پارس ناز پورتال

تیلور سویفت پردرآمدترین خواننده 2016 شد

تیلور سویفت پردرآمدترین خواننده 2016 شد

تیلور سویفت پردرآمدترین خواننده 2016 شد 

تیلور سویفت خواننده نامدار آمریکایی توانست در صدر پردرآمدترین بازیگران سال 2016 قرار گیرد و در جایگاهی بالاتر از ادل مشهور بایستد. تیلور سوئیفت به عنوان پردرآمدترین خواننده سال 2016 شناخته شد. بر طبق مقاله ای که فوربس روز چهارشنبه منتشر کرد، تیلور سوئفت در این سال 170 میلیون درآمد کسب کرده است.

 

البته این مبلغ تنها از موسیقی و تورهای او نبوده بلکه بخشی از آن با قراردادهای تبلیغاتی با کمپانی های Keds، Diet Coke و Apple کسب شده است.گروه موسیقی وان دایرکشن با کسب 110 میلیون دلار و خواننده انگلیسی ادل با 80.5 میلیون دلار به ترتیب به عنوان دومین و سومین پردرآمدترین خوانندگان دنیا در سال 2016 شناخته شدند.
تیلور سویفت پردرآمدترین خواننده 2016 شدتیلور سوئیفت با 170 میلیون درآمد پردرآمدترین خواننده سال 2016 است

 

این لیست بر اساس درآمد آنها از اول ژوئن 2015 تا اول ژوئن 2016 محسابه شده است. این اعداد از برخی شرکت های مربوطه و همچنین از طریق مصاحبه با مدیر برنامه ها، وکیلان و حتی خود ستاره ها به دست آمده است.

 

خواننده مشهور مدونا به لطف تور موسیقی اخیرش با کسب 76.5 میلیون دلار در ردیف چهارم این لیست قرار گرفت. او درآمدهایی نیز از قراردادهای تبلیغاتی با کمپانی های عطر و پوشاک به دست می آورد.
تیلور سویفت پردرآمدترین خواننده 2016 شدگروه موسیقی پسرانه وان دایرکشن با 110 میلیون دلار در ردیف دوم پردرآمدترین ها قرار دارند

 

ریحانا از طریق قرار دادهایی با کمپانی های دیور، پوما، سامسونگ و استنس 75 میلیون دلار درآمد داشته که در جایگاه پنجم لیست قرار دارد. او درآمدهایی هم از فیلمسازی به دست می آورد.  به گزارش پارس ناز  او در حال حاضر به همراه سندرا بولاک و کیت بلانشت مشغول فیلمبرداری “اوشن 8” در نیویورک سیتی است.

 

جاستین بیبر 22 ساله با 56 میلیون دلار در جایگاه سیزدهم لیست پردرآمدترین ها قرار دارد. آلبوم وی به نام “هدف” با موفقیت زیادی رو به رو شد و اکنون نیز در یکی از تورهای خود به سر می برد.
تیلور سویفت پردرآمدترین خواننده 2016 شدادل در ردیف سوم لیست مجله فوربس قرار دارد