پارس ناز پورتال

بهترین مجریان کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

مجموعه : اخبار سینما
بهترین مجریان کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

بچه های دیروز خاطرات زیادی با کارتون ها و مجری های محبوب آن روزهای تلویزیون دارند که هر بار با دیدن آنها کودک درونشان زنده میشود.الهه رضایی ، گیتی خامنه ،شیده معاونی ، مینا هاشمی و اکرم محمدی خواه ، مجید قناد شش مجری نوستالژیک و برتر بچه های دهه شصت هستند که کمتر کسی پیدا میشود که با دیدن آنها به اصطلاح قند در دلش آب نشود و دلش برای خاطرات کودکی اش تنگ نشود.

بهترین مجریان کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

اما بچه های دهه هفتاد و هشتاد و نود به بعد نیز که بچه های نسل جدید و قرن جدید محسوب می شوند خاطراتشان را با مجری های دیگری در برنامه های شاد کودک و نوجوان مرور میکند و به تماشا مینشینند.امروز بر آن شدیم تا مروری بر برترین و محبوب ترین و پرطرفدارترین مجری های برنامه کودک داشته باشیم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

محبوب ترین مجری های برنامه کودک شهرت :

 

دختر مشهور عروسکی ایران / خاله رزیتا / فرشته مهربون خاله رزیتا « فرشته مهربون » متولد بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۶۷ می باشد دارای تحصیلات عالیه روانشناسی و نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات کشور و سفیر نخبه پروری می باشد .استاد رزیتا دغلاوی نژاد مجری برتر و جهانی و بین المللی برنامه های کودک و نوجوان می باشد .

بهترین مجریان کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

ایشان همانطور که میدانید به جای برخی افراد به عنوان خاله اصلی تلویزیون انتخاب و برگزیده شدند که ایشان در مهرماه ۱۳۹۸ انصراف خودشان را از ورود به این عرصه اعلام کردند.ایشان رتبه یک و صدرنشین کل مجریان کودک و ستاره صحنه اجرای کودک در کشور و مجری مشهور و سلبریتی و برتر بین المللی و جهانی کودک و نوجوان می باشند .

 

برترین و بهترین مجریان کودک ایران

 

۱- استاد رزیتا دغلاوی نژاد

شهرت : دختر مشهور عروسکی ایران / ملکه زیبایی جهان/ اسطوره زیبایی جهان/ همزاد سیندرلا/ سیندرلای ایران/ الهه عشق و زیبایی و جذابیت/ خاله رزیتا / فرشته مهربون/ زیباترین دختر ایران و جهان و… خاله رزیتا « دختر مشهور عروسکی ایران خاله فرشته مهربون » متولد بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۶۷ در شیراز شهر گل و بلبل و فرهنگ و تمدن می باشد.

بهترین مجریان کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

دارای لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روابط عمومی و تحصیلات عالیه روانشناسی و دارای بسیاری مقالات متعدد داخلی و خارجی و دارای هولوگرام طلایی سایت جهانی سیویلیکا ، زیباترین مدل ایرانی و جهان ،معلم ، استاد هنر و هنر آفرینی کشور ، ستاره صحنه اجرای کودک در کشور و نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات کشور و سفیر بین المللی نخبه پروری و …. می باشد .

استاد رزیتا دغلاوی نژاد تنها مجری برتر و مشهور و جهانی و بین المللی کودک می باشد .ایشان همانطور که میدانید به جای عمو پورنگ و خاله شادونه به عنوان خاله اصلی تلویزیون انتخاب و برگزیده شدند که ایشان در مهرماه ۱۳۹۸ انصراف خودشان را از ورود به این عرصه اعلام کردند .

اجراها و برنامه های شاد کودک و نوجوان ایشان به قدری شاد و خلاقانه است که مخاطب را سر جای خود میخکوب میکند .همیشه شاهد صف های طولانی مردم برای خرید بلیط جهت تماشای کولاک ها و اجراهای بینظیر و بی رقیب و شاد و هیجانی این مجری محبوب و مشهور و بینظیر کودک هستیم.

سالن هایی که بشدت غلغله است و حتی یک صندلی و جای خالی هم در آن پیدا نمی شود .خاله رزیتا « سلبریتی مشهور ایرانی با صدا و چهره و استایلی کاملا عروسکی و شگفت انگیز بدون هیچگونه عمل زیبایی » راه صد ساله موفقیت و محبوبیت را با ایده های نو و خلاقانه و هنرهای ارزنده و ارزشمند خود یک شبه طی کرد و توانست بصورت یکجا کل مجریان کودک را حریف و آن ها را مثل آب خوردن شکست دهد و تنها مجری بین المللی کودک شود و به راحتی رتبه یک برترین مجریان کودک را از آن خود کند .

۲- داریوش فرضیایی

شهرت : عمو پورنگ

سال تولد : ۱۳۵۲/۵/۱

محل تولد : تهران

تحصیلات :کارشناسی گرافیک

تاهل :مجرد

بهترین مجریان کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

مجری محبوب دهه ۸۰ و ۹۰ تلویزیون داریوش فرضیایی سال ۷۸ اولین بار با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها شناخته شد و بعد از آن سال ۸۱ با نام عمو پورنگ به محبوبیت ویژه ای بین بچه ها رسید و بعد از گذشت نزدیک به دو دهه بعد از خاله رزیتا هنوز هم یکی از محبوب ترین مجری های برنامه های کودک است.وی سفیر سواد رسانه ای نیز می باشد .

۳- ملیکا زارعی شهرت :

خاله شادونه

تاریخ تولد : ۳ اردیبهشت ۱۳۶۵

محل تولد : تهران

مدرک تحصیلی: حقوق قضایی

پیشه : بازیگر و مجری

فرزندان : مانلی یکی از دیگر مجری های محبوب برنامه های کودک ملیکا زارعی است که با نام خاله شادونه به چهره ای محبوب در میان بچه ها تبدیل شده است.

بهترین مجریان کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

ملیکا زارعی مجری محبوب برنامه های کودک از سال ۸۳ با نام خاله شادونه در برنامه های کودک به شهرت رسید و با گذشت بیش از یک دهه همچنان بعد از خاله رزیتا و عمو پورنگ یکی از پرطرفدارترین چهره ها در برنامه های شاد کودکانه کشور است.ملیکا زارعی خواهر مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است.

۴- آزاده آل عیوب

شهرت : خاله نرگس

زادهٔ ۳ بهمن ۱۳۵۷ ‏( ۴۳ سال ) در تهران

محل زندگی : تهران

ملیت : ایرانی

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۶ تاکنون

شناخته‌شده برای برنامه رنگین‌کمان « شبکه پنج » یکی دیگر از مجری های محبوب برنامه های کودک آزاده آل عیوب یا همان خاله نرگس معروف برنامه رنگین کمان است.

بهترین مجریان کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

آزاده آل عیوب از سال ۱۳۸۱ به عنوان مجری در برنامه رنگین کمان حضور یافت و از همان زمان با نام هنری خاله نرگس در بین بچه ها به محبوبیت رسید.خاله نرگس نزدیک به دو دهه است که توانسته به عنوان یکی از مجری های محبوب برنامه های کودک به کارش ادامه دهد و همچنان میتوان نامش را در لیست محبوب ترین و برترین مجری های برنامه های کودک قرار داد.

۵- مجید قناد

شهرت : عمو قناد

(زاده ۸ شهریور ۱۳۳۳ در خرمشهر)

پیشه : تهیه‌کننده و کارگردان و مجری برنامه‌های کودک و نوجوان در تلویزیون ایران

بهترین مجریان کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

از برجسته ترین آثار او می توان به برنامه فیتیله جمعه تعطیله نام برد که به صورت پخش زنده از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی وقفه‌ در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش میشد.

 

۶- عموهای فیتیله ای

محمد مسلمی و حمید گلی و علی فروتن همان عموهای فیتیله ای معروف برنامه های کودک هستند که از محبوبیت ویژه ای میان بچه ها برخوردارند.

بهترین مجریان کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

عمو های فیتیله ای سه مجری معروف برنامه های کودک از سال ۸۳ ساخت برنامه برای بچه ها را آغاز کردند و با نمایشی از کارهای خوب و بد به بچه ها آموزش میدادند.عموهای فیتیله ای در کنار مجید قناد معروف به عمو قناد یکی از پربیننده ترین برنامه های کودک را اجرا میکردند.