پارس ناز پورتال

ترفند تلگرام در محیط چت با دیگران بازی کنید

ترفند تلگرام در محیط چت با دیگران بازی کنید

ترفند تلگرام در محیط چت با دیگران بازی کنید 

در نسخه جدید تلگرام شما می توانید در محیط چت با دیگران بازی کنید و لذت ببرید. روش بازی را در زیر ما به شما آموزش می دهیم. اپلیکیشن ارتباطی تلگرام نسخه جدید خود را در اختیار کاربران قرار داد و این امکان را فراهم کرد تا بتوانید در محیط گفت‌وگوهای اینترنتی با مخاطبان خود بازی کنید.

ترفند تلگرام در محیط چت با دیگران بازی کنید

تلگرام در این نسخه جدید روبات جدیدی را با نام Gaming Platform عرضه کرده است که به کمک آن می‌توانید بازی‌های مختلف را در اختیار بگیرید، از قابلیت‌های گرافیکی و صوتی آنها لذت ببرید.در مرحله نخست این بات به شما امکان می‌دهد در محیط چت‌های اینترنتی تلگرام ۳۰ بازی را در اختیار بگیرید.

 

با این وجود شرکت روسی توسعه‌دهنده این اپلیکیشن اعلام کرد طی ماه‌های پیش‌رو صدها بازی دیگر هم عرضه می‌شود.کاربران برای آنکه بتوانند بازی‌های تلگرام را در اختیار بگیرند، می‌بایست به صورت مستقیم با این بات ارتباط برقرار کنند یا اینکه در محیط گفت‌وگوهای اینترنتی عبارت gamee@ را تایپ کنند تا لیست بازی‌ها را در اختیار بگیرند و سپس روی بازی مورد نظر خود کلیک کنند.

 

بدیهی است بازی‌های مذکور به جز آنکه به صورت جمعی اجرا می‌شوند، به کاربر امکان می‌دهند به صورت انفرادی نیز آنها را دنبال کند.

 

به گفته تلگرام، سرویس جدید Gaming Platform در هر بازی بالاترین امتیازها را به نمایش می‌گذارد تا شما و مخاطب‌تان به صورت رقابتی آنها را دنبال کنید.