پارس ناز پورتال

راهنمای انتخاب بهترین برس برای انواع موها

مجموعه : نکات سلامت مو
راهنمای انتخاب بهترین برس برای انواع موها

راهنمای انتخاب بهترین برس برای انواع موها 

انتخاب برس موي مناسب برای موها می تواند در حالت گرفتن و سلامت موها بسیار موثر باشد به خصوص برای خانمها که موهایی بلند دارند. نوع، بافت و طول مو هاي شما، نوع برس موی که شما باید استفاده کنید را تعیین میکند. برترین نوع برس مو را انتخاب کنید.

 

انتخاب برس مو بسیار مهم است، بسته به مدل موی شما انتخاب برس موی می تواند متمایز می باشد برس مو می‎تواند منجر به ریزش مو شود. شما همینطور باید بدانید که برس مو برای چه چیزی استفاده میشود. دراین مقاله انواع برس مو معرفی می شوند.

 

برس پهن

دارای یک سطح گسترده و مسطح است. این برای شیک کردن مو هاي بلند و هموار کردن آن ها هنگامیکه خیس است استفاده می شود. شانه کردن با سایز بزرگ باعث افزایش حجم مو هاي شما می شود، در حالی‌که یک برس مو بشما کمک می کند تا مو هاي طولانی را صاف و هموار کنید. این برس همینطور دوران خشک شدن را کاهش میدهد، زیرا در طی یکبار مقدار زیادی مو را میگیرد. این نوع برس مو باید 3 اینچ عرض داشته باشد.

 

برس بالشتک مثل

ابن نوع برس مو دارای یک بالشتک لاستیکی پر هوا در پایه، است. که دندانه‌ها از این کاسه لاستیکی خارج میشوند، که به سختی به پوست سر کمک میکند. دندانه این برس‌ها طبق معمول گرد هستند. این برس مو در صاف کردن مو هاي بلند نیز کمک می کند و برای مدت طولانی گره آنرا آزاد می کند.

 

برس ماسوره‌اي

این نوع برس مو برای مدل مو استفاده میشود. این طبق معمول یک پایه مستطیلی برای دندانه‌ها دارد و دارای بسیاری کاربردها است. این نوع برس مو در افزایش حجم مو هاي کوتاه کمک میکند.

 

برس گرد

برس مو شعاع برس هستند که بطور گسترده اي برای مدل مو استفاده میشود. این نوع در حالت یکنواختی مو هاي متوسط بسیار مفید هستند ودر عین حال فقط با برس کردن می چرخند و به سوی نهایت میروند. این برس‌ها دوار هستند و سطح 360 درجه دارند. این برس هاي مو طبق معمول برای خشک کردن موها استفاده میشود. یک برس موی نیمه شعاعی چیزی جز یک برس شعاعی دقیقا به نصف نیست.

 

برس گرمایی

یک طرف این برس صاف است در حالی‌که دیگر منحنی با برس است. این نوع برس واقعا منحصر به فرد است. انها در میان انها مواد گرمادرمانی دارند. بنابر این، حتی درصورت خشک کردن مو، با گرما با استفاده از این برس مو گرم میشود بهمین علت، گرما نه تنها بر روی سطح مو اثر می گذارد،

 

بلکه بطور داخلی در حالی‌که شانه میکنید موها را خشک می کند. شما فقط باید مراقب باشید زیرا برس مو گاهی اوقات واقعا گرم می شود، و باعث سوزاندن میشود. این نوع برس در اشکال‌هاي صاف و دوار در معرض هستند.

 

برس موی نظامی

دارای دسته نیستند. انها فقط دارای پایهای با دندانه‌ها هستند که قرار است در کف دست نگه داشته شوند و سپس مو هاي خودرا صاف کنید. این نوع برس مو طبق معمول توسط مردان یا زنانی که دارای مو هاي کوتاه هستند استفاده می شود. بعضی از این ها یک پایه ساده دارند، اما بعضی از آن ها دارای یک بالشتک هوا هستند. بسته به میزان مصرف شما، می توانید از مارک‌هاي فولادی ضد زنگ، نایلونی، را انتخاب کنید.

 

برس دریچه دار

تنها هدف از این دریچه‌ها این است که حرارت را در حالی‌که موها را خشک می کنید هدایت کنید. گردش گرما به زیبایی ظاهر مو کمک می کند و همینطور باعث می شود که مدل بیشتر شود. این برس دارای یک دسته است زیرا از مواد نظیر با دسته ساخته شده است.

 

برس دندانه دار

این دندان‌ها یکی از قدیمی ترین ابزارهایی است که برای شانه کردن مو استفاده میشود. موادی که طبق معمول برای ساختن پایه استفاده میشوند، پلاستیک ABS، پلی اتیلن یا چوب راش میباشد.

 

مضمون پایانی

حالا که همه ی این انواع مختلف برس مو را می‌شناسید، یکی از برترین‌ها را انتخاب کنید. انتخاب برس موی مخصوص مناسب برای هدف درست میتواند مفید باشد زیرا باعث کاهش سایش مو، افزایش حجم، پیشگیري از شکستگی غیر ضروری، و افزایش رشد مو میشود.

 

به یاد داشته باشید که برس‌هاي مو نه تنها گره‌ها را مرتب می کنند، بلکه گردش خون پوست سر را افزایش می دهند، در نتیجه رشد مو را افزایش میدهد. تمیز کردن برس مو ساده است. شستشو را میتوان در منزل با شامپو و آب انجام داد.