پارس ناز پورتال

بهترین گجت ها و ابزارهای هوشمند 2022

بهترین گجت ها و ابزارهای هوشمند 2022

بهترین گجت ها و ابزارهای هوشمند 

در عصر امروز، ما به سختی می توانیم زندگی خود را بدون فناوری تصور کنیم. تلفن های همراه، کامپیوتر، لپ تاپ، اینترنت، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و… به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. این روزها نحوه برقراری ارتباط، یادگیری و تفکر ما تحت تأثیر فناوری است. این مهم است زیرا در تمام عرصه های زندگی ما استفاده می شود. در ادامه این پست بیشتر صحبت می کنیم.

 

اگر به کارهای روزمره خود فکر کنید و تمام ابزارهای تکنولوژیکی را که فقط در یک روز استفاده می کنید، بشمارید، متوجه می شوید که در استفاده از تلفن همراه، خودرو، تماشای تلویزیون و استفاده از رایانه یا… چقدر فناوری اهمیت دارد. فناوری در عصر امروز، زندگی، ارتباطات و یادگیری ما را بسیار آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، این یک روش مدرن جدید برای سرگرمی و کسب درآمد است.

 

ایرانی ها چقدر از فناوری استفاده می کنند؟

فناوری به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود، کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. زیرا که ایران یک مصرف کننده بزرگ لوازم خانگی و الکترونیکی از ماشین لباسشویی گرفته تا گوشی های هوشمند است. بر اساس آمار، فروش کامپیوتر 87 درصد در یک سال، فروش تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال 10 درصد، لوازم آشپزخانه 13 درصد و فروش گوشی های هوشمند 8 درصد افزایش یافته است.

بهترین گجت ها و ابزارهای هوشمند 2022

این را می توان با ظهور خرید آنلاین، رشد شهرهایی که قبلاً استاندارد زندگی پایینی داشتند و افزایش هنجارهای خانگی توضیح داد. بنابراین، فناوری به هر گوشه از سیاره ما نفوذ کرده است و برای اینکه چیز مفیدی را از دست ندهید، باید از همه محصولات جدید آگاه باشید. بنابراین در ادامه به شما خواهیم گفت که بهترین ابزارهای هوشمند و گجت های سال 2022 کدام اند.

 

گجت چیست؟

در زندگی روزمره، کلمه “گجت” را بسیار می شنویم. اما «گجت» به چه معناست؟ گجت وسیله‌ای کوچک است که برای آسان‌تر، بهتر و لذت‌بخش‌تر کردن زندگی طراحی شده است. گجت ها به طور گسترده در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. ورزش و تناسب اندام: دستبندهای هوشمند، وسایل ورزشی، از جمله لباس های هوشمند. پزشکی: پچ های الکترونیکی. آشپزخانه: قهوه ساز، توستر و…

 

بهترین ابزارهای هوشمند سال 2022

جای تعجب نیست که مردان و زنان عاشق گجت هستند، اما آنها ابزارهای متفاوتی را دوست دارند. در مورد زنان، آنها ترجیح می دهند از وسایلی استفاده کنند که کار خانه، پخت و پز و نظافت را آسان تر می کند: جاروبرقی، ماشین لباسشویی، قهوه ساز و… مردان نیز به نوبه خود از ابزارهای ساده مانند یک خودکار گرفته تا یک ساعت هوشمند یا تلفن هوشمند را دوست دارند.

بهترین گجت ها و ابزارهای هوشمند 2022

باید بگویم که مردان بیشتر از ابزارهایی استفاده می کنند که به کار، کسب درآمد یا حتی بازی های آنلاین کمک می کند. مردان سعی می کنند از همه چیز سود ببرند، بنابراین از گجت های مناسب نیز لذت می برند. در زیر می خواهیم 5 گجت برتر را به شما معرفی کنیم که هم در محل کار و هم برای زندگی مردان و زنان مفید خواهند بود.

 

1. کیبورد بی سیم تاشو

این یکی از ابزارهای مفید برای آقایانی است که مجبورند زیاد سفر کنند. گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها بسیار جمع و جور هستند، اما تایپ کردن متن‌ها و ایمیل‌های طولانی روی آن‌ها می‌تواند کمی دشوار باشد. کیبورد بی سیم تاشو به شما امکان می دهد راحت تر بنویسید. به راحتی از طریق بلوتوث به اندروید یا آی او اس متصل می شود و همچنین می توان آن را تا کرد و برای حمل و نقل در جیب قرار داد.

 

2. هندزفری بی سیم

هدفون هایی که از فناوری حذف نویز برای از بین بردن دنیای بیرون استفاده می کنند، هم برای کسانی که اغلب جلسات زوم دارند و هم برای گیمرها انتخابی عالی هستند. علاوه بر این شما دیگر مجبور نیستید که برای حرکت کردن، سیم هدفون خود را جمع کرده و یا آن را از دیوایس آنپلاگ کنید. باید بگوییم که هدفون های بی سیم عمر و کیفیت بسیار بهتری نسبت به هدفون های دارای سیم می باشند.

 

3. ذره بین صفحه گوشی

این روزها ساعت ها به تلفن هایمان خیره می شویم. بدیهی است که به همین دلیل است که خرید ذره بین صفحه گوشی بسیار به صرفه و مفید می باشد. این یک ابزار جالب و مفید است که می تواند کارایی های زیادی برای شما داشته باشد. شما می توانید به راحتی روی یک صندلی بنشینید و نمایی بزرگتر از صفحه تلفن همراه خود داشته باشید.

 

4. ماوس گیمینگ بی سیم

یکی از ابزارهای ضروری، ماوس گیمینگ بی سیم است که به حرکات با سرعت بالا کاملا پاسخ می دهد. می توان آن را دوباره شارژ کرد و برای بیش از 50 میلیون کلیک عالی عمل می کند. علاوه بر این، کاملاً با Xbox One سازگار است. اگر جزو افرادی هستید که به بازی های رایانه ای علاقه دارند، می توانید ماوس بی سیم گیمینگ را برای خود تهیه کنید.

 

5. پاور بانک

پاور بانک هدیه ای عالی برای افراد پرمشغله است. خرید پاور بانک با ظرفیت بالا به شما امکان می دهد چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید زیرا هم به عنوان یک شارژر سیمی و هم به عنوان یک پد شارژ بی سیم عمل می کند. علاوه بر این، پاور بانک های جدید بسیار باریک می باشند، بنابراین به راحتی می توان آن را در جیب خود در کنار گوشی خود قرار داد.

 

نتیجه گیری و نکات پایانی

در این مقاله با بهترین گجت ها و ابزارهای هوشمند 2022 آشنا شدیم. فناوری نقش بسزایی در زندگی ما دارد و توسعه آن هم متوقف نمی شود. ما از ابزارهای زیادی بدون توجه به کارایی آنها استفاده می کنیم. احتمالاً یکی از وظایف اصلی گجت ها ساده کردن زندگی ما و راحت کردن آن است. با استفاده از گجت‌های مختلف، می‌توانیم کار کنیم، درآمد کسب کنیم و یا اینکه حداقل راحت تر زندگی کنیم.

بهترین گجت ها و ابزارهای هوشمند 2022

هر کس می تواند با توجه به ترجیحات خود یک ابزار را انتخاب کند. بنابراین در سال جدید می توانید از این 5 ابزار هوشمند و مفید که به شما معرفی کردیم استفاده کنید. در آخر هم باید بگوییم که اگر تمایل دارید تا پست های بیشتری در این زمینه را مطالعه کنید، می توانید به لینک های پیشنهادی که در زیر ارائه داده ایم مراجعه کنید. ما صدها پست بروز و کاملا رایگان را در اختیار شما قرار داده ایم.