پارس ناز پورتال

بیوگرافی آیسان اسلامی و همسرش + حواشی و عکس آیسان اسلامی

بیوگرافی آیسان اسلامی و همسرش + حواشی و عکس آیسان اسلامی

بیوگرافی آیسان اسلامی و همسرش 

در این مطلب، بیوگرافی آیسان اسلامی و همسرش را مرور می کنیم. آقای آیسان اسلامی یکی از شاخ های اینستاگرامی می باشد. او با فخر فروشی در شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده است. وی که اوایل فقط 20 هزار دنبال کننده داشت، حالا بیش از 4 میلیون فالوور جذب کرده است. ما در ادامه بیوگرافی و نکات جالب درمورد این چهره را به اشتراک گذاشته ایم.

 

آیسان اسلامی کیست؟

آیسان اسلامی چلندر (به انگلیسی: Aisan Eslami Chalandar )؛ متولد 1987 میلادی (36 ساله) زاده ی روستای چلندر نوشهر مازندران است. ایسان اسلامی در شهر هیوستون آمریکا زندگی میکند و به تازگی در اینستاگرام شهرت زیادی کسب کرده است. فالورهای قبلی وی 20K بود که در عرض 6 ماه به بالای 3 میلیون فالور رسیده است.

آیسان اسلامی

گفتنی است صداقت و خاکی بودن وی علت محبوبیتش شده است. از رشته ورزش هایی که او دنبال میکند و علاقه فراوانی دارد بدنسازی میباشد که او با قد 196 سانتی متر استایل خوبی برای خود ساخته است. سبک زندگی او ستودنی است او در استوری های خود ورزش میکند غذا میخورد و گاهی با ماشین های میلیونی خود در آمریکا گشت میزند.

بیوگرافی آیسان اسلامی

ایسان اسلامی شرح جزئیات زندگی‌اش را اینگونه بیان می‌کند: من آیسان اسلامی هستم 35 ساله در آمریکا زندگی میکنم . من اصالتن شمالی هستم… دیگه هی نپرسین تو رو قرانننننن… در امریکا شغل من بیزنس هست که خیلی زود در همین وبلاگ مفصل توضیح میدم…. تو اینستا هم دنبال درامد نیستم چون دوس ندارم….هنوز مجردم میلیم به ازدواج ندارم…

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پویان مختاری و همسرش نیلی افشار

 

خانواده آیسان اسلامی

نام پدر او غدیر است و در نوشهر در روستای چلندر زندگی میکند همچنین او میگوید با مادر خود رابطه خوبی نداشته و 30 سال هست از او بی خبر است. مادر آیسان اسلامی در تاریخ دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ به دلیل سکته مغزی در ایران درگذشت. تکه کلام های معروف وی ” پسر شاهه ؟ ” و همینطور ” نوه رضا خان باشه ؟” و “ناله کن … ” است.

آیسان اسلامی کیست

پدر و مادر ایسان اسلامی هنگامی که او کودک بود از هم جدا شدند و به نقل از خودش خانواده او به این شرح است: پدر ایسان با نام غدیر که علاقه بسیاری هم به ایسان دارد اورا به تنهایی بزرگ میکند که به گفته خود ایسان، پدرش خیلی برای بزرگ کردن او سختی کشیده است، همچنین مادرش اورا به دلایلی شخصی که ایسان از گفتن آن سر باز می‌زند، در ده سالگی همراه پدرش غدیر تنها میگذارد و از او جدا میشود.

آیسان اسلامی شاخ اینستاگرام

ایسان اسلامی در این رابطه می‌گوید: حتما دلیلی برای این کار داشته و من از اون دلخور نیستم و دوست هم ندارم بیشتر از این راجب موضوع مادرم صحبت کنم، او که در بیان توضیح راجع به مادرش طفره می‌رفت خبر مرگ مادرش در شبکه‌های اجتماعی خیلی زود خبرساز شد. تا جایی که همه کاربران با بغض و اندوه او ابراز همدردی کردند.

 

حتما بخوانید : بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو) + بهترین آهنگ های تتلو

 

آیسان اسلامی چگونه معروف شد؟

همه چیز با تصویری از ایسان اسلامی شروع شد که وی با یک تانک عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد و در کپشن آن نوشت: پسر شاه تانک باز باشه. آیسان اسلامی در اینستاگرام خیلی زودتر از انتظار مورد توجه قرار گرفت و فالوئرهای میلیونی به دست اورد برخی او را به فخر فروشی متهم می‌کنند و شخصیت او را شبیه امیر تتلو تشبیه می‌کنند.

آیسان نوه شاه

بیوگرافی آیسان اسلامی

یکی از حاشیه‌ هایی که درباره آیسان اسلامی ایجاد شده است، ادعاهای مبنی بر اینکه او نوه شاه بوده است. اما باید تأکید کرد که این ادعاها صرفاً شوخی‌ها و بخشی از افکار طرفداران اوست و واقعیت ندارد.

 

آیسان اسلامی هیچ نسبتی به خاندان پهلوی ها ندارد و این ادعاها تنها به عنوان شوخی‌های دوستانه مطرح شده‌اند. همچنین وی بارها به این موضوع پرداخته که این تکه کلام ها فقط جنبه شوخی دارند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش + حواشی اینستاگرام

 

شغل آیسان اسلامی چیست؟

یکی از شغلهای او بازسازی و ساخت و ساز ملک میباشد شرکت “Chalandar Home” در هیوستون پرجمعیت‌ترین شهر در ایالت تگزاس واقع میباشد و به مدیریت “آیسان اسلامی” و “سید آرش درویش” و همچنین “دکتر برایان اعتماد” اداره میشود.

 

سرمایه گذاری در شرکت آیسان اسلامی

اخیرا آیسان اسلامی طرحی را در استوری خود بیان کرده است که همه میتوانند از داخل و خارج از ایران در شرکت وی سرمایه گذاری کنند. کمترین مبلغ برای سرمایه گذاری هم 10 هزار دلار میباشد او همچنین گفته است به سرمایه گذارانی که بالای 50 هزار دلار سرمایه گذاری کنند دعوت نامه رسمی اقامت در آمریکا را ارسال میکند … او ایمیل های زیر را برای پل ارتباطی با خود و شرکت خود اعلام کرده است.

شغل آیسان اسلامی

ایسان اسلامی قبل از اینکه به امریکا سفر کند، برای بار اول از ایران به مقصد دوبی می‌رود و دوباره باز می‌گردد. بعد از گذر زمان به ترکیه می‌رود و از ترکیه به امریکا سفر میکند و درآنجا ماندگار می‌شود. اسلامی در امریکا از وضع مالی خوبی برخوردار است. ولی به گفته خودش او در ایران به این اندازه به ثروت رسیده اما به دلایلی ثروتشو از دست داده و حتی تا کارتن خوابی هم پیش رفته است…

 

حتما بخوانید : بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش + عکس های ریحانه پارسا و مصاحبه

 

نکات جالب درمورد آیسان اسلامی

همچنین لازم به ذکر است که در بزرگ کردن آیسان علاوه بر پدرش، دختر عموی پدر ایسان هم که بسیار زن مهربان و خوش قلبی بوده نقش داشته است… او در دسته شاخ‌های مجازی و چهره پرطرفدار در اینستاگرام و یوتیوب قرار می‌گیرد. او در استوری‌هایی که روزانه منتشر می‌کند بیشتر ورزش میکند، غذا میخورد و گاهی با ماشین های میلیونی خود در آمریکا گشت میزند.

درآمد آیسان اسلامی

بیوگرافی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی قول داده زمانه که در بخت آزمایی آمریکا برنده شود به مردم ایران کمک مالی کند برای همین گفته است کسانی که در پست آخر پیچ دوم او یک گل بفرستند آنها را به‌یاد خواهد داشت. اسلامی پسر شاه با لهجه مازندرانی روزمره خود را با الفاظ رکیک به اشتراک می‌گذارد.

 

آیسان اسلامی، شاخ جدید اینستاگرام ویدیویی با حسین تهی منتشر کرد که در آن نشان می‌دهد آهنگی جدید ساخته‌اند. این بلاگر معروف اینستاگرام اهل مازندران است که به تازگی در آهنگ حسین تهی حضور داشته است.

پیج اینستاگرام آیسان

پیج اینستاگرام آیسان اسلامی

aisan_eslami@