پارس ناز پورتال

خرید تتر ،سرمایگذاری مطمئن و هوشمند

خرید تتر ،سرمایگذاری مطمئن و هوشمند

آیا در پی کسب اطلاعاتی در رابطه با خرید تتر واتریوم هستید؟ اگر این چنین سوالاتی ذهنتان را به خود درگیر کرده، با این مقاله همراه باشید. ما در این مطلب به نکاتی نظیر خرید اتریوم و تتر، ارزش این ارزها و خدمات ارائه شده در یک صرافی آنلاین معتبر می‎پردازیم. پس اگر کنجکاو هستید بیشتر با ارزهای دیجیتال رمزگذاری شده آشنا شوید، با این مطلب همراه باشید.

خرید تتر ،سرمایگذاری مطمئن و هوشمند

خرید تتر

ما در این قسمت به مواردی همچون (Tether (USDT چیست؟ چگونه می‎توان آن را خریداری کرد، آشنایی با این ارز و نحوه خرید تتر می‎پردازیم. تتر، یک ارز رمزنگاری شده براساس بلاک چین است. این ارز، جزو ارزهای رمز پایه در گردش با مقداری معادل ارزهای سنتی فیات مانند دلار، یورو یا ین ژاپن است که در حساب بانکی مشخصی نگهداری می‎شود.

 

توکن‎هایی همچون توکن‎های Tether و توکن‎های بومی شبکه Tether تحت نماد USDT معامله می‎شوند. در واقع، باید گفت تتر (USDT) یک استیبل کوین (ارز ثابت)  است و هدف آن، ثابت نگه داشتن ارزش ارزهای رمزنگاری شده است.

 

تتر توسط سرمایه گذاران رمزنگاری که می‎خواهند از نوسانات شدید ارزهای رمزنگاری شده دیگر جلوگیری کنند و ارزش خود را در بازار رمزنگاری حفظ کنند، استفاده می‎شود. تتر متعلق به ارزهای رمزنگاری شده‎ای به نام استیبل کوین است. هدف این ارزها حفظ ارزش ارزهای رمزنگاری شده است.

 

این ویژگی تتر باعث می‎شود بتوان از آن برای سرمایه گذاری سوداگرانه استفاده کرد. همچنین، بد نیست بدانید این ارز متعلق به دسته استیبل کوین‎های وثیقه دار فیات است. این به معنای آن است که تتر نظیر ارزهای فیات متنوعی همچون دلار آمریکا، یورو یا ین از رمز ارز در حال گردش خود پشتیبانی می‎کند.

 

این ارز همچون پلی بین ارزهای فیات و ارزهای رمزپایه بوده و باعث ایجاد ثبات ارزی، شفافیت ازی و به حداقل رساندن هزینه‏های تراکنشی کاربران می‏شود. بد نیست بدانید، تتر همچون دلار آمریکا است و از نظر ارزش، نسبت آن‌ها با یکدیگر یک به یک است.

 

البته، هنوز هیچ تضمینی توسط Tether Ltd برای حق بازخرید یا مبادله Tethers با پول واقعی ارائه نشده است. این به معنای آن است که نمی‎توان Tethers را با دلار آمریکا یا ارزهای دیگر معاوضه کرد. پس اگر خواهان خرید تتر هستید، حتما این مسئله را مدنظر داشته باشید.

 

تاریخچه پیدایش تتر

در ژوئیه سال ۲۰۱۴ تتر به عنوان RealCoin راه اندازی شد و در نوامبر همان سال توسط Tether Ltd (شرکت مسئول حفظ ذخایر ارز فیات) به عنوان Tether تغییر نام داد. توکن‎های Tether را می‎توان در مبادلات ارزهای رمزپایه معروف نظیر Binanace ، CoinSpot ، BitFinex و Kraken استفاده کرد. پس اگر خواهان آن هستید که نسبت به خرید تتر اقدام کنید، حتما نکات ذکر شده را در نظر داشته باشید.

 

همچنین، می‎توانید از Tether برای سرمایه گذاری در حوزه‎های مختلف ههمچون سرمایه گذاری در حوزه ارزهای رمزنگاری شده استفاده نمایید. علاوه بر این، هنگامی که شما USDT به کار می‎برید هزینه‎های معامله را حذف و رفع می‎کنید. و نکته آخر برای خرید تتر این است که شما می‎توانید توکن‎های Tether را در مبادلات ارزهای رمزپایه معروف همچون Binanace، CoinSpot، BitFinex و Kraken خریداری کرده و یا از فروشگاه‎های معتمد و معتبر برای خرید آن‌ها اقدام کنید.

خرید تتر ،سرمایگذاری مطمئن و هوشمند

خرید اتریوم

در این بخش به خرید اتریوم و آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال می‎پردازیم. در پاسخ به این سوال که اتریوم چیست؟ باید گفت اتریوم یا ETH یک پلتفرم بلاک چین با ارز رمزنگاری شده است. علاوه بر این، اتریوم یک دفتر عمومی غیر متمرکز برای تأیید و ثبت تراکنش‎های ارزی است.

 

کاربران شبکه و علاقه مندان به حوزه ارز دیجیتال می‎توانند به واسطه این پلتفرم، برنامه‎های کاربردی ایجاد کرده، منتشر نموده، سپس از آن‌ها درآمدزایی داشته و استفاده نمایند. همچنین، می‎توان از این ارز رمزنگاری شده برای پرداخت استفاده کرد. در ماه مه ۲۰۲۱، اتریوم از نظر ارزش بازار پس از بیت کوین در رتبه دوم قرار گرفت.

 

اتریوم همچون پلتفرم و منبعی باز براساس بلاک چین است که مشاغل، خدمات مالی و برنامه‎های سرگرمی را ایجاد کرده و آن‌ها را به اشتراک می‎گذارد. کاربران اتریوم می‎توانند با استفاده از dApps هزینه‎های خود را پرداخت کنند. این هزینه‎ها ” gas” نامیده شده و با توجه به میزان قدرت، محاسباتی درباره آن‌ها انجام می‎گیرد.

 

بد نیست بدانید، جو لوبین بنیانگذار اتریوم است. پیشنهاد می‎شود قبل از خرید اتریوم، مفهوم این ارز دیجیتال را به دقت درک کنید. همچنین، شما می‎توانید از فروشگاه‎های آنلاین و مراکز معتبر نسبت به خرید اتریوم اقدام نمایید.

خرید تتر ،سرمایگذاری مطمئن و هوشمند

دیجی دلار

مجموعه دیجی دلار مفتخر است، اعلام کند خدمات مختلف معتبر و قانونی در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلفی همچون خرید تتر ارائه می‎دهد. شما علاقه مندان به خرید اتریوم و تتر می‎توانید به وب سایت مجموعه دیجی دلار مراجعه کرده و خدمات متنوع مرتبط در حوزه ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

 

بد نیست بدانید، مجموعه دیجی دلار اقدام به ارائه خرید و فروش ایمن انواع مختلف ارزهای دیجیتال می‎کند. علاوه بر این، شما می‎توانید قبل یا بعد از خرید تتر یا ارزهای دیگر، از پشتیبانی‎های ۲۴ ساعته‎ای که توسط این مجموعه معتبر ارائه می‎شود، بهره مند شوید.

 

از ویژگی‎های مثبت دیگر این مجموعه می‎توان به قیمت ارزان و معقول ارزها، امکان خرید ۱۰۰ درصد اتوماتیک ارزهای متنوع، وجود محتواهای آموزشی در راستای پاسخ به سوالات کاربران و وجود کارشناسان خبره اشاره کرد. برای استفاده از مزایای فوق می‎توانید به وب سایت دیجی دلار مراجعه نمایید و از امکانات و خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوید.

 

به عنوان جمع بندی باید گفت بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ و پررونق است. شما نیز می‎توانید از این وضعیت به نفع خود بهره ببرید و سودی از طریق خرید تتر و یا ارزهای متنوع دیگر کسب کنید. حتما به https://digidollar.org سری بزنید تا از نکات کاربردی و کارآمد در حوزه آموزش و خرید اتریوم، تتر و… بهره مند شوید.