پارس ناز پورتال

با تلویزیون جدید فیلیپس آشنا شوید

با تلویزیون جدید فیلیپس آشنا شوید

با تلویزیون جدید فیلیپس آشنا شوید 

تلویزیون جدید فیلیپس با قابلیت پخش صدای بی نظیر دالبی رونمایی شد.این تلویزیون می‌تواند رقیب جدی برای ال جی باشد.باید ببینیم در بازار چه سهمی را از آن خود میکند. تلویزیون فیلیپس 901F یکی دیگر از محصولات جذاب معرفی شده در نمایشگاه IFA 2016 کشور کشور آلمان است که نام فیلیپس را خیلی جذاب‌تر از گذشته در صنعت تلویزیون سازی مطرح میکند.

 

تلویزیون 55 اینچی OLED جدید این شرکت، نه تنها نخستین تلویزیون حاوی پنل OLED فیلیپس است، بلکه نخستین نمایشگری با این برند خواهد بود که قادر بـه ارائه رزولوشن 4K است.کمپانی فیلیپس تقریباً همه ی ی چیز را همراه با تلویزیون جدید 55 اینچی خود بـه نام 901F بـه ارمغان آورده است.

 

901F نه تنها نخستین تلویزیون OLED شرکت فیلیپس بـه حساب می‌آید، بلکه ارائه دهنده رزولوشن 4K، محدوده دینامیکی بالا «HDR»، یک نوار صوتی داخلی، اندروید تی وی و همچنین سیستم روشنایی محیطی Ambilight ساخت خود فیلیپس است. نتیجه نهایی محصولی کاملاً زیبا و جذاب بـه ارمغان آمده است.

 

تکنولوژی Ambilight موجود در تلویزیون فیلیپس 901F بـه ادعای این کمپانی می‌تواند تجربه همه ی ی جانبه‌ای از مشاهده تلویزیون را بـه یک فرد بدهد. نوارهای نور در دو طرف و بالای تلویزیون قرار دارند که رنگ را بر روی صفحه اصلی منعکس خواهند ساخت. بنابراین اگر تصویری از یک آسمان آبی گسترده را مشاهده می کنید،

 

آن‌ها نور آبی رنگی را بر روی دیوارهای صفحه نمایش منعکس می‌سازند. این قطعاً بـه نظر میرسد کاملاً مدرن و قدرتمند است اما در واقع این تکنولوژی را باید پس از تماشای قسمت دوم فیلم پدرخوانده ارزیابی کرد!با تلویزیون جدید فیلیپس آشنا شویدیکی از نکات مهمی که در خصوص تلویزیون فیلیپس 901F بـه نظر می‌رسد تولید آن توسط شرکت TP Vision «برند تحت لیسانس فیلیپس برای تولید تلویزیون‌» است. دشواری و هزینه‌ی زیاد تولید پنل‌هـای OLED بـه معنای آن است که تکنولوژی این پنل‌ها هنوز بـه عنوان استاندارد تولیدکنندگان تلویزیون‌هـای مدرن تبدیل نشده ؛

 

اما قطعاً خودتان هم می توانید حدس بزنید که صفحات نمایشی با چنین رزولوشن می‌تواند چه کیفیت تصویر مناسبی را ارائه دهد.روشنایی فردی هر پیکسل در یک مجموعه OLED «بر خلاف یک نور پس زمینه در صفحات نمایش LCD» بـه معنی آن است که رنگ‌هـای تیره، تیره تر از گذشته تولید می شوند

 

که میتواند منجر بـه کنتراست بهتری شود. فیلیپس همچنین در این تلویزیون جذاب از تکنولوژی Perfect Pixel Ultra HD Engline ساخت خود استفاده کرده که میتواند تضمین کننده حرکت مایعات باشد.

با تلویزیون جدید فیلیپس آشنا شوید

زوایای دید کامل و باکیفیت با تلویزیون فیلیپس 901F

در استفاده‌ی کوتاه مدتی که از تلویزیون فیلیپس 901F داشتیم، این تلویزیون در تمامی زوایای دید کاملاً روشن، صاف و شفاف بـه نظر می‌رسید. بـه گفته‌ی فیلیپس این تلویزیون تا اواخر سال جاری در بازارهای بین‌المللی قابل خریداری خواهد بود؛ با این حال این شرکت هیچ قیمتی را برای تلویزیون جدید خود اعلام نکرده است.

با تلویزیون جدید فیلیپس آشنا شوید

بـه هر حال  در مقایسه با سایر تلویزیون‌هـای OLED هم سایز از برند بزرگی نظیر ال جی، ما انتظار داریم که این محصول دارای قیمتی حدود 2 هزار دلار و یا شاید بیشتر باشد.