پارس ناز پورتال

ترفندهای استوری اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن

ترفندهای استوری اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن

نکات و ترفندهای استوری اینستاگرام 

در این مطلب ترفندهای استوری اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن را به شما خواهیم آموخت. آیا می دانید بیش از 400 میلیون نفر در روز، استوری های اینستاگرام را مشاهده می کنند؟ این نشان می دهد که اگر از آن به طور موثر استفاده کنید و محتوای باکیفیت را به دنبال کنندگان خود ارائه دهید، تلاش های شما برای برندسازی سریعا جواب می دهد. ما در زیر نکات عالی را گردآوری کرده ایم که تست شده و کاربردی هستند.

 

اینستاگرام ویژگی قرار داده استوری را در سال 2016 راه اندازی کرد. در این ویژگی که سریعا محبوب شد هر چیزی که آپلود می کنید پس از 24 ساعت ناپدید می شود. آنها در سال 2017 نکات برجسته استوری اینستاگرام را راه‌اندازی کردند و به شما این امکان را می‌دهند که استوری های مورد علاقه خود را به طور دائم در فید پروفایل تان ذخیره کنید. اما چگونه می توانیم باعث بیشتر دیده شدن استوری ها شویم؟

 

چرا استوری اینستاگرام ویژگی مهمی است؟

ممکن است برای بسیاری از شما این سوال پیش بیاید که چه چیزی استوری های اینستاگرام را به استراتژی برندسازی شما تبدیل می کند؟ اگر یک استوری فقط 24 ساعت بماند چگونه می تواند به من کمک کند؟ ما اینجاییم تا کمک تان کنیم. هیچ محدودیتی در تعداد اشتراک گذاری استوری های اینستاگرام شما وجود ندارد. برخلاف پست‌هایی که مخاطب هدف شما ممکن است آن‌ها را ببیند یا نه، استوری‌ها سریع‌تر توجه اینستاگرامرها را می‌کنند.

ترفندهای استوری اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن

اما از 400 میلیون کاربری که فعالانه استوری‌ها را مشاهده می‌کنند، 70 درصد متعلق به (کاربران هدف) هستند. اگر گروه سنی جوان‌تری را به‌عنوان پایگاه دنبال‌کننده خود هدف قرار می‌دهید، استوری‌های اینستاگرام راهی شگفت‌انگیز برای جذب آنهاست. اگر صاحب کسب و کاری هستید که به دنبال گسترش پایگاه مصرف کننده خود هستید، ممکن است این نکته برای شما جالب باشد.

 

بیش از 30 درصد از کسب و کارها از استوری ها برای تبلیغ محصول شان استفاده می کنند و شاهد موفقیت بوده اند. بر خلاف پست‌های اینستاگرام، استوری ها با یک رنگ جلب توجه کننده، دور پروفایل شما خودنمایی می کنند. این ویژگی روانشانسی شده، احتمال این را افزایش می دهد که بیننده بیشتر روی استوری های شما کلیک کند تا اینکه برای دیدن پست های شما به پایین صفحه تان برود.

 

معیارهای تعامل اینستاگرام برای استوری چیست؟

مانند پست‌های اینستاگرام، این پلتفرم گزارش تحلیلی دقیقی را برای اینستاگرام و برای سازندگان ارائه می‌دهد تا در مورد نوع محتوایی که به نفع آنها عمل می‌کند، فکر کنند.

ترفندهای استوری اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن

کلیک های رو به جلو:

بررسی این کلیک ها به صاحب پیج اجازه می دهد تا ببیند که کاربر با چه سرعتی به استوری بعدی می رود. این می تواند به شما در درک قابلیت های حفظ استوری ها کمک کند.

 

کلیک های برگشتی:

به شما امکان می دهد بررسی کنید که یک بیننده چند بار از یک استوری شما قبلی بازدید کرده است.

 

خروجی ها:

این یک معیار ضروری است که به شما این امکان را می دهد تا تجزیه و تحلیل کنید که چه تعداد بیننده از استوری شما خارج شده و به فید خود بازگشته اند.

 

رپلای استوری ها:

رپلای استوری، نشان می دهد که چه تعداد بیننده با محتوای شما با پاسخ دادن به استوری شما یا بازدید از وب سایتی که به آن اضافه کرده اید، درگیر می شوند.

 

جست و جو:

این ویژگی گسترش استوری های شما و تعداد افرادی که آنها را تماشا کرده اند را تجزیه و تحلیل می کند. اگر خالق هستید، هدف شما این است که دامنه استوری را به حداکثر برسانید تا مورد توجه قرار بگیرید.

 

نکاتی برای ایجاد بهترین استوری اینستاگرام

ما اهمیت استوری ها و تجزیه و تحلیل آنها را برای یک تولید کننده محتوا پوشش داده ایم. بیایید مستقیماً به سراغ بهترین نکات برای استوری اینستاگرام برویم که می‌تواند فید شما را تقویت کند و توجه شما را جلب کند.

 

1. از ویژگی هایلات استوری استفاده کنید

در حالی که برخی از مردم شاهد موفقیت آهسته و پیوسته هستند، برای برخی دیگر، آپلود تنها یک استوری طلایی برای جمع آوری دنبال کنندگان گسترده کافی است. استوری های طلایی، که در این موقعیت ها هایلات می شوند شما را نجات می دهد. کسانی که برای اولین بار از پیج شما بازدید می کنند، هایلات های برجسته شما را بررسی کرده و شخصیت و برند شما را بهتر درک می کنند.

ترفندهای استوری اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن

2. نام افراد را در استوری ها تگ کنید

افراد را در استوری های خود تگ کنید و در چالش های عجیب که در حال ترند شدن هستند شرکت کنید. باید بدانید که اینستاگرام اجازه تگ کردن تنها 20 نفر در استوری ها را می دهد. بنابراین آنها را بر اساس فالوورها و حوزه فعالیت شان، هوشمندانه انتخاب کنید که به نفع شما خواهد بود. این به شما کمک می کند تا از فالوورهای آنها استفاده کنید و شانس خود را برای حضور در بخش اکسپلور اینستاگرام افزایش می دهید.

 

3. بومرنگ و سایر ویژگی های استوری اینستاگرام

با استفاده از ویژگی‌های شگفت‌انگیز استوری‌های اینستاگرام، استوری‌های خود را یک درجه بالاتر ببرید. بومرنگ‌ها، هایپر لپس، و… به پست‌های استوری پیش پا افتاده اهمیت می‌دهند. این ویژگی ها به بینندگان نشان می‌دهند که شما در رسانه‌های اجتماعی حضور فعالانه دارید.

 

4. از نظرسنجی ها استفاده کنید

به دست آوردن فالوور آسان است، اما به دست آوردن فالوورهای وفادار دشوار است. هر سازنده/برندی که به مخاطبان خود گوش می دهد و تغییرات لازم را اعمال می کند، موفقیت خود را در دراز مدت حفظ می کند. نظرسنجی ها روشی اثبات شده برای بهبود تعامل مخاطبان هستند. هر زمان که در مورد محصول خاصی شک داشتید می توانید از نظرسنجی استفاده کنید. زیرا می خواهید بدانید که آنها چه چیزی را بیشتر دوست دارند.

ترفندهای استوری اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن

5. استفاده از قابلیت Memories در اینستاگرام

همانند هایلایت استوری، می توانید داستان های مورد علاقه یا پست های قدیمی خود را به عنوان خاطره برای فالوورهای جدید خود به اشتراک بگذارید. این به شما کمک می کند تا خاطرات سفر خود را به یاد بیاورید، اما همچنین به مخاطبان شما کمک می کند مسیر شما را به عنوان یک خالق و نوع محتوایی که قبلا ایجاد کرده اید را ببینند. این یک راه عالی برای ایجاد جلب توجه در پست های قدیمی است.