پارس ناز پورتال

بهترین زمان برای خرید لباس بارداری

مجموعه : مدل لباس جدید
بهترین زمان برای خرید لباس بارداری

در گذشته اغلب خانم‌های باردار مجبور بودند پیراهن‌های قدیمی و گشادی را بپوشند که طراحی چندان جذابی نداشت. اما امروزه طراحان لباس در زمینه پوشاک با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند و خوشبختانه لباس‌های بارداری خود را با تنوع بالایی تولید کرده‌اند. این موضوع قدری از چالش‌های مادران باردار در انتخاب لباس کاسته است.

 

اگر اولین بارداری خود را تجربه می‌کنید یا قصد باردار شدن دارید و در مورد بهترین زمان برای خرید لباس بارداری اطلاعات کافی ندارید، با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما کمک کنیم که در دوران بارداری استایلی شیک و زیبا داشته باشید.

بهترین زمان برای خرید لباس بارداری

چه زمانی باید لباس بارداری بخریم؟

انتخاب زمان مناسب برای پوشیدن لباس بارداری کاملاً به شما بستگی دارد. اگر با مادرانی که اولین بارداری خود را تجربه کرده‌اند صحبت کنید، متوجه می‌شوید که هر شخص زمان خاص خود را برای پوشیدن لباس بارداری دارد و خواهید دید که هیچ کس در زمان عادی شروع به پوشیدن این لباس‌ها نکرده است.

 

بنابراین باید با در نظر گرفتن شرایط بدنی خود، بدانید که چه زمانی برای خرید لباس مناسب‌تر است، ولی سعی کنید تا 3 ماه اول بارداری در مقابل تمایل به خرید لباس مقاومت کنید.

 

ابتدای 3 ماهه دوم بارداری، یعنی زمانی‌که شکم شما شروع به بزرگ شدن و شکل‌گیری می‌کند، بهترین زمان است که برای خرید چند ست لباس بارداری شیک اقدام کنید. اگر به دنبال یک لباس بارداری ضروری هستید که کاملاً به آن نیاز دارید و از همه مهم‌تر، آن را دوست دارید، دلیلی وجود ندارد که آن را نخرید!

 

نشانه‌هایی وجود دارد که به شما می‌گوید وقت آن رسیده که به فکر تغییر لباس‌هایتان باشد، مثلاً:

 

* دیگر بعد از صرف هر وعده‌ غذایی نمی‌توانید به‌راحتی دکمه بالایی شلوار خود را باز و بسته کنید.

 

* برای لباس‌های روزمره خود به سراغ لباس‌هایی از جنس نخ پنبه یا لاکرا می‌روید.

 

* نمی‌توانید تمامی دکمه‌های پیراهن‌های دکمه دار خود را تا انتها ببندید.

 

* برآمدگی شکم‌تان از روی لباس کاملاً مشخص است.

 

* در تمام روز احساس نفخ می‌کنید.

 

چگونه یک لباس بارداری شیک و مناسب انتخاب کنیم؟

یک لباس بارداری شیک و مناسب ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارد تا در دوران حاملگی میزان راحتی شما را افزایش دهد. بدن در زمان بارداری هر روز در حال تغییر است و باید در پوشش خود حتماً دقت کنید که راحت و خنک باشد.

 

جنس لباس‌های بارداری در این دوران بسیار مهم است و حتماً باید مواد به کار رفته در تولید لباس‌ها از جنس الیاف طبیعی و نخ پنبه باشند.الیافی مانند کتان و نخ ویسکوز هم از الیاف مناسب برای لباس‌های این دوران هستند.

 

اگر می‌خواهید استایلی شیک و جذاب داشته باشید، خرید شلوار بارداری جین را در برنامه خود قرار دهید. فراموش نکنید که رنگ‌های روشن یا به‌اصطلاح Noud چقدر می‌توانند به داشتن استایلی جذاب و لوکس کمک کنند.

 

پس خرید پیراهن‌های نُود و مینیمال را هم به شلوار جین اضافه کنید. البته، خانم‌هایی که روی اندامشان حساس هستند، می‌توانند از دامن و شلوارهای رنگ تیره هم استفاده کنند.

بهترین زمان برای خرید لباس بارداری

8 نکته طلائی برای خوش استایل بودن در دوران بارداری

در مطالب بالا به این نتیجه رسیدیم که چه زمانی برای خرید لباس بارداری مناسب است. در ادامه می‌خواهیم 8 نکته مهم برای خوش استایل بودن در دوران بارداری را به شما بگوییم که بهتر است آنها را برای ست کردن لباس‌های بارداری خود در نظر داشته باشید تا در دوران حاملگی نیز همچنان شیک و خوش استایل به نظر برسید. این نکات طلائی عبارت‌اند از:

 

1. استفاده از لباس‌های رنگی و شاد بارداری

از پوشیدن لباس‌های رنگی رنگی غافل نشوید، زیرا شما را شادتر نشان می‌دهد. سعی کنید در زمان خرید لباس راحتی بارداری به سراغ لباس‌های خوش رنگ و لعاب بروید. انتخاب رنگ‌های پرانرژی مانند سبز، آبی، نارنجی و حتی رنگ سفید تأثیر زیادی در شاد شدن روحیه شما دارد.

 

2. شلوار جین خنک و راحت بارداری

خرید شلوارهای جین مام ‌استایل برای استفاده در بیرون از منزل ایده‌ی بسیار خوبی است. این شلوارها آزادتر از جین‌های راسته و اسکینی هستند و زمانی که لگن و باسن‌تان بزرگ می‌شود، بسیار راحت و آزاد خواهند بود. دقت کنید که شلوارهای جین و کمر کشی به خاطر تنوع رنگی خیلی راحتی با تمامی لباس‌ها سِت و هماهنگ می‌شوند.

 

3. کفش‌های جلو باز بهترین انتخاب در فصل تابستان

پوشیدن کفش‌های جلو باز بهترین انتخاب در دوران بارداری هستند. در این دوران انگشت‌های پا کمی متورم می‌شود، پس بهتر است کفش‌هایی که انتخاب می‌کنید علاوه بر زیبایی و راحتی، مناسب فصل هم باشد. اگر دوران حاملگی شما در روزهای سرد زمستان است، از نیم بوت‌های گرم و ساق دار استفاده کنید.

 

4. انتخاب لباس‌های بارداری طرح‌دار

برای انتخاب لباس بارداری به سراغ طرح‌های گلدار، پارچه‌های طرح‌دار و خال‌خالی بروید و خود را از استایل‌هایی جذاب و شیک در این دوران محروم نکنید.

 

5. لِگ‌های آزاد و منعطف برای بارداری

لگ‌های راحت و منعطف که در آنها از مواد پلاستیکی استفاده نشده، بهترین گزینه برای خرید شلوار راحتی یا ورزشی برای دوران بارداری هستند. لگ‌ها به شما آزادی در حرکت می‌دهند و کاملاً راحت با هر لباسی ست می‌شوند.

 

6. انتخاب شلوار جین و تی‌شرت بارداری

انتخاب تیشرت گشاد و آزاد در کنار شلوار جین بارداری بهترین انتخاب برای خوش استایل شدن شما در دوران حاملگی است. می‌توانید این ترکیب را با کفش جلو باز و کت کوتاه در فصل تابستان و بهار ست کنید.

 

7. کت های پشمی برای فصل پاییز و زمستان

اگر دوران حاملگی شما با فصل سرما یعنی پاییز و زمستان هم زمان شده است، باید بیشتر مراقب خود باشید که سرما نخورید. این موضوع، انتخاب یک لباس بارداری مناسب برای فصل سرما و محیط‌های بیرون از خانه را ضروری می‌کند. کت‌های بلند پشمی را می‌توانید با یک پیراهن یا مانتو بلند ست کنید و استایلی نسبتاً رسمی و شیک داشته باشید.

 

8. لباس‌های ساحلی برای تابستان

یکی از لباس‌هایی که می‌تواند بارداری شما را به یک خاطره شیرین تبدیل کند، پیراهن ساحلی است. این پیراهن‌های خنک و نخی یک انتخاب ایده آل برای فصل تابستان هستند. این پیراهن‌ها با انواع صندل کنفی، کلاه‌های حصیری لبه پهن، عینک‌های آفتابی، کیف یا اکسسوری ست می‌شوند و حتی برای عکاسی بارداری هم می‌توانید آنها را بپوشید.

بهترین زمان برای خرید لباس بارداری

آناندا کالا؛ بهترین فروشگاه آنلاین لباس بارداری

فروشگاه اینترنتی آناندا کالا در زمینه‌ تولید انواع لباس‌های بارداری، لباس‌های شیردهی، لباس‌های زنانه و دخترانه، لباس‌های نوزادی و لباس‌های سایز بزرگ زنانه فعالیت می‌کند. لباس‌های بارداری این فروشگاه قابلیت استفاده در دوران شیردهی را هم دارند و تنوع مدل‌های آنها حتما رضایت شما را جلب می‌کند.

 

در طراحی محصولات آناندا از امکاناتی مانند پارچه‌های کشسان، زیپ شیردهی و کمربند رگلاژ شو استفاده شده است تا در دوران پس از بارداری هم بتوانید از آنها استفاده کنید. اگر قصد خرید از این فروشگاه را دارید، می‌توانید به نشانی اینترنتی anandakala.com مراجعه کنید.