پارس ناز پورتال

بهترین فروشگاه های مواد غذایی و خوراکی خارجی در ایران و تهران

بهترین فروشگاه های مواد غذایی و خوراکی خارجی در ایران و تهران

شهرنشینی و تهیه مواد غذایی برای برطرف کردن نیازهای روزانه از دغدغه‌های اصلی همه افراد است. اینکه از کجا بخریم؟ چه فروشگاهی کیفیت بهتری دارد؟ چه برندی را انتخاب کنیم؟ از برندهای ایرانی بخریم یا خارجی؟ و هزاران سوال و پرسش دیگر.

 

اما در این میان، هر چند بیشتر سبد غذایی روزانه ما از برندهای ایرانی تهیه می‌شود، با این حال برخی کالاها و محصولات خارجی به‌خاطر طعم و مزه متفاوت یا خاص بودنشان، طرفداران مخصوص خود را دارند.

 

اما خوب باز هم تهیه این مواد از محل‌هایی باید صورت گیرد که کیفیت و تازگی و اصالت کالا در آن حرف اول را بزند. اما آیا شما با نحوه انتخاب فروشگاه مواد غذایی خارجی یا حتی ایرانی و خرید آن‌ها کاملا آشنا هستید؟

 

معیارهای انتخاب فروشگاه‌های مواد غذایی

فروشگاه‌های زیادی برای خرید مواد غذایی در سطح شهر و محله ما وجود دارد. اما همه ما برای خرید خود شاخص‌هایی داریم که اگر آن فروشگاه این استانداردها را رعایت کند، تمایلی به تهیه مواد غذایی مورد نیاز خود نداریم، حتی اگر آن سوپرمارکت یا مغازه در نزدیکی خانه ما قرار داشته باشد. اما سه شاخص مهم برای انتخاب فروشگاه به‌خصوص مواد غذایی خارجی بیشتر از سایر موارد اهمیت دارند که لازم است به آن توجه کنیم.

 

تنوع و کیفیت محصولات

در روزگاری که سرعت و مدیریت زمان حرف اول را می‌زند، همه دوست داریم، به فروشگاهی مراجعه کنیم که هر آنچه می‌خواهیم را داشته باشد. به‌قولی جایی که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن با یک گشت و گذار قابل تهیه باشد. حال می‌خواهد این گشت و گذار فیزیکی و حضوری باشد یا خرید از یک فروشگاه اینترنتی.

 

بنابراین اولین شاخص انتخاب فروشگاه مواد غذایی خارجی در اختیار داشتن محصولات متنوع از برندهای مختلف است. اما بعد از آن نوبت به کیفیت می‌رسد. بالاخره سلامت خانواده موضوع و نکته مهمی است که نمی‌توان با خرید محصولات بی کیفیت یا تاریخ مصرف گذشته آن‌را نادیده گرفت.

 

بنابراین لازم است فروشگاهی را انتخاب کرد که تازگی و کیفیت محصولات خود را تضمین کند. به‌خصوص اینکه مواد غذایی خارجی وارداتی هستند و نیاز است که فاصله چندانی از تاریخ تولید آن با خریداری محصول از جانب مصرف کننده نگذشته باشد.

 

قیمت مناسب و تخفیف‌های ویژه

مسلما بعد از کیفیت مناسب، دومین اولویت برای خرید هر کسی قیمت و تخفیف‌های مناسبتی است. بنابراین اگر فروشگاهی به این نیاز توجه نمی‌کند، مسلما سیستم بازاریابی قوی ندارد و به سرعت از انتخاب همه خریداران خارج می‌شود.

 

همه ما در این بازار اشباع مواد غذایی می‌توانیم فروشگاه‌هایی را پیدا کنیم که محصول مورد نظر ما را با قیمت مناسب‌تر ارسال می‌کنند. به‌قولی همه حساب جیب خودشان را دارند، حتی پولدارترین افراد. هیچ‌کس دوست ندارد بی حساب و کتاب خرج کند، وقتی می‌تواند با قیمت مناسب‌تر مواد غذایی مورد علاقه خود را از فروشگاهی دیگر تهیه کند.

 

خدمات مشتریان و رضایت مصرف‌کنندگان

اما نکته آخر هم خدماتی است که مشتری از فروشگاه دریافت می‌کند. در هر حالتی مشتری پادشاه است! بنابراین فروشگاهی که نتواند رضایت مصرف کننده را جلب کند، نمی‌تواند فروش زیادی هم داشته باشد. به‌قولی فروشگاه باید در دل مشتری جا باز کند. این نکته می‌تواند شامل برخورد مناسب کارکنان در جوابگویی تا خدمات ارسال تلفنی یا حتی رایگان برای مشتری باشد.

بهترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ایران

بهترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ایران

و اما اینجا نقطه معرفی و انتخاب است، مسلما همه ما به پیشنهاد دوستان و آشنایان یا تجربیات خود، گزینه‌های زیادی از فروشگاه‌های مواد غذایی ایرانی یا خارجی برای خود داریم. اما در اینجا سه فروشگاه مواد غذایی آن هم آنلاین که محصولات آن‌ها از لحاظ کیفیت، تنوع، قیمت و خدمات رسانی در دسته بهترین‌ها جای می‌گیرند به شما معرفی می‌کنیم.

 

فروشگاه‌های بزرگ

  • سبزی من

سبزی و میوه جزء جدا نشدنی سفره همه ما ایرانیان است. هر چند هنوز هم خرید حضوری از مغازه‌ها برای به‌خصوص مادران ما یک عادت به حساب می‌آید، اما نسل جدید دنبال تهیه اینترنتی و سریع محصولات مورد نیاز خود در سریع‌ترین زمان ممکن است.

 

فروشگاه سبزی من برای دوستداران این نوع خرید پیشنهادی فراموش نشدنی می‌تواند باشد. در این فروشگاه آنلاین بیش از ۱۰۰ نوع محصول از جمله انواع میوه تازه دستچین و سبزی‌های ارگانیک با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک ارائه می‌شود.

 

اگر به‌دنیال میوه‌های خاص خارجی هم هستید، نگران نباشید، چون این فروشگاه برای شما همه چیز را تدارک می‌بیند. از طرفی ترشی‌جات، خشکبار حتی محصولات سوپرمارکتی هم سبد خرید تنوع طلبان را خالی بر نمی‌گرداند.

 

  • چیکو شکلات

چیکو شکلات فروشگاه آنلاین و حضوری همه نوع مواد غذایی خارجی است. اگر به‌دنبال شکلات یا آب‌نبات خارجی برندهای معروف، قهوه مورد علاقه‌تان، نوشیدنی‌های خنک خارجی خاص و متفاوت، کیک، بیسکویت و ویفر یا انواع پاستا و نودل‌های برندهای معتبر خارجی به همراه سس‌های خوش طعم هستید، بدون معطلی، این فروشگاه را در اولویت خود بگذارید.

 

در کنار تنوع بالای محصولات از انواع برندها، تضمین اصالت و تازگی آن‌ها به همراه تخفیف‌های ویژه برای مشتریان، ارسال رایگان برای خرید بالای ۹۵۰ هزار تومان و خدمات پشتیبانی مطلوب از نکات مهم خرید از چیکو شکلات است.

 

اگر اهل اینستاگرام باشید، جالب است بدانید اینفلوئنسرهای مختلفی مثل صاحب پیج فرهادپز، میلاد تیستر و خیلی افراد سرشناس صنعت مواد غذایی از این فروشگاه دیدن کرده‌اند. پس اگر به‌دنبال برطرف کردن حس کنجکاوی خود هستید یا خرید آنلاین راضی‌تان نمی‌کند، خرید حضوری از اینحا را فراموش نکنید.

معیارهای انتخاب فروشگاه‌های مواد غذایی

  • گیاهینه

گیاهینه فروشگاه آنلاین انواع طعم‌ها، چاشنی‌ها و گیاهان دارویی و یک عطاری در دسترس برای شماست. بالاخره غذاهای خوشمزه ما ایرانیان بدون پودرهای خوش عطر معنا و مفهوم ندارد. از طرفی اعتقاد ما به طب سنتی، گیاهان دارویی و عرقیجات هم سابقه‌ای دیرینه است که همه جا به‌دنبالش هستیم.

 

اگر نمی‌خواهید سرگردان مغازه‌های فیزیکی برای تهیه این دسته از مواد غذایی خود باشید، کافی است برای تهیه انواع محصولات عطاری خود مثل ادویه‌ها، دمنوش‌ها و گیاهان دارویی، خشکبار و عرقیجات به این فروشگاه سر بزنید.

 

ویژگی اصلی محصولات گیاهینه، ارگانیک بودن و تهیه بر اساس استانداردهای بهداشتی و بهترین تکنولوژی است که با همکاری تولیدکنندگان و کشاورزان محلی به بازار عرضه می‌شود.

تجربیات مصرف‌کنندگان از بهترین فروشگاه‌ها

فروشگاه‌های محلی

روش دیگر خرید مواد غذایی مورد نیاز ایرانی و خارجی هم فروشگاه‌های محلی است. در اطراف هر خانه‌ای انواع مغازه و سوپر مارکت‌هایی وجود دارد که بر اساس سطح بودجه و ذائقه ساکنان منطقه محصولات مورد نیاز آن‌ها را عرضه می‌کنند.

 

این محل‌ها، گزینه مناسبی برای خریدهای فوری یا آن‌هایی است که علاقه‌مند به دیدن مواد غذایی از نزدیک هستند. اما در هر حال بهتر است زمان خرید، به معیارهای انتخاب فروشگاه محل خود که در بخش‌های قبل اشاره شد یعنی تنوع و کیفیت، قیمت مناسب و خدمات رسانی مناسب توجه کنید.

 

تجربیات مصرف‌کنندگان از بهترین فروشگاه‌ها

در حقیقت ارتباط بین یک کسب و کار و مشتری به‌عنوان یک معامله مهم به حساب می‌آید. حتما شما هم احساس خوب خرید هنگام مخاطب قرار گرفتن با اسم کوچک، برخورد گرم پرسنل، پیشنهاد خرید کالاهای جدید مطابق با ذائقه‌تان، خدمت‌رسانی سریع و دقیق را تجربه کرده‌اید.

 

به‌عبارتی همیشه طعم خوب ماده غذایی نیست که باعث می‌شود شما به خرید دوباره از یک فروشگاه یا وب‌سایت ترغیب شوید. بلکه باید حس و تجربه منحصر به فردی را از آن بگیرید تا از زمانی که برای خرید گذاشته‌اید، راضی باشید و دوباره به آنجا برگردید. بهترین فروشگاه‌ها مشتری‌مدارند و اعتماد آن‌ها را از راه‌های مختلف جلب می‌کنند.