پارس ناز پورتال

بهترین بوت های مردانه برای پاییز و زمستان 1402 و 2024 + راهنمای خرید بوت مردانه

مجموعه : مدل کیف و کفش
بهترین بوت های مردانه برای پاییز و زمستان 1402 و 2024 + راهنمای خرید بوت مردانه

مدل بوت های مردانه برای پاییز و زمستان 2024

 

امروز بهترین بوت هاي مردانه برای پاییز 1402 و 2024 رابه شـما معرفی می کنیم، در میانه پاییز هستیم و بارش هاي پاییزی هم آغاز شده اند و دیگر نمیشود با کالج بیرون رفت! از حالا تا ماه آخر زمستان پوشیدن بوت و همچنین نیم بوت رواج میشود ودر ادامه انواع بوت هاي ترند امسال رابه همراه مدلهای روز بوت هاي مردانه مرور می کنیم، در ادامه با بخش مد مجله پارس ناز همراه باشید.

 

مدل بوت چلسی

بوت کلاسیک چلسی در دوران ملکه ویکتوریا، توسط کفش سازان ویکتوریایی ساخته شد. گرچه این مدل بـه سال ها قبل باز میگردد، اما هنوز هم طرفداران خاص خودرا دارد. یکی از علل شهرت این مدل کفش، تبلیغاتی بود کـه توسط گروه هاي مشهوری چون بیتلز و رولینگ استونز انجام شد. این مدل بوت بسیار آسان و کاربردی می باشد.

بهترین بوت های مردانه برای پاییز و زمستان 1402 و 2024 + راهنمای خرید بوت مردانه

لژ آن نیز متفاوت بوده، از این رو اگر بـه دنبال کفشی آسان و اسپورت تر میگردید، می توانید از مدلهای بدون لژ آن استفاده کنید. بی شک چلسی یکی از بهترین انتخاب ها در بین بوت هاي مردانه اسـت.

بهترین بوت های مردانه برای پاییز و زمستان 1402 و 2024 + راهنمای خرید بوت مردانه

از آنجا کـه این بوت ساده و بـه دور از جزییات طراحی شده، انتخاب خوبی هم برای موقعیت هاي رسمی و هم غیررسمی می‌باشد. اگر می‌خواهید یک تیپ اسپورت بزنید، آن رابه همراه یک کاپشن چرم و شلوار جین بـه تن کنید اما اگر هدف تان تیپی رسمی ست، کت و شلوار نیز گزینه مناسبی برای آن خواهد بود.

 

مدل بوت بروژ

بوت بروژ «Brogue» ابتدا در اسکاتلند و ایرلند ساخته شد کـه اساسا از پوست حیوانات تهیه میشدند. روی آنها روزنه هاي کوچکی تعبیه شده بود تا رطوبت قرار گرفته روی کفش را از بین ببرند اما بـه مرور این روزنه ها جنبه تزیینی پیدا کرد. بروژ بـه 2 دسته تقسیم می شوند:

بهترین بوت های مردانه برای پاییز و زمستان 1402 و 2024

کفش هاي دربی با بال باز و کفش ها آکسفورد با بال هاي متصل بـه رویه به گزارش پارس ناز گرچه مدل کلاسیک آن با چرم قهوه اي درست شده اسـت اما اکنون در چندین رنگ «قهوه اي، مشکی و جیگری»، سبک و جنس شامل براق و جیر نیز وجود دارند.

بهترین بوت های مردانه برای پاییز و زمستان

کفش بروژ زمانی کفش هاي غیررسمی و بیرون شهری درنظر گرفته می‌شدند و برای مناسب هاي رسمی قابل قبول نبودند اما در حال حاضر، بدلیل تنوعی کـه در سبکهای مختلف آن بوجود آمده، در اغلب رویداد هـای رسمی نیز دیده می شوند. از این رو شـما می توانید آن رابا لباسهای مختلفی از شلوار جین و پیراهن هاي ساده یقه هفت گرفته تا شلوار و پیراهن هاي کتان بـه تن کنید.

 

مدل بوت دربی

بوت هاي دربی « Derby» یک پدیده بـه نسبت جدید بـه حساب می‌آیند و شـما با خرید آنها می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. بی شک در کمد لباس هر آقایی یک جفت از این کفش ها دیده می‌شود.

مدل بوت دربی

این کفش ها بـه طور سنتی با پنجه گرد و بندهای ثابت و چرم براق تولید می شوند. شـما می توانید آن رابا شلوار جین و پیراهن هاي چهارخونه بـه زیبایی ست کنید. اگرهم بـه دنبال تیپی برای موقعیت هاي رسمی تان می‌گردید، آن رابا کت هاي فاستولی با فلانت بـه تن کنید.

راهنمای خرید بوت مردانه

از آنجا کـه این بوت ها بـه رنگ هاي قهوه اي تیره و مشکی طراحی شده اند، بـه اسانی با هر رنگ لباسی جور در می‌آیند. اما بهترین ست ها برای آن شلوار کرم، کت چهارخانه و تی شرتی ساده اسـت.

 

مدل بوت چوکا

بوت هاي چوکا chukka امروزه از مشهور ترین و رایجترین مدلهای بوت محسوب می شوند کـه دلیل آن هم اسانی و شکیل بودن آنهاست.

شاید بـه نظرتان ست کردن لباس با این مدل بوت کمی سخت باشد اما اگر شلواری کـه بـه تن می کنید بـه گونه اي باشد کـه پاچه آن دقیقا تا روی کفش تان بیاید، بدانید کـه انتخاب درستی داشته اید. این بوت ها کـه در رنگ هاي قهوه اي مشکی طراحی شده، برای موقعیت هاي رسمی و محل کار، انتخاب بسیار مناسبی هستند.

بوت های مردانه برای پاییز و زمستان

پیشنهاد مـا این اسـت کـه آن رابه همراه یک شلوار جین مشکی و تیشرت سفید بـه همراه یک پیراهن خاکستری روی آن ست کنید.

 

مدل بوت کوهنوردی

اگر بـه دنبال بوتی برای ماجراجویی هایتان میگردید، مـا بوت هاي کوهنوردی رابه شـما پیشنهاد میدهیم. این مدل بوت ها سخت، مقاوم و بسیار کاربردی اند.

از پوشیدن این کفش در موقعیت هاي رسمی یا حتی محل کار خودداری کنید. از آنجا کـه این بوت ها تنها هنگام کونوردی و پیاده روی هاي دشوار کاربرد دارند، برای ست کردن لباس هایتان با آن، بهتر اسـت کـه بـه دنبال لباس هایي آسان و اسپورت باشید.

در فصل هاي سرد سال، از لایه لایه لباس پوشیدن نترسید. جنس هاي مختلف پارچه هم چیزی ست کـه می تواند بـه ظاهر شـما جذابیت بیشتری دهد.

 

بیشتر بخوانید : 25 مدل بوت و نیم بوت مردانه 2024 + راهنمای کامل خرید و ست کردن

 

مدل بوت بایکر

بوت هاي بایکر از بوت هاي مارلون براندو، هنرپیشه آمریکایی، الهام گرفته اسـت. گرچه این بوت ها بـه بوت هاي موتورسواری شباهت دارند اما امروزه برای موقعیت هاي دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل بوت بایکر

بهترین بوت هاي مردانه برای پاییز و زمستان 1402 و 2024 + راهنمای خرید بوت مردانه

بهترین بوت های مردانه برای پاییز و زمستان 1402 و 2024

شـما می توانید آن رابا ژاکتی چرمی، تی شرتی ساده و شلوار جینی مشکی یا بـه همراه یک پالتوی بلند بـه تن کنید. این بوت هاي چرمی زیبا استایل شیک و زیبایی رابه شـما خواهند بخشید.

 


 

و در ادامه راهنمای جامع خرید و انتخاب بوت مردانه

وقتی در مورد کفش مردانه صحبت میکنیم، خواه‌نا‌خواه بوت در ابتدای فهرست جای میگیرد. انتخاب بوت مردانه نه تنها کاربردی و آسان هستند، بلکه آن‌ها متنوع و شیک نیز هستند.

و در ادامه راهنمای جامع خرید و انتخاب بوت مردانه

شـما میتوانید از یک جفت بوت مردانه در تمام طول هفته برای رفتن بـه محل کار و یا برای برنامه‌هاي آخر هفته استفاده کنید. اما این بـه آن معنی نیست کـه، همه ی بوت‌ها برای همه ی موارد مناسب اسـت.

 

چگونه نیم بوت مردانه را ست کنیم؟

نیم بوت مردانه «Ankle Boots» یکی از انواع مختلف بوت هستند. این بوت‌ها یا بـه مچ پا میرسند و یا دقیقا زیر مچ پا قرار می گیرند.

چگونه نیم بوت مردانه را ست کنیم؟

بـه اسانی پوشیده میشوند و متناسب با طیف وسیعی از لباس ها، از جمله استایل روزمره و هوشمندانه هستند مجله مد پارس ناز برای پوشیدن نیم بوت، ابتدا باید سبک خودرا انتخاب کنید.

در حالیکه نیم بوت‌هاي چلسی یک گزینه براق و ساده هستند، چوکاکا و دیگر سبک‌هاي توری نیز میتوانند شیک باشند. هنگامیکه نیم بوت‌هاي خودرا انتخاب کردید، آن‌ها رابا شلوار جین، شلوار و یک پیراهن مردانه یا پالتو ست کنید.

 

چگونه بوت‌ های سربازی را ست کنیم؟

چگونه بوت‌ های سربازی را ست کنیم؟

احساس خوبی ندارید؟ چرا یک جفت بوت سربازی «Combat Boots» بـه لباس خود اضافه نمیکنید؟ این بوت‌هاي کلاسیک، کـه بنظر می رسد شبیه بـه پوتین سربازی اسـت.

ایده آل برای استایل‌هاي روزمره و مسافرت‌هاي آخر هفته است. برای داشتن ظاهری جذاب با بوت‌هاي بند دار، بهتر اسـت به دنبال پالت رنگ تیره با پارچه‌هاي سنگین، مانند جین و چرم باشید.

 

چگونه بوت‌ های قهوه‌ ای را ست کنیم؟

چگونه بوت‌ های قهوه‌ ای را ست کنیم؟

خبر خوب این که، این روز‌ها این سبک بوت‌هاي مردانه «Work Boots» کـه طبق معمول در رنگ‌هاي قهوه‌اي روشن موجود هستند، تنها در محل کار پوشیده نمی شوند و شـما میتوانید ازآن‌ها برای ست کردن با استایل‌هاي روزمره نیز استفاده کنید.

این بوت‌ها کاربردی و منحصر به فرد هستند. با توجه بـه ظاهر آسان انها، انتظار می رود کـه با شلوار جین ست شوند. بنابر این، یک شلوار جین چسبان آبی تیره بـه همراه تیشرت و بوت‌هاي قهوه اي، یک ست عالی اسـت که هرروز می توانید آن رابه تن کنید.

 

چگونه بوت‌ های تیمبرلند را ست کنیم؟

در حالیکه گزینه‌هاي بسیاری برای بوت مردانه باکیفیت وجوددارد، Timberland بی شک یکی از بهترین هاست. این برند بوت محبوب، کفش‌هاي باکیفیت بالا و شیک را برای آقایان خوش استایل تضمین می کند.

چگونه بوت‌ های تیمبرلند را ست کنیم؟

گرچه بوت‌هاي Timberland طبق معمول برای استایل‌هاي روزمره مناسب هستند، اما آن‌ها همچنین، می توانند برای یک ظاهر هوشمند نیز در نظرگرفته شوند.

مدل نیم بوت های مردانه

برای این منظور، کافیست یک جفت بوت تیمبرلند رابا شلوار جین تیره و یک کت ساده ست کنید. فراموش نکنید کـه پاچه‌هاي شلوار خودرا برای نشان دادن بوت‌هاي زیبا خود بالا بزنید!

 

بیشتر بخوانید : بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

 

چگونه بوت‌ های موتور سواری را ست کنیم؟

چگونه بوت‌ های موتور سواری را ست کنیم؟

فرقی نمی کند شـما موتور سیکلت دارید یا نه، یک جفت بوت موتور سواری «Biker Boots» می تواند کمد لباس شـما را ارتقا دهد! بوت بایکر بـه طور معمول پاشنه کوتاه و جزئیات مختصر در قسمت پنجه دارد، و بـه طور کلی زاویه دار اسـت.

برای ست کردن بوت‌هاي بایکر، بهتر اسـت بـه دنبال یک شلوار جین چسبان تیره و تیشرت خنثی باشید. درصورت تمایل می توانید یک کت چرمی نیز، برای تکمیل کردن استایل خود در آخر هفته استفاده کنید.

 

چگونه بوت‌ های بند دار را ست کنیم؟

چگونه بوت‌ های بند دار را ست کنیم؟

برای یک استایل آسان و ظریف، شـما نمی توانید یک جفت بوت سنتی داشته باشید. فرقی نمی کند یک جفت نیم بوت بند دار «Lace-Up Boots» سیاه پوشیده اید یا قهوه اي، چرم باشد یا جیر، این نیم بوت‌هاي شیک با طیف وسیعی از لباس‌هاي شـما ست خواهند شد.

با توجه بـه ظاهر باریک آن‌ها سعی کنید این نیم بوت رابا شلوار‌هاي چسبان، یک پیراهن آکسفورد و یک کت یا پالتوی بلند امتحان کنید.

 

چگونه بوت‌ های چلسی را ست کنیم؟

چگونه بوت‌ های چلسی را ست کنیم؟

بوت‌هاي چلسی بـه لطف ظاهر شیک و منحصر بـه فردشان میتوانند هم برای استایل‌هاي روزمره و هم استایل‌هاي رسمی درنظر گرفته شوند. برای استایل‌هاي روزمره، سعی کنید یک جفت بوت چلسی قهوه‌اي یا جیر انتخاب کنید.

سپس، استایل خودرا با شلوار جین، تیشرت یا یقه اسکی و کت کامل کنید. اما برای یک استایل رسمی تر، یک جفت بوت چرم چلسی سیاه و یا بورگاندی «زرشکی» رابا کت و شلوار خود ست کنید.

 

بیشتر بخوانید : مدل کفش بوت های پاییزی برای آقایان خوش تیپ

 

چگونه بوت مردانه با سایز مناسب را انتخاب کنیم؟

چگونه بوت مردانه با سایز مناسب را انتخاب کنیم؟

برای خاطرجمعی از این کـه بوت اسانی را انتخاب می کنید، انگشتان و مچ پای شـما نباید بـه هیچ وجه تحت فشار باشند. همچنین، برای خاطرجمعی از این کـه بوت خیلی کوچک نیست، خاطرجمعی حاصل کنید کـه میتوانید یک انگشت پشت پاشنه خود بگذارید و بـه انگشت‌تان فشار نیاید.

 

چگونه بوت مردانه را تمیز کنیم؟

زمانی کـه یکی از با دوام‌ترین انواع بوت مردانه را انتخاب می کنید، مهم اسـت کـه بدانید چگونه آن‌ها رابه خوبی تمیز کنید. برای این منظور، بند‌ها را در آب گرم با مواد شوینده شستشو دهید. سپس، از یک پارچه کتانی برای پاک کردن گرد و خاک از کفش استفاده کنید. پس ازآن، یک برس شستشو را در آب بشویید و بـه آرامی لکه‌ها را پاک کنید.

 

بوت رابا یک پارچه مرطوب تمیز کنید و بند‌ها را از مواد شوینده خارج کنید. در نهایت بند‌ها و تنه اصلی بوت را بـه طور طبیعی خشک کنید. برای تمیز کردن بوت مردانه جیر، پس از خارج کردن بندها، از یک محلول شست و شوی جیر رقیق برای شست و شوی تنه اصلی بوت استفاده کنید.

چگونه بوت مردانه را تمیز کنیم؟

برای این منظور دست خودرا درون تنه برای تسلط بیشتر قرار دهید و بـه کمک یک برس نرم، بـه صورت دورانی شروع بـه تمیز کردن تمامی قسمت‌هاي تنه اصلی بوت کنید. سپس، اجازه دهید تا بـه مدت ۲۴ ساعت کاملا خشک شوند. در نهایت از روغن نارگیل و یک برس برای نرم کردن مجدد جیر استفاده کنید.

 

چگونه بوت‌ های مردانه را نگهداری کنیم؟

برای این کـه بوت‌هاي شـما مدت زمان بیشتری دوام داشته باشند، می ‌بایست بـه خوبی ازآن‌ها نگه‌داری کنید. بهترین روش برای نگه داری از بوت مردانه این اسـت کـه:

چگونه بوت‌ های مردانه را نگهداری کنیم؟

پس از تمیز و خشک کردن بوت ها، خاطرجمعی حاصل کنید کـه از روزنامه و یا فرم دهنده بوت پر شده باشند. اینکار موجب خواهد شد کـه بوت‌هاي مردانه شـما با گذشت زمان فرم خودرا از دست ندهند.