پارس ناز پورتال

چگونه تیپ جین بزنیم؟

مجموعه : مدل لباس جدید
چگونه تیپ جین بزنیم؟

چگونه تیپ جین بزنیم؟

ممکن هست ساختن یک ست جین در نگاه اول ساده به نظر برسد اما نکات مهمی دارد که اگر آن‌ها را بلد نباشید از یک آدم خوش استایل به یک فاجعه متحرک جین‌پوش تبدیل می شوید. مسلما دوست ندارید این اوضاع برایتان پیش بیاید, بنابراین مفید هست نگاهی به نکاتی بیندازید که در ادامه برایتان آورده‌ایم.

 

به دنبال ایده‌هاي اخیر

وقتی نوبت به ست کردن لباس‌هاي جین می رسد, باید تا حد امکان ست را به روز نگه دارید. بعنوان همانند, ممکن هست پوشیدن کت جین به همراه شلوار جین ولی زنانه یا دخترانه ظاهراً دشوار خاصی نداشته باشد اما واقعیت این هست که ست‌هایي به مراتب جدیدتر هم وجود دارند. به جای ست‌هاي مادام العمر, پوشیدن لباس‌هایي مانند تی شرت جین زنانه و دامن را آزمون کنید. «تی شرت جین با شلوار جین زنانه  و دامن با کت جین ترکیب خوبی ایجاد میکند.»

چگونه تیپ جین بزنیم؟

آزمون کردن تناژ‌هاي متنوع

توصیه ما این هست که به دو علت سراغ تناژ‌هاي تیره و روشن جین در یک ست بروید. علت اول این هست که تیپ سراسر یک‌رنگ,کسل کننده به نظر می رسد. علت دوم اما مهم‌تر هست؛ جین روشن دقت‌ها را به خودش جلب می کند و جین تیره مانع دقت کردن میشود. با این حساب اگر بالا تنه لاغری دارید می توانید یک شومیز یا تی شرت جین روشن بپوشید و اگر پایین‌تنه‌تان تو‌پر هست, سراغ شلوار  جین زنانه تیره یا دامنی با همین مشخصات بروید.

چگونه تیپ جین بزنیم؟

یک قانون برای انجام دادن ممنوعه

فرض کنیم خیلی دلتان می خواهد کت تک و شلوار جینی بپوشید که یک رنگ میباشند و به قانون گذشته هم توجهی ندارید. در این صورت توصیه ما این هست که خستگی یک رنگ بودن دو لباس جین را با به کار بردن سایر لباس‌ها یا اکسسوری‌ از بین ببرید. برای نمونه کیف و کفشی انتخاب کنید که کاملا متضاد با لباس‌هاي جین شما میباشند یا خصوصیت برجسته‌اي دارند که حواس بیننده را به خودشان جلب میکنند.

چگونه تیپ جین بزنیم؟

دور انداختن اکسسوری‌ هاي جین

فکر کنید یک بلوز جین به همراه یک شلوار جین پوشیده‌اید. تا اینجای کار و با دقت به نکاتی که تا همین اکنون گفتیم دشوار خاصی وجود ندارد. فاجعه وقتی رخداد می‌افتد که یک دستبند جین دور مچ دست‌تان پیچیده و مانتوی لی دخترانه یا زنانه تن کرده باشید. کیف‌تان جین باشد و حتی کفش‌تان هم همین‌طور! تمام یا حتی یکی از این‌کارها اشتباه میباشند و تلاش‌هایتان برای خوش‌پوشی را به باد میدهند.

چگونه تیپ جین بزنیم؟

در نهایت اگر دنبال جین‌هاي زیبای برندهایی مانند مانگو, تیفوسی, ال سی وایکیکی یا جنیفر میگردید, سری به فروشگاه اینترنتی لباس و کفش دیجی استایل بزنید.

 

منبع: مجله مد و لباس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل + چطور تیپ جین بزنیم؟