پارس ناز پورتال

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس (28)

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس (28)

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

کتاب رکورد هـای رکورد هـای کتاب گینس همواره جذاب و پرهیجان بوده است و در آن همیشه افراد بر سر رکوردها با یکدیگر رقابت میکنند. 

 

رکورددار سیری ناپذیر کانادایی

«پیت» برای یک مجموعه تلویزیونی آلمانی در جهان سفر میکند و چالش هـای غذا برگزار می کند. رکورد هـای فعلی گینس او شامل عنوان هـای زیر میشود:

 

– بیشترین همبرگری کـه در یک دقیقه خورده شده
– سریعترین زمان خوردن سه کیک خامه ای
– سریعترین زمان خوردن 15 فررو روچر
– سریعترین زمان خوردن یک کاسه پاستا
– سریعترین زمان خوردن 12 پیتزا

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»بیشترین میله آهنی خم شده با سر در یک دقیقه
مرد آهنین روسی «الکساندر مورومیسکی» بار دیگر قدرت باور نکردنی خود را با یک رکورد جهانی رکورد هـای رکورد هـای گینس دیگر ثابت کرد، این بار برای بیشترین میله آهنی خم شده با سر در یک دقیقه! این مرد 43 ساله ماه پیش در مرکز تفریحی و خرید در ریو با خم کردن 12 میله آهنی در 60 ثانیه همه ی ي را شگفت زده کرد.

 

او رکورد خود کـه 11 میله بود و سال گذشته در روسیه بـه دست آورده بود را شکست. اگر چه او طوری میله ها را خم میکند کـه انگار یک نی ساده است اما همه ی ي میله آهنی از نظر مقاومت مورد تایید کتاب کتاب گینس قرار گرفته اند. برای ثبت این رکورد لازم است میله ها بیش از 100 سانتیمتر طول نداشته باشند،

 

حداقل وزن انها 540 گرم و حداقل قطر هم 12 میلیمتر است. او تنها اجازه داشت با سر و بدون هیچ چیز کمکی دیگر میله ها را خم کند. او باید بـه خم کردن انها تا 90 درجه ادامه می داد بدون استفاده از هیچ ابزار مکانیکی یا برقی و تنها با استفاده از قدرت خود. او یک رکوردشکن سریالی است

 

و در حال حاضر رکورد سریعترین زمان خم کردن یک میله آهنی 6 متری و جا دادن آن در یک چمدان را دارد کـه بـه طرز باورنکردنی در 25 ثانیه آن را انجام داد.
جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»بلندترین گاو جهان

هولشتاین ماده، و صاحب آمریکایی اش «پتی میدز هانسون» با 190 سانتیمتر قد، بلندترین گاوی بود کـه اولین بار توسط کتاب کتاب گینس بـه رسمیت شناخته شد. متاسفانه «بلوسم» ماه گذشته پس از آسیب جبران ناپذیری کـه بـه پایش وارد شد در گذشت. او سیزده سال زندگی کرد و حالا رکورد بلندترین گاو جهان تاکنون را دارد.

 

بلوسم وقتی بـه دنیا آمد بـه اندازه دو گاو طبیعی بود و بـه گفته پتی وقتی 8 ساله شد حتی بلندتر بود. رکورددار قبلی بلندترین گاو «مونت کاتادین» یک هولشتاین-دورهام کـه 1.88 متر قد داشت و دور شکم او 3.96 متر بود.
جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»بیشترین “بزن قدش” در یک دقیقه!

دانش آموزان مدرسه ای در لیورمورد در کالیفرنیا در ایالات متحده و معلمشان آقای «John Mahlstedt» یک روز سرگرم کننده را خارج کلاس درس سپری کردند و رکورد بیشترین هـای‌فایو «بزن قدش» در یک دقیقه را شکستند. بچه ها در پارکینگ مدرسه صف گرفتند و معلم ریاضیشان آقای جان در طول صف بـه دست انها می زد.

 

این تلاش کـه در ژوئن سال پیش انجام شد با موفقیت 250 هـای‌فایو را ثبت کرد و یک رکورد جهانی کتاب رکورد هـای گینس بـه نام انها ثبت شد. از آن زمان رکورد انها توسط بیمه براون اند براون در اورلاندو با 260 هـای‌فایو در یک دقیقه در ماه مارس امسال شکسته شد.
جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»کوتاه ترین عروس و داماد جهان

«پائولو گابریل دا سیلوا باروس» و «کاتیوچا لی هوشینو» هردو از برزیل، کـه مجموع قد آن ها 181.41 سانتیمتر است در ماه سپتامبر رکورددار کوتاه ترین عروس و داماد جهان شدند. پائولو 31 ساله و 90.28 سانتیمتر قد و کاتیوچا 28 ساله و 91.13 سانتیمتر قد دارند

 

و اولین بار در سال 2006 از طریق یک رسانه اجتماعی باهم آشنا شدند. پائولو می‌گوید: «از اولین لحظه ای کـه او را دیدم بـه نظر بسیار زیبا آمد.» اما کاتیوچا اولین بار پس این کـه از پائولو پیام دریافت کرد او را بلاک کرد، اما در نهایت پائولو پیروز شد. انها دو سال بـه طور منظم باهم چت میکردند تا این کـه اولین بار در 20 دسامبر 2008 باهم ملاقات کردند. آن ها یک رابطه راه دور را چهار سال حفظ کردند

 

و هردو ماه یکدیگر را ملاقات میکردند. در ژانویه 2012 کاتیوچا تصمیم گرفت از شهر خود لوندرینا بـه شهر پائولو برود. پائولو کارمند دولت است و کاتیوچا سالن زیبایی دارد، انها بـه خاطر قدشان مورد توجه همه ی ي قرار می گیرفتند و همه ی ي آن خوب نبود. آن ها فهمیدند کـه باهم بودن توجه بیشتری جلب میکند

 

اما بـه انها قدرت بیشتری برای مقابله با این توجه ها می دهد. پائولو تا 21 سالگی قادر بـه راه رفتن نبود. در تلاش برای مستقل تر شدن، از یک سه چرخه کودک استفاده کرد تا بـه تحرک خود در سنین نوجوانی کمک کند و وقتی 20 ساله شد از چهار چرخه استفاده می کرد. پس از آموختن راه رفتن و استفاده از چکمه هـای ارتوپدی در سال 2008 بـه خودش قول داد

 

کـه هرگز دوباره از سه چرخه هـای کودک استفاده نکند و پس از آن از اتومبیلی استفاده کرد کـه هنوز هم دارد. انها می گویند: «ممکن است ما کوتاه باشیم اما قلب هـای بزرگی داریم و عشق زیادی بـه هم و بـه کسانی کـه در زندگی ما هستند داریم. زندگی ما بدون چالش و سختی نیست اما خوشحالیم میتوانیم باهم با این چالش ها مقابله کنیم.»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»متعادل نگه داشتن 26 مخروط ترافیکی روی چانه

«کیسوکه یوکوتا» از توکیو رکورددار بیشترین مخروط ترافیکی «کله قندی ترافیکی» است کـه روی چانه اش متعادل نگه داشته است. کیسوکه برای این مهارت منحصربفرد روزانه 2 تا 3 ساعت تمرین می کرد. جالب است بدانید وزن 26 مخروط ترافیکی باهم از وزن یک دوچرخه بیشتر است.
جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»بزرگترین مجموعه ماکت خودرو

«نبیل کرم» «بیلی» لبنانی، راننده مسابقه ای 37777 خودرو اسباب بازی دارد کـه در یک انبار خصوصی نمایش داده میشود، 10 هزار تا بیشتر از زمانی کـه او اولین بار رکورد بزرگترین مجموعه خودرو هـای مدل را در سال 2011 بـه دست آورد. هم چنین او بزرگترین مجموعه صحنه سه بعدی با 577 آیتم منحصربفرد را دارد

 

کـه بسیاری از صحنه هـای مسابقات حرفه ای را بـه نمایش میگذارد. مجموعه ماکت بیلی هم چنین جنگ هـای مشهور، از جمله جنگ جهانی دوم، صحنه جنگ کارتونی قهرمانان مشهور خیالی آستریکس و اوبلیکس کـه با ارتش سزار مبارزه می کنند را نیز دارد.
جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»بلندترین بک فیلیپ با کمک دیوار

بدلکار حرفه ای «آمادی ویلند» از کشور کشور آلمان و «دیوید فانلی» از ایتالیا رکورد بلندترین بک فیلیپ را با کمک دیوار ثبت کردند. قوانین رسمی رکورد هـای کتاب گینس برای این چالش بیان میکند کـه بک‌فیلیپ باید از روی یک میله باشد بدون این کـه کمر یا بدن با آن برخورد کند و ضربه بزند. هردو رقیب رکورد قبلی خود را بهبود بخشیدند.

 

رکورد قبلی آمادی 2.7 متر بود و سه تلاش در هر سطح داده شد. هردوی انها رکورد باورنکردنی 3.40 متر را با دویدن بـه بالای دیوار و اجرای بک فیلیپ ثبت کردند. بااین حال رکورد آن دو توسط «لی زینگنان» از چین با 3.7 متر شکسته شد.
جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»سریعترین سگ روی پاهای جلویی

«جیف» سگ پشمالوی پامرانیا سپتامبرماه گذشته توانست با عنوان سریعترین زمان طی کردن مسیر 10 متر روی پاهای عقبی و سریعترین زمان طی کردن 5 متر روی پاهای جلویی سگ بـه دست آورد. اما حالا «کنجو» رکورد راه رفتن مسیر 5 متر روی پاهای جلویی را 2.39 ثانیه شکسته است

 

درحالیکه رکورد جیف 7.76 ثانیه بود. این تلاش در کالیفرنیا در 22 دسامبر 2014 اتفاق افتاد. کنجو راه رفتن روی پاهای جلویی را از وقتی خیلی کوچک بود آغاز کرد و آن را کاملا طبیعی انجام می داد. قدوقامت کوچک او احتمالا باعث می شود سریع تر این کار را انجام دهد.
جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»بیشترین تله موش روی زبان!

«کیسی سورن» رکورد دردناک بیشترین تله موشی کـه روی زبان باز شده را در یک دقیقه شکست. او توانست با تحمل 53 بار ضربه تله موش روی زبانش رکورد قبلی را کـه 40 تله موش بود را بشکند.
جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»

جالب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس «28»