراهانی ، بازیگر و هنرمند است.

 

بهزاد فراهانی هنرمند پیشکسوت و مشهور ایرانی، علاوه بر شقایق فراهانی، گلشیفته فراهانی و آذرخش فراهانی که سه فرزند اصلی وی می باشند.فرزند خوانده ای نیز دارد که وی نیز همچون دیگر اعضای خانواده فراهانی، بازیگر و هنرمند است.
بازیگر نام آشنا پسرخوانده بهزاد فراهانیاردشیر رستمی شاعر، کاریکاتوریست و بازیگر با بازی در سریال شهریار بین عموم مردم به شهرت رسید، اما قبل از این‌که بازیگری را تجربه کند، کاریکاتورهایش در نشریات مختلف چاپ می‌شد و در این زمینه هم تبحر خود را نشان داده بود.

 

رستمی متولد ۱۳۴۹ تبریز است، او هرچند فرزندخوانده بهزاد فرهانی است و نقش او و همسرش را در پرورش و تربیت خود نادیده نمی‌گیرد، اما از مادرش هم به نیکی یاد می‌کند و می‌گوید که از مادرش بسیار آموخته است.

 

اردشیر رستمی به همسرش ارادت خاصی دارد و او را همراه بسیار خوبی در زندگی‌اش می‌داند. می‌گوید:«همسرم یکی از بهترین زنان دنیاست که خداوند او را به من داده است.

 

همیشه قدردان زحمات او هستم». رستمی معتقد است که همه آنچه که در دنیاست، مانند حلقه‌های یک زنجیر به‌هم متصل هستند و روی هم تاثیر می‌گذارند. پس بهتر است مراقب باشیم که نسبت به‌هم و به دنیا بدی روا نداریم.رستمی، شاعر هم هست، با او که هم‌صحبت شدیم، با همان لحن شاعرانه دیدگاه‌هایش را درباره زندگی برایمان گفت.