پارس ناز پورتال

بهترین دوربین مداربسته بی ‌سیم در سال ۲۰۲۳

بهترین دوربین مداربسته بی ‌سیم در سال ۲۰۲۳

شما هم هنگامی که برای تفریح و گردش چند روزی از محل کار و خانه خود فاصله می‌گیرید به جای آرامش و استراحت، نگران آنچه در محیط کاری و منزل شما می‌گذرد هستید؟ می‌دانید برای رهایی از این استرس و نگرانی حتی کیلومترها دورتر از محیط کار و خانه بایستی چه کاری انجام دهید؟

 

از آنجایی که بسیاری از سرقت‌ها و حوادث غیرمترقبه ممکن است هنگام عدم حضور شما در محیط کاری یا منزل رخ دهد، بنابراین برای تحت نظر داشتن ۲۴ ساعته این محیط‌ها می‌توانید از دوربین مداربسته بی ‌سیم استفاده کنید و با آرامش خاطر به کارهای شخصی خود بپردازید.

 

امروزه در بازار فروش دوربین مداربسته بی ‌سیم انواع مختلفی از دوربین‌ها با کارایی‌ها، مزایا و معایب متفاوت به فروش می‌رسند. می‌توانید برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته بی سیم با توجه به نیاز و محل قرارگیری آن از مشاورین تیم ایمن موج ثامن کمک بگیرید.

 

راهنمای انتخاب بهترین دوربین مداربسته بی ‌سیم

 

امروزه برای حفظ امنیت خانه، شرکت، کارخانه یا باغ دیگر تنها استفاده از قفل و حصار کافی نبوده و می‌بایست برای با خبر شدن از اوضاع از دوربین‌های مداربسته نیز استفاده کرد. از آنجایی که هر مکان دوربین متناسب با شرایط خاص خود را می‌طلبد؛ بنابراین مطالعه راهنمای انتخاب بهترین دوربین مداربسته بی ‌سیم کمک بسیاری به شما در خرید دوربین‌هایی با کیفیت و با اندازه مناسب می‌کند.

 

امروزه دوربین‌های مداربسته در انواع مختلفی اعم از با سیم، بی ‌سیم، دارای سنسور تشخیص حرکت، فناوری دید در شب و تشخیص چهره و… در بازار موجود هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان آمار سرقت را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

 

البته لازم است بدانید استفاده از دوربین‌های مداربسته نه تنها برای جلوگیری از سرقت، بلکه برای با خبر شدن از احوال افراد درون خانه مانند کودکان نیز بسیار کاربردی هستند. بدون شک آنچه موجب می‌شود دوربینی که انتخاب کرده‌اید کارکرد مناسبی برای شما داشته و نیازهای شما را برآورده کند، انتخاب بهترین دوربین مداربسته بی ‌سیم از میان انواع مختلف آن و خرید دوربینی باکیفیت بالا از ایمن موج ثامن است که در ادامه به چند مورد خواهیم پرداخت.

بهترین دوربین مداربسته بی ‌سیم در سال ۲۰۲۳

دوربین مداربسته عروسکی

 

دوربین مداربسته عروسکی یا همان دوربین نظارت کودک که در کشور ما به نام دوربین مداربسته وای‌فای نیز شناخته می‌شود، یکی از پرطرفدارترین دوربین‌‌های بی‌ سیم است. این دوربین در ابتدای ورود به بازار به دلیل سهولت در نصب، راه‌اندازی و کارایی توانست نبض بازار را در دست گیرد.

 

این دوربین می‌توانند فیلم‌ها و تصاویر ضبط شده را با استفاده از اینترنت به راحتی و در کسری از ثانیه به دید شما برساند. از این رو می‌توان آن را یک سیستم نظارتی قابل اعتماد دانست که برای استفاده به عنوان دوربین مداربسته پارکینگ آپارتمان، دوربین پرستار کودک و… مناسب است. پیش از خرید دوربین مداربسته عروسکی لازم است تا با مزایا و معایب آن آشنا شوید:

 

مزایا

عدم نیاز به دستگاه DVR

عدم نیاز به کابل‌کشی‌های طولانی

عدم نیاز به هارد

امکان مکالمه دوطرفه

امکان چرخش و تغییر زاویه دوربین

قابلیت دید در شب با پرتو مادون قرمز

دارای سیستم دزدگیر برای آژیر کشیدن

ارسال تصاویر به کاربر به صورت خودکار

دارای وای‌فای داخلی برای اتصال به گوشی و انتقال تصاویر

قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت FULL HD با رزولوشن 1080p

بدنه مقاوم به آب و گرد و غبار

 

معایب

از آنجایی که دوربین مداربسته بی ‌سیم عروسکی یکی از باکیفیت‌ترین دوربین‌ها در میان دوربین‌های وای‌فای‌دار به‌حساب می‌آید، بنابراین معایب آن بسیار اندک است. معایب آن تنها به عدم امکان استفاده در فضاهای بزرگ و نیاز به نرم‌افزاری خاص برای تغییر زاویه دوربین روی تلفن همراه خلاصه می‌شود.

بهترین دوربین مداربسته بی ‌سیم در سال ۲۰۲۳

دوربین مداربسته چشم ماهی

 

اگر می‌خواهید بدانید که دوربین مداربسته چشم ماهی چیست و به چه علت این نام را دارد، باید به شما بگوییم که نام این دوربین از ویژگی منحصربه‌فرد ماهی‌ها گرفته شده است؛ چراکه قابلیت چرخش چشم ۳۶۰ درجه را دارند.

 

به عبارتی شما با خرید این دوربین از ایمن موج ثامن و نصب آن روی سقف می‌توانید به تصاویری همه جانبه دسترسی یافته و نظارت داشته باشید. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های دوربین چشم ماهی، دوربین لامپی است که به خاطر دید فراتری که نسبت به دوربین‌های معمولی در اختیار کاربر قرار می‌دهد، می‌توان از آن به جای استفاده از چند دوربین در یک مکان استفاده کرد.

 

مزایا

چرخش ۳۶۰ درجه و ارائه تصاویر پانورامی

ذخیره اطلاعات در یک رم به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قابلیت تصویربرداری وسیع و در تمامی جهات

مناسب برای مکان‌هایی که نیاز به نظارت لحظه‌ای دارند.

بدون نیاز به سیم

نصب آسان و راحت

قابلیت اتصال به وای‌فای برای ارائه تصاویر

قابلیت انتقال صدا

 

معایب

فاقد قابلیت دید در شب

غیر قابل استفاده برای مکان‌هایی با سقف خیلی کوتاه یا خیلی بلند

نامناسب برای نصب در محیط‌های بیرونی

 

دوربین لامپی

 

دوربین‌ لامپی یکی از انواع دوربین‌های چشم ماهی بوده که به خاطر هزینه پایین، نصب آسان و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارند، در سالیان اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. اگر شما نیز قصد دارید برای حفظ امنیت محیط منزل و کاری خود دوربین‌هایی به صورت مخفی نصب کنید، بهترین انتخاب برای شما خرید دوربین‌های لامپی خواهد بود. دوربین‌های لامپی همانند لامپ معمولی بوده و با نصب در سرپیچ بدون هیچگونه جلب توجهی تصاویری با کیفیت و همه جانبه را به شما ارائه می‌دهند.

 

مزایا

قابلیت ضبط تصاویر روی کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی

زاویه دید ۳۶۰ درجه

قابلیت صدای دوطرفه

بدون سیم و بدون نیاز به آداپتور

قیمتی مناسب

قابل اتصال به وای‌فای و ارسال تصاویر به صورت آنلاین

قابلیت تشخیص حرکت

 

معایب

ارائه تصاویر پانوراما و با کیفیت ضعیف

از دست رفتن سوژه در صورت زوم

عدم اتصال به دستگاه DVR

بهترین دوربین مداربسته بی ‌سیم در سال ۲۰۲۳

دوربین مداربسته آهنربایی

 

دوربین مداربسته آهنربایی بر خلاف سایز کوچکی که دارد، در دسته بهترین دوربین بی‌ سیم جای می‌گیرد و امکانات بسیاری را شامل می‌شود. نکته قابل توجه در مورد دوربین‌های آهنربایی این است که می‌توان به راحتی آن را به هر نقطه حمل کرد. این دوربین به سیم‌کشی و برق نیاز ندارند و به واسطه آهنربای خود برای تصویر‌برداری به پشت اشیاء فلزی نصب می‌شوند.

 

مزایا

امکان مشاهده تصاویر به صورت آنلاین

ضبط تصاویر با زاویه‌ی ۱۵۰ درجه

دارای قابلیت تشخیص حرکت

دارای کارت حافظه و رم میکرو

دسترسی همزمان ۴ کاربر به اطلاعات

قابلیت ضبط تصاویر حتی در صورت اتصال به شارژر

نصب و راه‌اندازی آسان

قابلیت دید در شب

 

معایب

از آنجایی که دوربین مداربسته آهنربایی دوربینی کوچک است که هیچ چیزی از دید آن مخفی نمانده و ویژگی چند دوربین را در خود جای داده است؛ بنابراین معایب بسیار اندکی دارد. از جمله معایب این دوربین می‌توان به زاویه دید آن که همه جانبه نیست و به قابلیت ذخیره انرژی و ضبط تصاویر تا دو ساعت اشاره کرد که این میزان تنها برای مصارف کوتاه مدت مناسب خواهد بود.

 

سخن پایانی

 

اگر چه امروزه تولیدکنندگان دوربین‌های مداربسته بر اساس نیاز مصرف‌کنندگان دوربین‌هایی با کارایی‌های مختلف را جهت ضبط تصاویر و حفظ امنیت به بازار عرضه کرده‌اند؛ اما نکته قابل توجه در مورد دوربین مداربسته بی ‌سیم این است که برای بهره‌مندی حداکثری از مزایا و روبه‌رو نشدن با معایب آن، هنگام خرید دوربین باید محل قرارگیری و نیاز شما کاملا مشخص باشد. از این رو اگر می‌خواهید انتخاب درست و مثمر‌ثمری داشته باشید، می‌توانید از مشاورین تیم ایمن موج ثامن کمک گرفته تا خریدی دقیق و آگاهانه نمایید.

 

منبع: ایمن موج ثامن