پارس ناز پورتال

ترفندهای جذب زنان و عاشق کردن آنها!

ترفندهای جذب زنان و عاشق کردن آنها!

آموزش ترفندهای جذب زنان 

در این پست، ترفندهای جذب زنان را آموزش می دهیم. به گفته رانکر، امانت‌داری، عشق و مهربانی مطلوب‌ترین ویژگی‌های هر مردی است. متأسفانه، وقتی برای اولین بار یک فرد را می بینیم، دیدن این ویژگی ها بسیار دشوار است. طبق یک مطالعه، ما تنها به یک پنجم ثانیه نگاه کردن به کسی نیاز داریم تا عاشق شویم. پس از آن، مواد شیمیایی محرک سرخوشی در مغز ترشح می شود.

 

1. خنداندن زنان

زنان مردانی را دوست دارند که می توانند با آنها خوش بگذرانند. طبق این مطالعه، حس شوخ طبعی به مردان کمک می کند خلاق تر و باهوش تر به نظر برسند. و این عامل به موفقیت در جذب زنان تبدیل می شود. به علاوه، دانشمندان می گویند افراد مجردی که اغلب دارای آداب اجتماعی خوب هستند، شانس بیشتری برای شروع یک رابطه پایدار در یک سال دارند.

 

2. شخصیت داشته باشید

زنان برای روابط طولانی مدت، مردی نوع دوست را ترجیح می دهند که کارهای خوبی انجام دهد. اما گاهی اوقات هم می شنویم که پول کلید خوشبختی است. نتایج مطالعه اخیر بسیار جالب است. آنها نشان دادند که زنان در مقایسه با مردان معمولی ترجیح می‌دهند مردانی که در نزدیکی چیزهایی مثل (آپارتمان‌ها یا اتومبیل‌های گران قیمت) عکس گرفته اند را انتخاب کنند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جذاب و خواستنی باشیم؟

 

3. چگونه زنان را جذب کنیم : بالا رفتن سن و جا افتادن صورت

ضرب المثلی وجود دارد که می گوید مردان با افزایش سن بهتر می شوند. اما آیا کسی می داند چرا؟ آیا آنها با چین و چروک جذاب تر به نظر می رسند یا این نشانه ای از خرد در چشمان آنهاست که قلب زنان را آب می کند؟ حالا بالاخره به جواب رسیدیم. به نظر می رسد که جذابیت در تجربه زندگی بیشتر نهفته است که فرصت های بیشتری برای جمع آوری منابع و کنترل به آنها می دهد.

آموزش ترفندهای جذب زنان 

شکر کاپور یک بار گفت: “من زندگی خود را وقف عدم اطمینان کرده ام. یقین مرگ خرد، اندیشه و خلاقیت است.» و به نظر می رسد که این یک چیز واقعی برای روابط نیز باشد. ثابت شد که: اگر زنان از علاقه یک مرد به خودشان مطلع شوند، به بودن با او فکر خواهند کرد. البته نه هر مردی، بلکه مردی در جایگاه و تمام چیزهای مساوی یا بیشتر با زن.

 

4. حیوانات خانگی داشته باشید

امروزه، مالکیت حیوانات خانگی مراقبت قابل توجهی را در روابط طولانی مدت نشان می دهد. این نشانگر پرورش توانایی تعهد است. جالب است، حتی مردانی که به دنبال روابط کوتاه مدت هستند، در میان زنانی که از قبل آماده تشکیل خانواده هستند، مورد توجه قرار می گیرند. بنابراین، اگر حیوان خانگی داشته باشید، شانس بیشتری در جذب زنان خواهید داشت.

 

بیشتر بخوانید: زنان جذب چه مردانی می شوند | ویژگی های مردانه که زنان دوست دارند

 

5. لباس قرمز بپوشید

به نظر می رسد که رنگ قرمز فقط برای زنان نیست. دانشمندان می گویند که رنگ قرمز به طور قابل توجهی بر علاقه زنان به مردان تأثیر می گذارد. در طی یک مطالعه، زنانی که مردان را با پیراهن قرمز می دیدند، آنها را از نظر موقعیت بالاتر و جذاب تر می دانستند. پس، اگر می خواهید زنان را جذب خودتان کنید، هرازگاهی به پوشیدن لباس قرمز هم فکر کنید.

 

6. چگونه مرد جذابی باشیم : ریسک کنید

زنان مردانی را که آماده ریسک‌های قهرمانانه هستند به افرادی که از ریسک اجتناب می‌کنند ترجیح می‌دهند. این نتیجه گیری در تحقیق G. William Farthing انجام شد. بر اساس نتایج، ریسک‌های قهرمانانه و غیرقهرمانی نسبت به ریسک‌گریزی‌ها شجاع‌تر، ورزشکارتر، آمادگی جسمانی، تکانشی و توجه‌جو تلقی می‌شوند. ریسک‌پذیران در مقایسه با دیگران، جذاب‌تر دیده می‌شوند.

 

7. ریش بگذارید

زنان تمایل دارند چهره هایی با ریش متوسط را به عنوان جذاب ترین چهره انتخاب کنند. اما مردانی که ریش کامل دارند والدین بهتری با سلامتی خوب در نظر گرفته می شوند. و سطح مردانگی به صورت خطی با ضخامت موهای صورت افزایش می یابد. البته این یک قطعیت نیست، بلکه زنان عاشق مردانی بدون داشتن ریش و پشم زیاد هم خواهند شد.

ترفند جذب زنان و دختران

به علاوه، بر اساس این تحقیق، زنان مردان با عضلات خوب را جذاب‌تر، از نظر جسمی مسلط‌تر و فرار می‌دانند. اما چنین مردانی کمتر به همسر خود متعهد هستند. مردان با عضلاتی متوسط به عنوان جذاب ترین رتبه بندی می شوند و احتمال بیشتری برای داشتن روابط طولانی مدت دارند. ولی باز هم می گوییم که این مردان، اکثرا خیانتکار هستند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه دختر مورد علاقه مان را جذب و عاشق خودمان کنیم؟

 

8. ترفندهای جذب جنس مخالف : کودکان را دوست داشته باشید

زنان استعداد پنهانی دارند که به طور ناخودآگاه تشخیص دهند که آیا مردی به بچه ها علاقه مند است یا خیر تا مشخص کنند که آیا چنین مردانی برای یک رابطه طولانی مدت آماده هستند یا خیر. آیا این موضوضع می تواند راحت تر از این باشد؟ فقط با چشمان خود هر کودکی را دنبال کنید و لبخند بزنید – و قلب زن محبوب شما تسخیر می شود.

چگونه زنان را جذب کنیم

و در آخر هم باید بگوییم که این مطالعه ثابت می کند که داشتن قد بلند هم در جذب زنان تاثیرگذار است. دانشمندان از 601 زن در مورد آن سوال کردند و پاسخ های زیر را دریافت کردند: “به عنوان یک دختر، دوست دارم در عین حال احساس لطیف و همچنین امنیت داشته باشم. نتایج تأیید می کند که زنان برای ایجاد روابط بلندمدت به دنبال ویژگی های خاص مانند محافظت و امنیت هستند.