پارس ناز پورتال

تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفته

تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفته

تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفته

ستاره های خوش استایل و خوش تیپ هفته که بر اساس مدل لباس و مو انتخاب شده اند و می توانید تصاویر آن ها را در زیر مشاهده کنید. شاید یکی از دردسرهای ستاره شدن این باشد که همیشه باید به ظاهرتان برسید و برای آن هزینه کنید. در نهایت هر چقدر زمان، انرژی و پول برای این کار خرج کنید،

 

همیشه افرادی هستند که سلیقه آنها با شما یکی نباشد و دائماً مورد نقد این مجله و آن برنامه مد قرار بگیرید.
در هر صورت سلیقه شما به خودتان مربوط است و انتخاب های شما محترم هستند. بگذریم از اینکه بعضی از سلبریتی ها کاملاً خود را با استخدام یک استایلیست باهوش یا خریدار شخصی خوش سلیقه راحت کرده اند و دیگر نیازی به سر و کله زدن با لباس و اکسسوار و … ندارند.

 

ولی بعضی از ستاره ها سبک خاص خودشان را دارند و کاملاً در انتخاب حتی لباس های راحت و روزانه خود دقت و ظرافت به خرج داده و همیشه ظاهر شیک و بی نقصی دارند. از مدل هایی مانند کندال جنر و جی جی حدید بگیرید تا بازیگران مشهوری مانند جسیکا آلبا دائماً با استایل همه پسندشان سوژه نشریات بانوان و وبسایت های فشن قرار می گیرند.

 

در همین راستا، مجله هارپرز بازار بریتانیا و چند نشریه مد اینترنتی دیگر، هر هفته فهرستی از خوش پوش ترین و خوش استایل ترین ستاره ها و سلبریتی های دنیا را گردآوری می کنند و در کنار آن بهترین آرایش و استایلینگ مو را نیز معرفی می نمایند که گزیده ای از آنها را در زیر مشاهده می کنید.

 

خوش پوش ترین های هفته

لیو دی‌کاپریو با کت و شلواری از آرمانی در مراسم اکران مستند Before the Flood در جشنواره فیلم لندن.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهجو الوین، ستاره فیلم جدید انگ لی، در قاب دوربین هالیوود ریپورتر.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهماریون کوتیار با پیراهنی از دیور در مراسم اکران فیلم It’s Only the End of the World در جشنواره فیلم لندن.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهکیت بکینسیل در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش در نیویورک سیتی.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهناتالی پورتمن با پیراهنی از شنل در حال رفتن به یک مهمانی در نیویورک سیتی.

تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهتام کروز روی فرش قرمز فیلم Jack Reacher: Never Go Back در تنسی.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهآرمی همر و همسر باردارش، الیزابت چیمبرز، در ضیافت اختتامیه جشنواره فیلم لندن.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهماریون کوتیار و گیوم کانه در مراسم اکران فیلم Before The Flood در پاریس.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهلئوناردو دی‌کاپریو با کت و شلواری از جورجو آرمانی در مراسم اکران فیلم Before The Flood در پاریس.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهنینا اگدل، نامزد لیو دی کاپریو در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک برگزار شده توسط مایکل کورس.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهکیت هادسون با پیراهن گلداری از مایکل کورس در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهکریسی تیگن در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهیوهانس هیوبل در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهکُنستانس جابلونسکی در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهلیلی آلدریج در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهشنل آیمان در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتههیلاری رودا در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهشان اوپرای در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهکیتی پری با پیراهنی از مارکزا در لوس آنجلس در ضیافت Once Upon A Time برگزار شده توسط بیمارستان کودکان لوس آنجلس.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهمندی مور با پیراهن گلدار سفید و زردی در مسابقات پولوی کلاسیک Veuve Clicquot در لوس آنجلس.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهاولیویا کولپو در مسابقات پولوی کلاسیک Veuve Clicquot در لوس آنجلس.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهرابرت پتینسون در مراسم اکران فیلم The Lost City of Z در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهمونیکا بلوچی در مراسم تبلیغاتی فیلم جدیدش On The Milky Road
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهبهترین های آرایش و استایل مو
میشل اوباما، بانوی اول آمریکا، روی جلد مجله T، مجله استایل نیویورک تایمز.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهزندایا، بازیگر، خواننده و رقصنده 20 ساله آمریکایی.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهاسکارلت جوهانسون در مراسم Power of Women برگزار شده توسط ورایتی در لوس آنجلس.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهآماندا سیفرید روی جلد شماره نوامبر مجله Allure
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهکریستن استوارت در جشنواره فیلم نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهرابرت پتینسون در مراسم اکران فیلم The Lost City of Z در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهفریدا پینتو در MIPCOM 2016
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهونسا هاجنز در مسابقات چوگان کلاسیک Veuve Clicquot در لوس آنجلس.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهلیو دی کاپریو در مراسم اکران مستند Before the Flood در جشنواره فیلم لندن.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهپریانکا چوپرا در مراسم PaleyFest New York 2016
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهکیت هادسون در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهشان اوپرای در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفتهتیلور هیل در مراسم جوایز God’s Love We Deliver Golden Heart در نیویورک.
تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام خارجی این هفته