پارس ناز پورتال

خرید گل و تاج گل

خرید گل و تاج گل

خرید گل و تاج گل

 

امروزه یک روش بسیار کاربردی برای تبریک یا تسلیت مراسمات مختلف، استفاده از تاج گل است که در فرهنگ ایرانی ریشه دارد. استفاده از این روش، برای تسلیت در مجلس ترحیم و شادباش برای مجالس مختلف شادی، نمایشگاه‌ها، افتتاحیه و… رواج زیادی دارد.

 

در واقع، زمانی­که از تاج گل برای ابراز همدردی با صاحبان مجالس عزا استفاده کنید، مراسم متوفی را شکوهمند کرده و در تسلی خاطر خانواده آن‌ها قدم بزرگی برداشته‌اید. همچنین گل می‌تواند در مراسمات مختلف شادی و محیط‌های فرهنگی نیز استفاده شود.

 

البته باید خرید گل و تاج گل ترحیم و تاج گل تبریک باید از فروشگاه‌های معتبر باشد تا کیفیت مطلوبی داشته و استند‌های به‌کار رفته در آن، قیمت مناسبی داشته باشد.

 

بهترین نوع تاج گل

مردم به انواع گل‌آرایی، دسته‌گل یا تاج گل می‌گویند؛ درحالی‌که معنای هر یک از این موارد با دیگری متفاوت است. تاج گل به گل‌آرایی مخصوص مراسم سوگواری یا شادی گفته می‌شود. بر اساس نوع مراسم، گل‌های مختلفی در تهیه این محصول استفاده می‌شود که هرکدام معنای خاصی دارند.

 

علاوه ­بر این، دارای سایزبندی‌های متفاوت نیز هستند. برخی از تاج‌گل‌ها به‌صورت طبقه‌ای بوده و از پایه‌های فلزی و چوبی تهیه شده‌اند تا بتوانید در مراسم و نمایشگاه‌ها به‌راحتی آن‌ها را حمل کرده یا در تزئینات استفاده کنید. به طور معمول، کنار تاج گل، یک کارت تبریک یا تسلیت نیز وجود دارد که به مراسم موردنظر اعطا می‌شود.

 

در هنگام خرید گل و تاج گل ترحیم و تاج گل تبریک، شما می­توانید نوع محصول مورد نظرتان را به فروشنده اطلاع دهید و سفارش­تان را هر جا که بخواهید تحویل بگیرید.

خرید گل و تاج گل

تاج گل تبریک

 

خیلی از اوقات ممکن است افرادی از نزدیکان­تان یک مغازه یا غرفه افتتاح کنند یا یک مراسم بازگشایی برای نمایشگاه و مراکز خرید داشته باشند. در این صورت، باید یک تاج گل تبریک افتتاحیه تهیه کنید تا با استفاده از  آن به صاحب مراسم تبریک بگویید.

 

در حالت کلی، برای تهیه گل افتتاحیه از انواع آنتوریوم، استرزیا و لیلیوم استفاده می‌شود که ماندگاری زیادی دارند. بهترین ارتفاع این گل‌ها cm ۸۰ تا m ۲ است. البته در برخی از موارد، صاحب مراسم یا جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها برای دیزاین و طراحی دکور محیط از تاج گل افتتاحیه استفاده می‌کنند که رنگ‌بندی آن شاد و جذاب باشد.

 

مراجعه­کنندگان نیز هنگام مراجعه به این مراسم­ها، برای نشان‌دادن خوشحالی و ابراز احساسات مثبت خود، تاج گل مناسبی تهیه می‌کنند و به صاحب مراسم تقدیم می­نمایند. تهیه این نوع گل، بر پایه محصولات چوبی، فلزی یا فرفورژه انجام می‌شود.

خرید گل و تاج گل

تاج گل تبریک لاکچری

برخی از افراد، در هنگام خرید گل و تاج گل ترحیم و تاج گل تبریک به­دنبال محصول ارزان‌قیمت هستند و در مقابل، برخی دیگر تمایل به تهیه کادوی لاکچری دارند. برای تهیه تاج گل تبریک لاکچری باید به نوع گل به‌کار رفته در آن دقت کنید تا بسیار ارزشمند باشند.این تاج‌ها، چندطبقه طراحی می‌شوند و جلوه بیشتری در مقایسه با دیگر مدل­ها دارند.

 

تاج گل لاکچری برای مجالس مختلف عزا و تبریک قابل استفاده است.تاج لاکچری، از گل‌های آنتوریوم، لیلیوم، ارکیده و پرنده بهشتی تهیه می‌شود که باعث افزایش قیمت تاج خواهد شد. در هنگام خرید این مدل، باید دقت کنید که نحوه چیدمان گل‌ها هارمونی خاصی داشته باشد و طرح آن متفاوت باشد.

 

تاج گل ترحیم

 

در خرید تاج گل ترحیم نیز به شیک و لوکس‌بودن آن باید توجه کرد‌. نوع گلی که در این تاج به کار می‌رود، بسیار مهم است؛ چرا که گل‌ها نشان‌دهنده احساسات افراد به خانواده متوفی است. در کشور ما برای مراسم ختم و ترحیم در حالت کلی، از گل‌هایی مثل گلایل، شب بو، رز، میخک، مریم و… استفاده می‌شود.

 

البته باید بدانید گل طبیعی ماندگاری و مقاومت بیشتری دارد و دیرتر پژمرده می‌شود. علاوه ­بر این، رنگ گل نیز مهم است و حالت درونی افراد را بیان می‌کند. در کنار آن می‌توان از گل موردعلاقه متوفی نیز استفاده کرد که نشان‌دهنده احترام و همدردی شما نسبت به خانواده وی است.

 

همچنین تاج تهیه شده با این گل‌ها، نسبت به تاج خریداری شده توسط افراد دیگر تفاوت‌هایی دارد که باعث افزایش جلوه آن می‌شود. استفاده از گل آنتوریوم در تاج گل ترحیم لاکچری قیمت بیشتری دارد و زیبایی آن نیز دوچندان است. در هنگام خرید گل و تاج گل ترحیم و تاج گل تبریک سلیقه مشتری در اولویت قرار دارد.

خرید گل و تاج گل

تاج گل ترحیم ارزان

نوع دیگری از گل‌های مناسب برای مجالس ترحیم، نمونه‌های ارزان قیمتی هستند که جلوه­ی چشم­نوازی دارند و برای هدیه به مراسم عزا یک گزینه مناسب هستند. هنگام انتخاب این محصول باید به کیفیت و مقرون‌به‌صرفه بودن آن توجه کنید. مهم‌ترین نوع تاج گل ترحیم نمونه ارزان است که به‌صورت بیضی، دایره توخالی یا تو پر و… طراحی می‌شوند و با عنوان اروپایی نیز شناخته می‌شوند.

 

در انتخاب این نوع تاج، بهتر است به همخوانی رنگ‌ها، سایز گل‌ها، کارت تبریک، زیبایی و خلاقیت در طراحی، بسته‌بندی صحیح در هنگام ارسال و گل‌فروشی محل تهیه توجه کنید. این موارد در هنگام خرید گل و تاج گل ترحیم و تاج گل تبریک ارزان‌قیمت باید مدنظر قرار بگیرد.

خرید گل و تاج گل

خرید گل

 

امکان خرید گل و تاج گل ترحیم و تبریک در شهر تهران، برای کاربران مختلف به‌صورت حضوری امکان‌پذیر است. شما می‌توانید هر نوع گل و دسته‌گل را که بخواهید در تهران به‌صورت روزانه به آدرس موردنظر ارسال کنید و حتی امکان ارسال گل به شهرستان­ها، خارج از ایران یا از خارج کشور به داخل ایران نیز میسر شده است.

 

 شما برای خرید گل می‌توانید به‌صورت اینترنتی نیز اقدام کنید و مجموعه‌ای از انواع گل‌ها را در اختیار داشته باشید تا طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید.در هنگام خرید گل و تاج گل ترحیم و تاج گل تبریک، بهتر است ابتدا نوع مراسم را مشخص کنید و پس از آن رنگ گل‌های مورداستفاده در تاج را تعیین کنید.

 

پس از آن، شکل طراحی ظاهری را مشخص کرده و در نهایت گل‌های موردنظرتان را انتخاب نمایید.پس از آن می‌توانید تاج را بخرید و خودتان آن را به محل مراسم ببرید؛ همچنین می‌توانید آدرس مراسم را در اختیار فروشنده قرار دهید. از طریق گندم vip انواع گل طبیعی را در کمترین زمان ممکن در شهر تهران بخرید و در تاریخ و ساعت تعیین شده به محل موردنظر ارسال کنید.

 

سفارش آنلاین گل

 

در فروشگاه گندم وی آی پی امکان خرید گل و تاج گل ترحیم و تاج گل تبریک به‌صورت آنلاین برای کاربران فراهم شده که در مدت‌زمان بسیار کمی انجام می‌شود و قیمت مناسبی نسبت به سطح بازار دارد. اگر شما تمایل به تهیه تاج‌گل‌های متنوع داشتید، می‌توانید از طریق این مجموعه به‌صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و از خرید خود لذت ببرید.

 

سفارش آنلاین در اکثر اوقات برای مناسبت‌های خاص انجام می‌شود که افراد، زمان مشخصی برای ارسال آن در نظر دارند. به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت تاج موردنظرتان را با هر طرح و رنگ دلخواه سفارش دهید

 

نتیجه‌گیری

 

در هنگام خرید گل و تاج گل ترحیم و تاج گل تبریک بهتر است به برخی از نکات مثل نوع تاج، نوع گل‌های مورد استفاده، رنگ آن، زمان سفارش و اندازه تاج توجه کنید. مجموعه گندم وی آی پی امکان سفارش آنلاین تاج و خرید گل در تهران را برای کاربران فراهم کرده است که انواع محصولات را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و امکان ارسال به سراسر تهران و حتی شهرهای حومه را دارد.