پارس ناز پورتال

بررسی خودرو لکسوس LS500 بهترین و لوکس ترین

بررسی خودرو لکسوس LS500 بهترین و لوکس ترین

بررسی خودرو لکسوس LS500 بهترین و لوکس ترین 

اتومبیل لکسوس ال اس 500 یکی از لوکس ترین و مجهزترین خودرو های جهان است که طرفداران بسیاری دارد. امروز باهم این اتومبیل را بررسی می کنیم.

 

 اگر از طرفداران خودرو های لکسوس باشید حتما به خاطر دارید که سری LS خودرو های لکسوس در گذشته کیفیت بالا و عمل‌کرد مطلوبی داشتند اما می توان گفت در حق این سری از محصولات لکسوس کم‌لطفی شده‌ است و اینروزها لکسوس‌هاي مدل LS آن‌چنان که باید و شاید، در انجمن‌هاي ماشین تحویل گرفته نمیشوند.

بررسی خودرو لکسوس LS500 بهترین و لوکس ترین

اما ا‌ین‌گونه که پیداست وضعیت برای لکسوس LS 500 2018 فرق میکند و این اتومبیل حرف‌هاي زیادی برای گفتن دارد و لکسوس سودای این را دارد که اسم این ماشین در سرزبان‌ها بیافتد.

 

در نگاه اول به لکسوس LS 500 میتوان گفت که ظاهر جلو پنجره این اتومبیل عجیب و غیرطبیعی بنظر میرسد اما شاید برای شما جالب باشد لکسوس با تغییر زبان طراحی که در خودرو های سری LS انجام داده‌ است توانسته آمار فروش این خودروها را افزایش دهد.

بررسی خودرو لکسوس LS500 بهترین و لوکس ترین

لکسوس از این شیوه طراحی در قسمت‌هاي داخلی لکسوس LS 500 نیز استفاده کرده است ودر نتیجه گرچه این طراحی نسبت به سایر خودرو های تراز اولی که با آن‌ها سروکار داریم مقداری تفاوت دارد اما در مجموع فضای داخل لکسوس LS 500 شما را محو خود خواهد کرد.

بررسی خودرو لکسوس LS500 بهترین و لوکس ترین

قسمت اینفوتِیمنت «infotainment» لکسوس LS 500، صفحه‌نمایشی بزرگ و چند لایه دارد که تعامل با آن خیلی هم آسان نیست. این قسمت امکانات گوناگونی را در اختیار راننده قرار میدهد که به برخی از این خصوصیت‌ها به سهولت دسترسی ندارید.

 

برای نمونه به منوهای تنظیم حرارت صندلی‌ها میتوان اشاره کرد که دسترسی به این منوها کار چندان سهولت نیست. البته این وضعیت برای صندلی‌هاي عقب اتومبیل بهتر است و سرنشینان عقب دسترسی صفحه‌هوشمندی را در اختیار دارند و به سهولت می توانند تنظیمات دلخواه خودرا اعمال کنند،

 

از طرف دیگر وضعیت قرار گرفتن صندلی‌هاي جلو به سهولت قابل تنظیم است تا از این طریق سرنشینان عقب فضای بیشتری را برای پاهای خود داشته باشند، اما بازهم سرنشینان قد بلند ممکن است جای سهولت برای دراز کردن پاهای خود نداشته باشند.

 

در مجموع میتوان گفت لکسوس LS 500 فضای خوبی را برای مسافرت‌هاي درون شهری یا بیرون شهری برای راننده و سرنشینان فراهم کرده است و صندلی‌هایي بسیار آسان با تودوزی شیک و اشرافی درکنار کابینی بسیار ساکت و آرامش‌‌بخش را دراین ماشین شاهد هستیم.

بررسی خودرو لکسوس LS500 بهترین و لوکس ترین

این سدان لاچکری لکسوس به جدید ترین فناوری‌هاي روز جهان مجهز است که در بین آن‌ها میتوان به قابلیت نظارت تطبیقی حرکت «adaptive cruise control» و سیستم حفظ اتومبیل در بین خطوط جاده اشاره کرد، به لطف این خصوصیت‌ها لکسوس LS 500 در مسافرت‌هاي طولانی تجربه‌اي لذت بخش از سفر را در اختیار راننده قرار می دهد

بررسی خودرو لکسوس LS500 بهترین و لوکس ترین

همان‌‌گونه که شما بهتر از ما می دانید در لکسوس LS 500 با پرچمدار خودرو های سدان لکسوس طرف هستیم ودر نتیجه این اتومبیل درکنار قدرت بالا و زیبایی اشرافی، به لحاظ تجربه رانندگی نیز حرف‌هاي زیادی برای گفتن دارد. لکسوس LS 500 به سهولت از دست‌اندازهای نسبتاً بزرگ خیابان گذر می کند

 

و بازرسی این اتومبیل با دقت به ابعاد بزرگی که دارد بسیار آسان است. لکسوس پیش از این وعده داده بود که لکسوس LS 500 خودرویی سریع‌تر و کم‌مصرف‌تر خواهد بودو پس از رانندگی با این ماشین متوجه خواهید شد که لکسوس بر سر قول خود پایبند مانده است.

بررسی خودرو لکسوس LS500 بهترین و لوکس ترین

یک موتور دوقولوی توربوی جدید ۳.۴ لیتری از نوع V6 با ۱۰ دنده اتوماتیک را دراین خودروی جدید لکسوس شاهد هستیم. به لطف این موتور جدید، لکسوس LS 500 در عرض ۵.۳ ثانیه از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد. لازم به ذکر است که مدل V8 این اتومبیل سرعت و شتاب بیشتری نیز دارد.

 

در مجموع باید لکسوس LS 500 را خودرویی آینده‌دار برای خودرو های سری LS لکسوس دانست. این ماشین توانسته است یک سروگردن بالاتر از خودرو های قدیمی LS ظاهر شود و به جهات مختلف میتوان آن را در بین برترین سدان‌هاي لاکچری ۲۰۱۸ دانست.

بررسی خودرو لکسوس LS500 بهترین و لوکس ترین

در پایان پیشنهاد می کنیم اگر خصوصیت‌هاي برتر لکسوس LS 500 نظر شما را جلب کرده ودر این زمینه مطلبی در ذهن شماست، ما و سایر کاربران را از این موارد در قسمت نظرات مطلع سازید.