پارس ناز پورتال

خسیس ترین زن دنیا را بشناسید +عکس

خسیس ترین زن دنیا را بشناسید +عکس

خسیس ترین زن دنیا را بشناسید +عکس 

خسیس ترین زن دنیا بسیار پولدار هم هست و این ثروت خود را از وال استریت معروف به دست آورده است. با وی آشنا می شویم. شاید درباره برخی افراد که صفت بخل و خساست دارند شنیده باشیم؛ اما اینکه فردی به خاطر این صفت مذموم نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده باشد

 

در نوع خود منحصر به فرد و عجیب است. هتی گرین زن آمریکایی، لقب خسیس ترین زن تاریخ را به خود اختصاص داده است. او ثروتمندترین زن آمریکا در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم بود که به او لقب «جادوگر وال استریت» و «پادشاه خسیسان» را داده اند.
خسیس ترین زن دنیا را بشناسید +عکس به گزارش پارس ناز درباره این زن ثروتمند بخیل، داستان های عجیب و شگفت انگیزی نقل شده است.
خسیس ترین زن دنیا را بشناسید +عکسگفته می شود، روزی پای پسر او می شکند، و او به جای صرف هزینه از ثروت هنگفت خود برای درمان پسرش، بی وقفه در جستجوی یک درمانگاه خیریه برمی آید تا او را مجانی مداوا کنند. این جستجو آنقدر طول کشید که مجبور شدند پای پسرش را به دلیل عدم درمان بموقع قطع کنند.

 

هتی گرین با وجود ثروت فراوان در تمام طول زندگی اش فقط یک دست لباس سیاه می پوشید و فقط هم قسمت های چرک آن را با آب سرد و صابون می شست. غذای او چند تکه کیک نامرغوب چند سنتی بود.هتی گرین در ۸۱ سالگی از دنیا رفت و ۲۰۰ میلیون دلار از او به جای ماند که با حساب امروز چیزی معادل ۳.۹ میلیارد دلار است.

 

او تا آخرین دقایق زندگی اش همچنان بر بخل خود پافشاری کرد تا جایی که در زمان ازدواج شرط گذاشته بود که پس از مرگ، همسرش حق به ارث بردن اموال او را ندارد.
خسیس ترین زن دنیا را بشناسید +عکس