پارس ناز پورتال

تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی در این سایت

تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی در این سایت

تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی در این سایت 

در این سایت شما می توانید عکس های سیاه و سفیدی را که دارید به عکس های رنگی تبدیل کنید.با ما همراه باشید. با وارد شدن به این سایت و وارد کردن آدرس اینترنتی عکس، رنگ‌آمیزی هوشمندی توسط الگوریتم‌های خاص روی عکس انجام شده و خروجی آن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

در ادامه عکس‌‌های سیاه و سفیدی را که توسط این اپلیکیشن وب محور به رنگی تبدیل شده‌اند را مشاهده کنید:

 

در دو سال گذشته، اپلیکیشن‌ها، این نرم‌افزارهای کاربردی و کم‌حجم محبوبیت فراوانی را در میان کاربران تلفن‌های همراه پیدا کرده‌‌اند. اما مدتی است که این میان‌افزارهای پرکاربرد رقیب جدیدی پیدا کرده‌اند. “وبلیکیشن”، اپ‌هایی بر مبنای وب هستند که گاه خدمات متنوع و جذابی را به کاربران ارائه می‌کنند.

 

“الگوریتما” سایتی است که برنامه جدید تحت وب Colorize Photos را در اختیار کاربران قرار داده است. این وبلیکیشن می‌تواند عکس‌های سیاه‌ و‌سفید شما را با دقت و حساسیت هرچه تمام، به عکس‌‌های رنگی تبدیل کند.

 

این وبلیکیشن با استفاده از الگوریتم “رنگ‌آمیزی هوشمند” توسط ریچارد ژانگ، دانشجوی دکترا توسعه یافته است.

 

در حال حاضر نسخه آزمایشی وبلیکیشن Colorize Photos راه‌اندازی شده و شما هم می‌توانید با مراجعه به این نشانی و وارد نمودن URL عکس‌‌های دلخواهتان، عکس سیاه و سفیدتان را که به صورت آزمایشی رنگی شده را مشاهده و در صورت رضایت، عکس تمام رنگی را دانلود و استفاده کنید.

تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی در این سایت