پارس ناز پورتال

بلوسالت، تنها فروشگاه رسمی خرید نمک آبی و صورتی در ایران

بلوسالت، تنها فروشگاه رسمی خرید نمک آبی و صورتی در ایران

اگر به تاریخچه نمک در ایران نگاه کوتاهی بیندازیم، با تنوع فراوانی از این ماده ارزشمند مواجه نخواهیم شد. به جز همان نمک سفید خوراکی که در دسترس عموم مردم بوده و برای مصارف آشپزی مورد استفاده قرار می‌گرفته، غالبا نمک دیگری در خانه‌ها وجود نداشته است.

 

در حالی که امروزه نمک‌های متنوعی از معادن استخراج شده‌اند. برای مثال نمک‌های سبز، صورتی، آبی و سیاه که هر کدام رنگ، خاصیت و کیفیت مخصوص به خود را دارند. دو نمک آبی و صورتی در بین انواع نمک جز محبوب‌ترین و پرخاصیت‌ترین نمک‌ها محسوب می‌شوند.

 

نمک آبی صدرصد ایرانی و از معادن سمنان و گرمسار استخراج می‌شود. نمک آبی علاوه بر سدیم کلرید، املاح معدنی بسیار مفیدی از جمله پتاسیم، کلسیم و منیزیم را در ترکیبات خود دارد. عناصری که برای حفظ سلامت و نشاط بدن انسان ضروری هستند.

 

نمک صورتی یا نمک هیمالیا نیز از رشته کوه‌های هیمالیا واقع در منطقه پنجاب پاکستان استخراج می‌شود. املاحی معدنی موجود در نمک صورتی با نمک آبی مشابه بوده با این تفاوت که نمک صورتی مقادیر بیشتری اکسید آهن دارد.

 

اگر شما هم به دنبال فروشگاهی مطمئن و شناخته شده برای خرید نمک آبی و صورتی هستید با ما همراه شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم به ویژگی‌های دو نمک صورتی و آبی بپردازیم و مزیت‌های بلوسالت، تنها فروشگاه رسمی خرید نمک آبی و صورتی در ایران را بررسی کنیم.

 

چرا باید نمک آبی مصرف کنیم؟ نمک آبی چه خواصی دارد؟

 

توصیه به مصرف نمک قبل و بعد از غذا در فرهنگ ایران هم از نظر طب سنتی و آنچه که در احادیث و روایت‌ها آمده فراوان دیده می‌شود. نمک طعام در علوم دینی و طب سنتی به عنوان پادزهر بیماری‌ها یاد شده است. به این معنا که در عملکرد صحیح مغز و همچنین درمان برخی بیماری‌ها نظیر فشار خون می‌تواند موثر باشد.

 

نمک آبی در مراکز خرید و فروشگاه نمک آبی با نام پرشین بلو سالت (Persian blue salt) هم شناخته می‌شود. پرشین بلو سالت به دلیل فراوانی عنصر پتاسیم در ترکیباتش به رنگ آبی تشکیل می‌شود.

 

از جمله خواص نمک آبی می‌توان به خاصیت ضدعفونی و ضد باکتری، تنظیم کننده فشارخون و تعادل بدن، ضد استرس قوی، کمک به هضم غذا، رفع برخی از مشکلات تنفسی، افزایش ایمنی بدن، تنظیم خواب، جلوگیری از اسپاسم عضلات و مفید برای بهداشت دهان و دندان اشاره کرد.

 

اگر با دقت به کریستال‌های پرشین بلو سالت توجه کنید رنگ آبی را به صورت رگه‌هایی در داخل دانه‌های نمک مشاهده خواهید کرد. فروشگاه بلوسالت به عنوان تنها نمایندگی رسمی استخراج نمک آبی و عرضه نمک صورتی در ایران ارائه کننده محصولات اصلی به صورت اینترنتی در سراسر کشور است.

بلوسالت، تنها فروشگاه رسمی خرید نمک آبی و صورتی در ایران

تصفیه هوا با نمک صورتی هیمالیا، تجربه‌ای متفاوت از آرامش و انرژی‌ مثبت

 

نمک در آشپزی یکی از مهمترین ادویه‌ها برای طبخ هر نوع غذایی است. به گونه‌ای که اگر بهترین غذاها را بدون نمک سرو کنید بی‌مزه خواهند بود. نمک در دهان آنزیم آمیلاز را تحریک کرده و سبب می شود که ما طعم و مزه غذاها را تشخیص دهیم.

 

نمک صورتی به لحاظ ساختار و مواد تشکیل دهنده همانند نمک آبی سمنان و نمک معمولی بوده و دارای ۹۸ درصد سدیم کلرید خالص و معدنی است. ۲ درصد باقی مانده نمک صورتی حاوی مواد معدنی کمیابی نظیر پتاسیم، کلسیم، منیزیم و اکسید آهن است.

 

رسوب اکسید آهن در لایه‌های عمیق نمک صورتی طی سالیان طولانی سبب شده این نمک به رنگ قرمز و صورتی تشکیل شود. از جمله فواید نمک صورتی می‌توان به افزایش سطح هورمون سروتونین در بدن،‌کمک به درمان میگرن، رفع خلط گلو و درمان برونشیت اشاره کرد.

 

همچنین عناصر موجود در کریستال نمک هیمالیا علاوه‌بر تامین املاح مورد نیاز بدن برای تصفیه هوا و پراکنده کردن انرژی مثبت در محیط نقش دارند. تحقیقات علمی نشان داده که بلورهای درخشان نمک صورتی، یکی از منابع تولید کننده ذرات باردار یا همان یون‌ها در محیط پیرامون هستند.

 

به این صورت که سنگ نمک بواسطه ذرات تشکیل دهنده‌اش نور خورشید را به طرز فوق العاده‌ای جذب کرده و به شکل انرژی در فضای اطراف خود پراکنده می‌کند. همانند ساختار تنفسی گیاهان که دی اکسیدکربن جذب شده را به اکسیژن تبدیل کرده و هوای مطبوع‌تری را بوجود می‌آورند. نمک صورتی اصلی را می‌توانید از فروشگاه بلوسالت 24 تهیه کنید.

بلوسالت، تنها فروشگاه رسمی خرید نمک آبی و صورتی در ایران

نکات مهم قبل از خرید نمک آبی و صورتی از فروشگاه‌ها

 

نمک آبی و صورتی جز نمک‌های معدنی دسته بندی می‌شوند به این معنا که رنگ کریستال‌های این دو نوع نمک طی شرایط و دمای خاصی در معادن نمک و به صورت ردیف‌هایی در دل سنگ نمک بوجود می‌آید. به همین دلیل قیمت نمک صورتی و آبی نسبتا به نمک معمولی قیمت بالاتری دارد.

 

گران قیمت بودن این نوع نمک سبب شده افراد سودجو با رنگ کردن دانه‌های نمک معمولی آن را به جای نمک آبی در بازار عرضه کنند. اگر قصد خرید اینترنتی نمک هیمالیا یا نمک آبی را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما به فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر نظیر مراجعه کنید.

 

به تجربه فروشگاه بلوسالت یکی از راه‌های تشخیص نمک اصل از تقلبی توجه به رگه‌های داخل دانه‌های نمک است. نمک‌های آبی و صورتی اصل رگه‌هایی در بلور خود دارند که پس از خورد شدن نمک همچنان رنگ خود را حفظ می‌کند. اما نمک‌های تقلبی پس از خورد شدن سفید می‌شوند. یا اینکه تکه‌هایی از نمک آبی یا صورتی را در آب حل کنید، اگر رنگ آب تغییر نکند شما نمک اصلی را خریداری کرده‌اید.

بلوسالت، تنها فروشگاه رسمی خرید نمک آبی و صورتی در ایران

لذت خرید نمک آبی و صورتی اصل از فروشگاه بلوسالت24

 

در این مقاله خواص نمک صورتی و آبی و لزوم استفاده از این دو نوع نمک را توضیح دادیم و به بلوسالت، تنها فروشگاه رسمی خرید نمک آبی و صورتی در ایران اشاره کردیم. فروشگاه اینترنتی بلوسالت ۲۴ با بیش از یک دهه تجربه در عرصه فروش انواع نمک‌های سالم و مغذی، معتبرترین سایت در ایران محسوب می‌شود.

 

بلوسالت نماینده رسمی استخراج و توزیع انواع نمک‌های آبی و صورتی در ایران است و یک دفتر نمایندگی نیز در کشور آلمان دارد. هم‌وطنان عزیز داخل ایران و سراسر کشورهای جهان، امکان ثبت سفارش اینترنتی محصول موردنظر خود را دارند.

 

مصرف کنندگان محترم برای تهیه نمک آبی و نمک صورتی هیمالیا اصل می‌توانند به وبسایت bluesalt24.ir مراجعه نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09123305313 در ارتباط باشند. کارشناسان ما در تیم پشتیبانی به کلیه سوالات شما اعم از نحوه سفارش، قیمت و شیوه ارسال پاسخ خواهند داد.