پارس ناز پورتال

ترفند آرایش درشت نشان دادن چشم ها

ترفند آرایش درشت نشان دادن چشم ها

ترفند آرایش درشت نشان دادن چشم ها 

ترفندهای زیادی برای درشت تر نشان دادن چشم ها وجود دارد که در این مطلب به موثرترین آن ها اشاره می کنیم. دوست دارید بدانید چطور چشمانتان را درشت‌تر نشان دهید؟ نگران نباشید، اگر چشمان ریزی دارید و یا اینکه فقط می‌خواهید برجسته ترشان کنید، راه‌هایی را در این نوشته خواهید آموخت که در آرایش چشم‌هایتان فوق‌العاده به شما کمک خواهد کرد.

ترفند آرایش درشت نشان دادن چشم ها

۱- از سایه‌ی چشم سفید استفاده کنید

اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چطور چشم‌هایتان را درشت نشان دهید، لازم نیست پلک‌هایتان را سایه‌ی سفید بزنید، بلکه کافیست با استفاده از یک مداد یا سایه، چند نقطه‌ی سفید درست در مقابل گوشه‌ی درونی چشمانتان بگذارید. این کار سفیدی چشم‌ها را روشن‌تر و چشمانتان را باز می‌کند و بلافاصله چشمانی مانند آهو خواهید داشت!

 

۲- مژه‌هایتان را بیارایید

راهنمایی‌های آرایشی زیادی درباره‌ی مژه‌ها وجود دارند. مطمئنا می‌خواهید از ریمل استفاده کنید، ولی ابتدا باید مژه‌هایتان را فر دهید. اینکار به آن ها حجم می‌دهد و کمک می‌کند تا چشمانتان بازتر شوند، چرا که چشم‌ها خودشان چندان توسط مژه‌ها پنهان نشده‌اند. اگر راحت هستید می‌توانید از مژه‌ی مصنوعی استفاده کنید، بهتر است از مژه‌های دانه‌ای استفاده کنید و تنها کمی به تراکم مژه‌هایتان بیافزایید.

 

کاری به مژه‌های پایینتان نداشته باشید، زیرا آن‌ها خیلی به هم ریخته‌ می‌شوند و حتی می‌توانند ظاهری ریزتر به چشم‌هایتان بدهند. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید بسیار مراقب باشید، بهتر است به جای آن، کمی با خط چشم به آن‌ها رنگ اضافه کنید.

 

۳- به ابروهایتان شکل دهید

ابروهای پهن در حال حاضر مد هستند، و این خوب است. شما همچنان می‌توانید با یک ابروی پهن و پر رنگ جذاب باشید، تنها کافی‌است کمی به آن برسید. ابروهایتان را اصلاح شده، تمیز و آراسته نگه دارید. آن‌ها باید شکل صورتتان را تکمیل کنند، پس مسلما در زمان اصلاحشان این را به یاد داشته باشید. شما فقط می‌خواهید فضایی که دارید را به حداکثر برسانید.

 

۴- خط پلکتان را دنبال کنید

زمانی که بزرگ نمودن چشم‌ها را می‌آموزید باید توجه زیادی به خطوط صورتتان داشته باشید. برای مثال وقتی سایه یا خط چشم می‌کشید بهتر است تا خط پلکتان پیش روید. اینکار بیشترین فضا را ایجاد خواهد کرد که مسلما چشمانتان را درشت‌تر نشان می‌دهد.

 

۵- خط چشم مناسب

خط چشمی که انتخاب می‌کنید و طریقه‌ی کشیدن آن هردو به عهده‌ی شماست. راه‌های بسیاری برای درشت نشان دادن چشم‌ها به کمک خط چشم وجود دارد، پس پیدا کردن چیزی که با سلیقه‌ی شما جور باشد کار سختی نخواهد بود. باز هم آزمون و خطا کنید، کشیدن نصف خط مژه‌ی پایینتان را امتحان کنید، رنگ‌های مختلف را آزمایش کنید و خط چشم‌هایی با زمینه‌ی ژل یا سرمه را هم در نظر بگیرید.

 

۶- با رنگ‌ها بازی کنید

اگر دو رنگ مختلف را در آرایش چشمتان به کار ببرید واقعا می‌توانید چشمانتان را برجسته کنید. در عین حال سعی کنید بیشتر از رنگ‌های روشن استفاده کنید. سایه‌هایتان باید مکمل این رنگ آمیزی باشند، از چشم‌ها گرفته تا رنگ پوست و مو، ولی طیف رنگی روشن انتخاب کنید تا از داشته‌هایتان بیشترین بهره را ببرید.

 

۷-از لب‌هایتان استفاده کنید

این یک شوخی نیست! یکی از راه‌های درشت نشان دادن چشم‌ها این است که کلا کاری به کارشان نداشته باشیم! هیچ سایه‌ی چشم و ریملی استفاده نکنید و خط چشم را هم فراموش کنید. در عوض از رژ و برق لب‌های درخشان و روشن استفاده کنید. مجاورت آن‌ها واقعا چشمانتان را درشت و اصل مطلب نشان می دهد!