پارس ناز پورتال

برترین شرکت های جهان با حقوق کارآموزی بالا

برترین شرکت های جهان با حقوق کارآموزی بالا

برترین شرکت های جهان با حقوق کارآموزی بالا 

در نظر گرفتن حقوق برای کارآموزان، کاری به منظور پیشرفت شرکت و انجام شدن کارهای ساده توسط افراد مستعد برای شغل می باشد.امسال غول‌هاي شبکه‌هاي اجتماعی یکی از برترین شرکت‌ها در اساس پذیرش کارآموزان بوده‌اند. کارآموزی یک پتانسیل بالقوه در اساس شغلی هنگام اشتغال به تحصیل و بعد از فارغ‌التحصیلی هست و امروزه شرکت‌هاي فناوری از آن بعنوان یک راهکار کارآمد در اساس جذب استعدادهای جوان بهره گیری می کنند.

 

شرکت‌هاي فناوری دارای برنامه خوب و موثری برای دانشجویان و کارآموزان میباشند و برخلاف دیگر شرکت‌ها از این نیروها برای انجام کارهای بیهوده همچون درست کردن قهوه و کپی گرفتن از مدارک و اسناد بهره گیری نمی کنند. این شرکت‌ها شغل‌هایي چالش برانگیز با هزاران دلار حقوق ماهیانه را به کارآموزان خود محول می کنند.در ذیل، پنج شرکت برتر در پذیرش کارآموزان با بالاترین درآمدها را معرفی میکنیم:

 

1. فیسبوک

 به گزارش پارس ناز بر اساس گزارش پایگاه CNBC، شرکت فیسبوک در صدر شرکت‌هاي جذب کارآموزان با بیشترین درآمد قرار گرفته هست. این شرکت ماهیانه 8000 دلار به کارآموزان خود میپردازد. کار در محیطی آرام و پرنشاط و فضایی رقابتی که شرایط تمرینی و آموزشی خوبی نیز هست، از مزایای شرکت فیسبوک می‌باشد.
برترین شرکت های جهان با حقوق کارآموزی بالا2. مایکروسافت

طبق گزارش فایننشیال تایمز، دومین شرکت این فهرست با درآمد تقریبی 7000 دلار در ماه شرکت مایکروسافت هست. شرکتی که کارآموزان در آن به برترین شیوه گذشته از فارغ التحصیلی‌شان آموزش داده میشوند و تیم هاي تجاری مشغول در مایکروسافت به کارآموزان میگویند که کار در شرکت بیل‌ گیتس چه حسی دارد.
برترین شرکت های جهان با حقوق کارآموزی بالا

3. سیلزفورس «Salesforce»

انها شدیدا روی قدرت پردازش کارورزان خود تمرکز میکنند، مخصوصا در اساس‌هاي مهندسی. این شرکت با فتح بازارهای بزرگ به سرعت در حال پیشرفت هست. بنابراین نه تنها به کارآموزان خود ماهیانه 6450 دلار می پردازد بلکه آینده و امنیت شغلی‌شان را نیز فراهم سازی میکند.
برترین شرکت های جهان با حقوق کارآموزی بالا4. آمازون

درآمد 6400 دلار در ماه همراه با آشنایی با نوابغ آمازون. این شرکت اضافه بر اختصاص این درآمد، علم روز در فضای کار را هم به کارورزان می‌آموزد. بنابراین استرس و فشار ناشی از نگرانی راجع به آینده در ذهن کارآموزان جایی نخواهد داشت.
برترین شرکت های جهان با حقوق کارآموزی بالا5. اپل

میانگین پرداختی شرکت اپل نیز به کارآموزانش حدود 6400 دلار هست. یکی از تجربیات قابل دقت برای کارآموزان در شرکت اپل کار بر روی آمیختن هنر و تکنولوژی هست. این شرکت همین طور غذا، اسنک و حتی محل اقامت رایگان در اختیار کارورزان قرار می دهد.
برترین شرکت های جهان با حقوق کارآموزی بالا