پارس ناز پورتال

تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروف

تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروف

تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروف

مطمئنا بازیگران و ستاره ها از برندهای معروفی برای تیپ و لباس خود استفاده می کنند.چون آن ها همیشه در دید عموم مردم قرار دارند. پاپاراتزی بازی در دنیای ستاره های ایرانی بسیار جذاب است؛ پس بیایید در این دنیای شیک کمی قدم بزنیم و بیشتر از سلایق و استایل هنرمندان مورد علاقه مان با خبر شویم.

 

از استایل آنها روی فرش قرمز حافظ گرفته تا عکس های داغ تابستانی با کیف ها، عینک ها و ساعت های مختلف که ستاره ها را جذب خود کرده اند.

 

محسن افشانی؛ ساعت باز قهار

محسن افشانی معمولا با ساعت ها و عینک های مورد علاقه اش عکس های زیادی منتشر می کند و به نظر میرسد حسابی عشق ساعت است. او در جشن حافظ با ساعت رولکس و عینکی متفاوت از Vivian & Vincent Vintage Hippi روی فرش قرمز ظاهر شد.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروفعلی شادمان؛ ریبن دوست داشتنی

در این چند مدت بیشتر عکس های که از علی شادمان در صفحه اینستاگرامش می بینیم از سفرهای اروپای او است. او عاشق عینک های ریبن است که در بیشتر عکس هایش این علاقه به چشم می آید.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروفبنیامین بهادری؛ اسپرت پوش

بنیامین بهادری مثل همیشه در استایلی خاص با عینک ریبن و کفش های سفید نایک اش بسیار خوشپوش به نظر میرسد. او عاشق کفش های نایک و عینک هایی با شیشه هایی به رنگ قهوه ای است.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروفمیلاد کی مرام؛ خوش پوش مادرزاد

میلاد کی مرام مثل همیشه خوش تیپ و با اقتدار روی فرش قرمز حافظ قدم گذاشت. او کت، شلوار و جلیقه کرم چهارخانه با دکمه های نارنجی را به یک عینک ریبن با شیشه قهوه ای ست کرده است. خیلی ها عنوان خوش پوش جشن حافظ را به او دادند.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروفترانه علیدوستی؛ شیک پوش ساده

شیک پوشی ترانه علیدوستی را می توان از سادگی و انتخاب لباس ها و کیف هایش فهمید. نمونه کیفی که می بینید مایکل کورس قفلدار است. که در سال 2014 پرفروش ترین مدل و رنگ این برند بوده است.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروفعلی مسعودی؛ مدرن یا سنتی

علی مسعودی هم به جمع اپل واچ ها پیوست. او با قرار دادن این عکس زیبا در اینستاگرامش تضاد مدرنیته و سنتی را به تصویر کشیده است.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروفنفیسه روشن؛ متفاوت در طرح و رنگ

نفیسه روشن در جشن حافظ با مانتویی با طرح برج آزادی بسیار متفاوت بود. او کیفی از برند مایکل کورس به رنگ کرم در دست گرفته است. در دو طرف کیف جیب های زیبایی طراحی شده که طرح کیف را زیباتر کرده است.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروفارسلان قاسمی؛ جوان پسند

به گزارش پارس ناز ارسلان قاسمی با یک عینک جوان پسند با فریم گرد از برند Forever 21 که در این روزها بسیار پرطرفدار شده سراغ بازی های پرهیجان رفته است.

تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروف

امیرحسین رستمی ؛ همیشه شیک

در یک عکس خاص و دوست داشتنی از امیرحسین رستمی و پسرش می توان شیک پوشی او را حتی با یک عینک ریبن ساده در قاب اینستاگرامش مشاهده کرد.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروفعلی ضیا؛ در جمع اپل واچ ها

اپل واچ در دنیای ستاره ها طرفدارهای زیادی پیدا کرده است. علی ضیا هم با انتشار این عکس نشان داد که همواره به استایلش توجه ویژه ای دارد.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروفبرزو ارجمند؛ خوش پوش دوست داشتنی

برزو ارجمند همیشه با وقار و خوشپوش است. او یک عکس یادگاری از تهرانگردی خود و همسرش را به اشتراک گذاشته. عینک ریبن با یک کلاه اسپرت برای او در این ست بسیار مناسب به نظر می رسد.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروفپریناز ایزدیار؛ مثل همیشه با وقار

عکس خوش آب و رنگ پریناز ایزدیار با یک عینک گرد اسپرت زنانه ازمارکSee wear که در بیشتر کشورهای اروپایی دنیا شعبه دارد.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروفکورش تهامی و همسرش؛ زوج خوش پوش

کورش تهامی روی فرش قرمز در کمال سادگی کت کرمرنگ خود را با کمربند چرم قهوهای Salvatore Ferragamo ست کرده است. همسر او خانم پونه یزدانی کیف مشکی ساده ای از Saint Laurent را با زنجیر طلایی به دست گرفته است.
تیپ و لباس سوپراستارهای ایرانی برند باز معروف

 

مجله ایده آل