پارس ناز پورتال

بدترین های سینمایی سال 2016 را بشناسید

مجموعه : اخبار سینما
بدترین های سینمایی سال 2016 را بشناسید

بدترین های سینمایی سال 2016 را بشناسید 

هالیوود ریپورتر از بدهای هالیوود در سال 2016 پرده برداشت و آن ها را معرفی کرد که نام برد پیت نیز در این لیست دیده می شود. منتقدان نشریه سینمایی هالیوود ریپورتر، اسامی ۱۰ فیلم را به عنوان بدترین‌های سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی کردند:

 

وجود شخصیت‌های غیرقابل باور در فیلم سینمایی «خانواده هولار»

فیلم خانوادگی «هولارها» به کارگردانی «جان کراسینسکی» ، بازیگر ۳۶ ساله آمریکایی، داستان زندگی یک نویسنده جوان نیویورکی است که با شنیدن خبر بیماری سخت مادرش به زادگاهش بازمی گردد و با ورود به خانه در طوفانی از خاطرات گذشته، خانواده و مدرسه غرق می شود.
بدترین های سینمایی سال 2016 را بشناسید

منتقدان سینمایی هالیوود ریپورتر تلاش «کراسینسکی» برای در کنار هم قرار دادن شخصیت‌های خنده‌دار و در عین حال صمیمی و بی‌ریا فیلم تلاشی بیهوده دانسته که در نهایت «خانواده هولار» را به فیلمی ناموفق و نه چندان ارزشمند تبدیل کرده است. «کراسینسکی» خود در این فیلم نقش اصلی را به عهده دارد.

 

او درباره فیلم «خانواده هولار» می‌گوید: فیلم های خانوادگی زیادی ساخته شده است. این یکی کمی متفاوت و خنده آور است. ساختن فیلم از این نظر برای من مهم بود که به نظرم از این دست فیلم های خانوادگی به اندازه کافی نداریم در دنیای امروز باید به داستانگویی ساده، قوی و کلاسیک مانند روایت های خانودگی بیشتر بپردازیم.

 

این فیلم مستقل و کم بودجه دومین تجربه کارگردان «جان کراسینسکی» است. این فیلم از پنجم شهریور در سینماهای آمریکا به نمایش درآمده ولی نتوانسته توجه منتقدان را به خود جلب کند.

 

بازی «براد پیت» در فیلم سینمایی «متفقین»

فیلم سینمایی «متفقین» به کارگردانی «رابرت زمه‌کیس» داستان دو آدمکش به نام‌های «مکس واتان» (با بازی برد پیت) و «ماریان بوسه‌ژوق» (با بازی ماریون کوتیار) است که در طی مأموریتی برای کشتن یک مقام آلمانی عاشق یکدیگر می‌شوند.
بدترین های سینمایی سال 2016 را بشناسید

نشریه «هالیوود ریپورتر» بازگشت «براد پیت» به نقش یک جاسوس در فیلمی با موضوع جنگ جهانی دوم را اشتباهی بزرگ دانسته که به گونه‌ای آن را تکرار اشتباه فیلم‌های چون «لعنتی‌های مفتضح» و «خشم» دانسته است.«متفقین» با بودجه‌ای بالغ بر ۸۵ میلیون دلار ساخته شده و بازیگران دیگری چون «لیزی کاپلان»، «جرید هاریس» و «سایمن مک‌برنی» در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 

شخصت نفرت‌انگیز «لکس لوتر» با بازی «جسی آیزنبرگ» در فیلم سینمایی «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت»

 

فیلم ابرقهرمانه و آمریکایی «بتمن در برابر سوپرمن» به کارگردانی « زاک اسنایدر» و نویسندگی مشترک «دیوید اس. گویر» و «کریس تریو» ساخته شده است. در این فیلم بازیگران مطرحی چون بن افلک، هنری کاویل، گل گدوت، امی آدامز، لارنس فیشبرن، دایان لین، جسی آیزنبرگ، جرمی آیرونز و هالی هانتر بازی کرده‌اند.
بدترین های سینمایی سال 2016 را بشناسید

منتقدان بر این عقیده‌اند که بازی «جسی آیزنبرگ» و نقشی که در این فیلم به عهده دارد به قدری آزار دهنده است که مخاطب دوست دارد که بتمن و سوپرمن به جای دشمنی با هم، با یکدیگر متحد شده و «آیزنبرگ» را از صفحه روزگار محو کنند. «بتمن در برابر سوپرمن»، نخستین فیلم تاریخ سینماست که بتمن و سوپرمن با هم در آن حضور دارند.

 

در این فیلم هنگام نبرد سوپرمن با ژنرال زاد (در فیلم مرد پولادین) ساختمان شرکت وین در متروپلیس نابود شده و یکی از دوستان بروس وین کشته می‌شود. بروس از سوپرمن کینه به دل گرفته و در صدد نابودی وی برمی آید. با گذشت هجده ماه از حادثه متروپلیس سوپرمن خبرنگار روزنامه دیلی پلنت شده است و …

 

بدترین کلاه‌گیس‌های سینمای ۲۰۱۶/ «نیکول کیدمن» در «شیر»، «جولیا رابرتز» در «روز مادر» و «شیلین وودلی» در فیلم سینمایی «اسنودن»

 

هالیوود ریپورتر کلاه‌گیس این سه بازیگر را بدترین و مصنوعی‌ترین کلاه‌گیس‌هایی که ممکن بود بتوان برای یک بازیگر انتخاب کرد دانسته است.
بدترین های سینمایی سال 2016 را بشناسید

کلاه گیس «نیکول کیدمن» در فیلم «شیر» را آزار دهنده و نامـأنوس با نقش وی، کلاه گیس «جولیا رابرتز» را بچه‌گانه و کلاه‌گیس «وودلی» را کاملا مصنوعی دانسته است.

 

دنباله‌های سینمایی تاریخ گذشته

نسخه اصلی فیلم کمدی «زولندر» در سال ۲۰۰۱ میلادی و با بودجه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیون دلار به کارگردانی و بازی «بن استیلر» ساخته شد.منتقد سینمایی «هالیوود ریپورتر» می‌نویسد: به نظر می‌رسد که اشتباه ساخت چند ادامه برای فیلم «زامبی‌ها» به کارگردانی «جرج رومر» از ۱۲ تا ۲۰ سال پس از نسخه اصلی آن و اخیرا ساخت پروژه‌های ادامه دار دیگری

 

چون «خاطرات بریجت جونز»، «عروسی یونانی پرریخت‌وپاش و بزرگ من» و «بابا نوئل بد» تنها اشتباه علاقمندان به ساخت ادامه آثار سینمایی نبوده و امسال سازندگان «زولندر» در کنار پروژه‌های سینمایی چون «روز استقلال» این اشتباه بزرگ را بار دیگر تکرار کرده و خیلی دیرتر از آنچه قابل قبول باشد دست به ساخت ادامه این فیلم کمدی زده‌اند.
بدترین های سینمایی سال 2016 را بشناسید

این منتقد در ادامه می‌افزاید: اگر چیزی از بین رفت و از زمان مرگ آن خیلی گذشت شاید بهتر باشد تا اجازه دهیم تا آن چیز در آرامش بیارآمد تا اینکه بخواهیم بار دیگر خاطرات آن را زیر و زبر کنیم.

 

ساخت «بن هور»ی مدرن،امروزی و با بودجه حداقلی

«تیمور بکمامبتوف»، کارگردان قزاق-روس کارگردانی این پروژه ۱۰۰ میلیون دلاری را به عهده داشته و «جان ریدلی» که برای فیلم «۱۲ سال بردگی»، برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه شده، فیلمنامه آن را نوشته است. منتقد هالیوود ریپورتر ساخت این فیلم را یکی از بزرگترین اشتباهات سینمای ۲۰۱۶ میلادی عنوان کرده و می‌نویسد: نمی‌دانم که ساخت نسخه جدید «بن هور» با این بودجه حداقلی چه لزومی داشته است؟
بدترین های سینمایی سال 2016 را بشناسید

این منتقد متذکر می‌شود: بدترین قسمت این فیلم مربوط به بازسازی صحنه‌های مسابقات ارابه رانی با استفاده آن همه فن‌آوری دیجیتالی و تدوین‌های مکرر است. استفاده از موسیقی مدرن پاپ نیز در این فیلم یکی دیگر از چیزهایی است که حقیقتا مخاطب را آزار می‌دهد.

 

در این فیلم «جک هیوستون»، بازیگر بریتانیایی و نوه «جان هیوستون»، کارگردان شهیر آمریکایی در نقش یهودا بن‌هور بازی کرده است که به عقیده «هالیوود ریپوتر» انتخاب او و برخی دیگر از بازیگران فیلم نیز از جمله اشتباهات فاحش این پروژه سینمایی است. مورگان فریمن، رودریگو سانتورو و نازنین بنیادی،بازیگر ایرانی-آمریکایی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

«دریای درختان» فیلمی ناهمگون در کارنامه کاری «گاس ون سنت»

این فیلم ۲۵ میلیون دلاری که بسیاری از منتقدان آن را بدترین فیلم کارنامه کاری «گاس ون سنت» می‌دادند و مخاطبان جشنواره فیلم کن آن را هو کردند، اکنون مورد انتقاد نشریه سینمایی هالیوود قرار گرفته است، تا آنجا که آن را در فهرست‌ بدترین‌های سینمایی سال ۲۰۱۶ میلادی قرار می‌دهد.

 

دریای درختان فیلمی معمایی درام به نویسندگی «کریس اسپارلینگ» است که آن بازیگران مطرحی همچون متیو مک‌کانهی، نائومی واتس، کیتی اسلتون و کن واتانابه ایفای نقش کرده‌اند.
بدترین های سینمایی سال 2016 را بشناسید

این فیلم داستان شهروندی آمریکایی به نام «آرتور» است که به خودکشی فکر می‌کند، او به این منظور راهی جنگل خودکشی معروف به «دریای درختان» می‌شود که یک جنگل اسرارآمیز پایین کوه فوجی در ژاپن است، آرتور که بهترین جا را برای مردن پیدا کرده است با مردی ژاپنی برخورد می‌کند که او هم افسرده است و قصد خودکشی دارد.

 

هالیوود ریپوتر ضمن اشاره به این نکته که معلوم نیست که در این فیلم چه اتفاقی برای «گاس ون سنت» افتاده و در فکر او چه می‌گذرد؟،‌این فیلم را مشابه آنچه که در فیلم‌هایی چون «یافتن فارستر» و «بی‌قرار» به تصویر کشیده شده‌ است، می‌داند.

 

همکاری ناموفق «بری ساننفلد» و «کوین اسپیسی» در فیلم سینمایی «نُه جان»

فیلم کمدی فرانسوی «نُه جان»، نام یک فیلم کمدی فرانسوی به کارگردانی «بری ساننفلد»، سازنده فیلم‌های «مردان سیاهپوش ۲» و «غرب وحشی وحشی» است که به عقیده منتقدان و به خصوص منتقد سینمایی هالیوود ریپوتر، علی‌رغم تجربه موفقش در سینما، در این پروژه نه تنها موفق نبوده بلکه نتوانسته از بازیگران باتجربه‌ای چون «کوین اسپیسی» و «جنیفر گارنر» استفاده لازم را کند.
بدترین های سینمایی سال 2016 را بشناسید