پارس ناز پورتال

بهترین زمان رفتن به چابهار چه فصلی است؟

بهترین زمان رفتن به چابهار چه فصلی است؟

بندر چابهار یکی از بنادر زیبای استان سیستان و بلوچستان در جنوب کشور است. این بندر به دلیل نزدیکی به منطقه استوایی آب و هوای بسیار معتدل و خوبی دارد. به طوری که می‌توانیم بگوییم که چابهار گرم‌ترین نقطه جنوب کشور در زمستان و خنک‌ترین نقطه جنوب ایران در فصل تابستان است.

 

از این رو سفر به این بندر می‌تواند لحظات خوبی را برای شما به ارمغان آورد. در ماه‌های خرداد و اردیبهشت طبیعت این شهر بسیار بکر و دیدنی است؛ اما باید بدانید که در این دو ماه رطوبت هوای این شهر بسیار بالا است.

 

اگر با رطوبت بالا مشکل ندارید، می‌توانید در دو ماه خرداد و اردیبهشت به این بندر سفر کنید. زیرا در این دو ماه تردد مسافران کمتر بوده و ترافیک کمتری در شهر وجود دارد. در ادامه شما را با بهترین زمان سفر به این شهر بیشتر آشنا می‌کنیم.

 

اقامت ارزان در هتل های چابهار

در بندر چابهار یک هتل پنج ستاره و چندین هتل چهار ستاره وجود دارد. بهترین مکان برای اقامت در این شهر هتل‌ها هستند؛ زیرا تمامی امکانات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. از طرفی امنیت هتل‌ها بسیار بیشتر از سوئیت‌ها و خانه‌های اجاره‌ای است.

 

در برخی از ماه‌های سال که مسافرت به این شهر کمتر است، قیمت هتل‌های چابهار نیز کمتر می‌شود. به همین دلیل اگر به دنبال اقامت ارزان هستید ماه‌هایی از سال به چابهار سفر کنید که سفر به این شهر کمتر است.

 

معمولاً در ماه‌های خرداد و اردیبهشت به دلیل افزایش رطوبت این منطقه افراد کمتری به چابهار سفر می‌کنند. به همین دلیل نیز تقاضا برای رزرو هتل در این ماه‌ها کمتر از سایر ماه‌های سال است. لازم به ذکر است که قیمت هتل‌های چهار ستاره این شهر نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

 

معرفی هتل های ارزان چابهار

در کل در چابهار تنها هتل لیپار، یک هتل پنج ستاره است و بقیه هتل‌های موجود در این شهر سه ستاره یا چهار ستاره هستند. هتل آذین چابهار جزو هتل‌های چهار ستاره است که خدمات رفاهی بسیار متنوع و خوبی به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

 

معمولاً هتل‌های چهار ستاره چابهار در مقایسه با قیمت مناسبی که دارند از کیفیت غذایی و سرویس‌دهی بسیار خوبی برخوردار هستند. به همین دلیل اقامت در این هتل‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای مسافرانی باشد که به دنبال اقامت ارزان هستند.

 

قیمت هتل های چابهار

قیمت هتل‌های چابهار بسیار متفاوت است و بسته به شرایط مختلفی تغییر می‌کند. همان‌طور که اشاره کردیم در برخی از ماه‌های سال به دلیل تقاضای کم هتل‌ها تخفیفات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند. همچنین امکانات رفاهی، موقعیت جغرافیایی، تعداد تخت‌های اتاق و.. نیز روی قیمت هتل‌ها تأثیر بسزای دارد.

 

از طرفی چند ستاره بودن هتل نیز جزو عوامل مهم در قیمت‌گذاری هتل‌ها است. با این وجود در چابهار هتل‌های قیمت مناسب زیادی وجود دارد. به همین دلیل نیازی نیست که نگران هزینه اقامت در این شهر باشید. با مراجعه به سایت ” های هتل” می‌توانید به راحتی قیمت دقیق هر هتل را بررسی کنید.

بهترین زمان سفر به چابهار

بهترین زمان سفر به چابهار

اگر شما هم قصد سفر به این بندر زیبا را دارید قبل از سفر باید زمان مناسبی را انتخاب کنید که هم آب و هوا معتدل باشد و هم از لحاظ اقامت بتوانید از تخفیفات ویژه هتل‌ها بهره‌مند شوید. سفر به این بندر در زمستان می‌تواند گزینه بسیار عالی برای شما باشد؛ زیرا در این فصل آب و هوای این بندر بسیار معتدل و بهاری است.

 

از این رو شما می‌توانید روزهای خوبی را در چابهار سپری کنید و از جاهای دیدنی این بندر لذت ببرید. از طرفی در فصل تابستان نیز هوای این منطقه بسیار خنک و بهاری است. به همین دلیل تابستان نیز می‌تواند فصلی مناسب برای سفر به این بندر زیبا باشد.

 

در دو ماه اردیبهشت و خرداد طبیعت این بندر بسیار بکر و دیدنی است؛ اما به دلیل افزایش رطوبت شرایط آب و هوا ممکن است برای مهمانانی که از مناطق سردسیر کشور به آنجا سفر کرده‌اند مساعد نباشد.

 

از این رو باید در نظر داشته باشید که می‌توانید در این شرایط آب‌وهوایی دوام بیاورید یا نه؟ در صورتی که با آب و هوای شرجی مشکلی ندارید می‌توانید برای لذت‌بردن از طبیعت بکر چابهار ماه‌های اردیبهشت و خرداد را انتخاب کنید.