پارس ناز پورتال

بهترین گوشی های دنیا از نظر کیفیت دوربین

بهترین گوشی های دنیا از نظر کیفیت دوربین

بهترین گوشی های دنیا از نظر کیفیت دوربین

مطمئنا دوربین اکنون یکی از ملاک هـای اصلی خرید موبایل برای کاربران است و شرکت هـای سازنده موبایل نیز بـه ساخت دوربین بسیار اهمیت میدهند. یکی از عجیب‌ترین اتفاقات دنیای تکنولوژی این است که گوشی‌هـای موبایل توانسته‌اند بـه سرعت جایگزین دوربین‌هـای دیجیتال شده و بـه عنوان دوربین اصلی یک شخص،

 

همه ی ي اتفاقات و لحظات زندگی او را در کمترین زمان ممکن پوشش دهند. این دوربین‌هـای جدید قادر هستند کارهای شگفت‌آوری انجام دهند؛ مانند یک دوربین کلاسیک عکس پرتره بگیرند و یا ما را در خریدهایمان همراهی کنند.گاهی نیز لحظاتی پیش خواهد آمد که علاوه بر کیفیت بالای دوربین،

 

سرعت آن نیز بـه گزینه‌ای بسیار مهم برای کاربران تبدیل میشود. اما آیا میدانید سریع ترین دوربین گوشی موبایل متعلق بـه کدامیک از گوشی‌هـای سال 2016 است؟ گرفتن عکس در کسری از ثانیه یکی از توانایی‌هـای دوربین‌هـای تلفن همراه جدید است که بـه روش‌هـای مختلف و متفاوتی این کار را انجام میدهند.

 

خوش‌بختانه سازندگان تلفن همراه بـه این خواسته کاربران توجه ویژه‌ای نشان داده و دوربین گوشی موبایل سال 2016 را بـه بهترین و سریع ترین شکل ممکن ساخته‌اند. اخیرا تستی بر روی گوشی هـای هوشمند سال 2016 انجام شده تا بتوان سریع ترین دوربین گوشی موبایل را از بین این گوشی‌ها شناسایی کرد.

 

در این تست، توسط دوربین هر یک از گوشی هـای موبایل سال 2016 چندین عکس از یک تصویر گرفته شده و سرعت انها یادداشت میشود. در انتها، میانگین این سرعت‌ها بـه عنوان سرعت نهایی این دوربین انتخاب و بدین ترتیب، سریع ترین دوربین گوشی موبایل مشخص خواهد شد.

 

نتایج این تست را در زیر مشاهده خواهید کرد:

نتایج تست سریع ترین دوربین گوشی موبایل سال 2016

بهترین گوشی های دنیا از نظر کیفیت دوربین

همان‌طور که می‌بینید، رقابت بسیار تنگاتنگ و نزدیک است: گوگل پیکسل «Google Pixel» و آیفون 7 «iPhone 7» پیروز این رقابت هستند و موتورولا موتو زد دروید «Motorola Moto Z Droid»، ال جی وی 20 «LG V20» و سامسونگ گلکسی اس 7 «Galaxy S7» فاصله‌ای نسبتا نزدیک با آنها دارند.

 

حال بیایید کمی بـه عقب برگردیم. سریع ترین دوربین گوشی موبایل سال 2016 چه تفاوتی با نسخه قبلی خود داشته است؟ آیا بهبود قابل ملاحظه‌ای مشاهده میشود؟

 

جواب مثبت است. همان‌طور که در عکسهای بالا و پایین مشاهده می‌کنید، آیفون 7 که با امتیاز 1.1 سریع ترین دوربین گوشی موبایل سال 2016 است، بهبود نسبتا خوبی در مقابل آیفون 6 اس پلاس با امتیاز 1.6 یا آیفون 6 اس با امتیاز 1.7 داشته است. بـه علاوه این که، با نگاهی بـه بقیه امتیازات،

 

می‌بینیم که سرعت دوربین در همه ی ي گوشی‌ها نسبت بـه مدل سال گذشته بهبود داشته که این خبر خوبی برای کاربران بـه حساب می‌آید.

 

نتایج تست سریع ترین دوربین گوشی موبایل سال 2015

بهترین گوشی های دنیا از نظر کیفیت دوربین

 

گجت نیوز