پارس ناز پورتال

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

 

در اینبخش نگاهی داریم بـه بخشی از دارایی هاي کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست، امروز با خودرو هـای لوکس این دو زوج مشهور آمریکایی آشنا میشویم. کانیه وست یک رپر و آهنگساز مشهور اسـت و کیم کارداشیان هم تقریباً یک مدل مشهور می باشد، داستان شهرت کیم کارداشیان کمی عجیب اسـت و هنوز از حرفه تخصصی او اطلاعاتی در معرض نمی باشد، در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

 

خودرو لامبورگینی گالاردو «کیم و کانیه وست»

لامبورگینی یکی از برند‌هاي مورد علاقه کارداشیان‌ها اسـت و بهمین منظور کیم و کانیه وست، زوج سلبریتی هالیوودی یک دستگاه لامبورگینی گالاردو رابه گاراژ شخصی‌شان اضافه کرده‌اند. این اتومبیل درکنار زیبایی خیره‌کننده، بسیار نیرومند نیز هست و از یک پیشرانه V10 بهره می برد کـه ۵۴۲ اسب‌ بخار نیرو تولید می کند.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

چنین پیشرانه‌اي بـه راننده لامبورگینی گالاردو کمک می کند تا در عرض ۳.۶ ثانیه بـه سرعتی برابر با یک‌صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. این اتومبیل در مدت ۷.۸ ثانیه بـه سرعت معادل ۱۶۰ کیلومتر می رسد و پس از گذشت ۱۱.۶ ثانیه با سرعتی برابر ۲۰۰ کیلومتر بـه پیش میرود. بـه این ترتیب کاملاً بـه کیم و کانیه حق میدهیم کـه درسال ۲۰۱۹ لامبورگینی گالاردو را بعنوان یکی از خودرو هـای محبوب خود انتخاب کنند.

 

خودروی پرامبران الماس قرمز «کیم و کانیه»

سلبریتی‌ها علاقه زیادی بـه خاص بودن دارند و بهمین دلیل گاهی اواقت بهترین مدل خودرو هـای روز دنیا نظر انها را نمی گیرد و بـه دنبال گزینه‌هاي خاص‌تری هستند. دراین زمینه میتوان بـه شاسی‌بلند پرامبران الماس قرمز اشاره کرد کـه کیم و کانیه در اختیار دارند. این خودروی عجیب و زیبا قابلیت‌هاي ویژه‌اي دارد و ظاهر آن نیز از خوش‌سلیقگی کیم و کانیه حکایت میکند.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

پرامبران الماس قرمز بـه یک پیشرانه V8 مجهز اسـت و ۵۵۲ اسب‌ بخار نیرو دارد. این اتومبیل بـه‌رغم جثه بزرگ و وزن زیادی کـه دارد بازهم یکی از چابک‌ترین شاسی‌بلند‌هاي دنیاست ودر عرض ۴.۹ ثانیه حدود صدکیلومتر سرعت میگیرد ودر بیشترین حالت بـه سرعت ۳۱۲ کیلومتر دست پیدا میکند.

 

ماشین مرسدس‌ بنز میباخ «کیم و کانیه»

اگر تا این قسمت از لیست خودروهایی کـه کارداشیان‌ها درسال ۲۰۱۹ سوار می شوند رابا مـا همراه بوده باشید حتما بـه این نتیجه رسیده‌اید کـه کارداشیان‌ها سلیقه خوبی در انتخاب اتومبیل دارند و بهمین دلیل هم هست کـه کلکسیون خودرو هـای این سلبریتی‌ها چیزی کم و کسر ندارد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

کیم و کانیه نیز برای این کـه کلکسیون خودروهایشان پر و پیمان‌تر از سایر کارداشیان‌ها باشد یک دستگاه مرسد‌بنز میباخ رابه این کلکسیون اضافه کرده‌اند. این مرسدس‌بنز میباخ از پیشرانه دو قلوی توربوشارژ با دوازده سیلندز از نوع V8 بهره میگیرد و بـه اسانی ۴۶۳ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار میدهد.

 

خودرو لندروور رنج روور «کلویی»

تا این قسمت از لیست خودرو هـای کارداشیان‌ها بـه کلویی اشاره زیادی نکردیم و شاید با خودتان فکر کردید داستان کلویی با سایر خواهرهایش فرق میکند، اما چنین خبری نیست و کلویی نیز ولخرجی‌هاي زیادی برای خرید ماشین انجام داده کـه دراین زمینه می توان بـه خرید یک دستگاه لندرروور رنج روور اشاره کرد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

این خودروی شاسی‌بلند کلویی کارداشیان بـه پیشرانه‌اي با قدرت ۵‍۱۸ اسب‌ بخار نیرو مجهز اسـت ودر عرض ۵.۱ ثانیه بـه سرعتی برابر با یک‌صد کیلومتر میرسد. این شاسی‌بلند زیبا پس از گذشت ۱۲.۱ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر سرعت میگیرد و با هشت دنده کـه بـه صورت خودکار و دستی تنظیم می شوند جاده‌ها رابا نهایت سرعت پشت‌سر می گذارد.

 

خودرو رولزرویس ریث «کلویی»

کلویی با انتخاب لندروور رنج روور ثابت کرده اسـت کـه سلیقه خوبی در خرید اتومبیل دارد اما این سلبریتی با خرید رولزرویس ریث نشان داد کـه واقعاً اتومبیل شناس اسـت و حسابی دل در گرو خودروسازان اشرافی و لوکس دارد. این رولزرویس ریس بـه پیشرانه دو قلوی توربوشارژ از نوع V12 مجهز اسـت و۶۲۴ اسب‌ بخار نیرو دارد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

بـه لطف چنین نیرویی کلویی می تواند در عرض ۴.۳ ثانیه بـه سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و پس از گذشت ۱۰ ثانیه، ۱۶۰ کیلومتر سرعت بگیرد. رولزرویس ریث جعبه گیربکس ۸ دنده‌اي دارد کـه در حالت اتوماتیک کار میکند و بی شک کلویی درسال ۲۰۱۹ لحظه‌هاي دلنشینی رابا این خودروی لاچکری و اشرافی سپری خواهد کرد.

 

خودرو رولزرویس فانتوم دراپ‌ هد کوپه «کلویی»

کلویی ممکن اسـت مانند سایر کارداشیان‌ها مالک خودرو هـای زیادی نباشد اما بهترین خودروها را انتخاب کرده و مشخص اسـت قدر این خودروها رابه‌خوبی می داند. یکیدیگر از خودروهایی کـه در گاراژ کلویی کارداشیان چشم مـا بـه جمال آن روشن شد، یک دستگاه رولزرویس فانتوم دراپ‌هد کوپه اسـت. این اتومبیل پیشرانه‌اي از نوع V12 دارد و ۴۵۳ اسب‌ بخار نیرو تولید می کند.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

رولزرویس فانتوم دراپ‌هد کوپه یکی از پرشتاب‌ترین خودرو هـای برند رولزرویس اسـت ودر عرض ۵.۵ ثانیه بـه یک‌صد کیلومتر در ساعت می رسد. این اتومبیل پس از گذشت ۱۴.۲ ثانیه مرز سرعت ۱۶۰ کیلومتر را پشت‌سر میگذارد و بـه هشت دنده اتوماتیک مجهز اسـت.

 

خودرو مرسد‌س‌ بنز کلاس اس «کورتنی»

کورتنی کارداشیان بیشترین سن و سال را در بین خواهرانش دارد و با این حساب ممکن اسـت فکر کنید خیلی هم اهل خرید خودرو هـای لوکس و اشرافی نباشد اما چنین خبری نیست و کورتنی با خرید یک دستگاه مرسدس‌بنز کلاس اس، عشق خودش بـه خودرو هـای لوکس و لاکچری رابه هوادارانش ثابت کرد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

این مرسدس‌بنز زیبا نه‌تنها ظاهری شیک و جذاب دارد بلکه بـه پیشرانه‌اي نیرومند از نوع V6 مجهز اسـت و ۳۶۲ اسب‌ بخار نیرو دارد. در نتیجه کورتنی کارداشیان با یک نیش‌گاز بـه اسانی در عرض ۵.۳ ثانیه از صفر بـه سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و این اتومبیل پس از گذشت ۱۳.۲ ثانیه بـه سرعتی برابر با ۱۶۰ کیلومتر می رسد.

 

ماشین فراری ۴۵۸ ایتالیا «کورتنی»

کورتنی کارداشیان برای این کـه عشق‌اش بـه سرعت و هیجان رابه هوادارانش ثابت کند یک دستگاه خودروی فراری ۴۵۸ ایتالیا خریداری کرده اسـت. این اتومبیل یکی از اصیل‌ترین خودرو هـای برند فراری اسـت و بـه لحاظ سرعت نیز از دیگر همقطارانش کم نمی‌آورد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

بهمین منظور در فراری ۴۵۸ ایتالیا با یک پیشرانه V8 سر و کار داریم کـه ۵۷۰ اسب‌ بخار نیرو تولید میکند و این اتومبیل را از صفر کیلومتر در ساعت بـه ۱۰۰ کیلومتر در عرض ۳.۳ ثانیه می رساند. فراری ۴۵۸ ایتالیا پس از گذشت ۶.۷ ثانیه حدود صد و شصت‌ کیلومتر سرعت می گیرد و امیدواریم کورتنی پس از نشستن پشت فرمان این فراری پرسرعت وسوسه نشود و بیش از حد تند نرود.

 

خودرو فورد راپتور «اسکات دیسیک»

اسکات دیسیک درسال ۲۰۰۶ وارد خانواده کارداشیان‌ها شد و پس از مدتی آشنایی با کورتنی کارداشیان ازدواج کرد. این ازدواج مانند بسیاری دیگر از ازدواج‌هاي سلبریتی‌ها ختم بـه خیر نشد و درنهایت اسکات از کورتنی جدا شد اما از این دعوا و مرافه‌ها کـه بگذریم اسکات دیسیک کلکسیون خودرو هـای بسیار جالبی دارد کـه دراین زمینه میتوان بـه فورد راپتور اشاره کرد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

این اتومبیل بـه‌لحاظ سرعت نیز حرف‌هاي زیادی برای گفتن دارد ودر عرض ۵.۷ ثانیه بـه یک صدکیلومتر سرعت میرسد و پس از گذشت ۱۶.۹ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر سرعت میگیرد. فورد راپتور با جعبه‌گیربکس ۱۰ دنده‌اي بـه‌صورت اتومات و دستی راهی بازار شده اسـت و بی شک اسکات دیسیک درسال ۲۰۱۹ از این اتومبیل برای گشت و گذار و تفریح استفاده خواهد کرد.

 

ماشین لامبورگینی مورسیه‌ لاگو «اسکات دیسیک»

سلبریتی‌هاي زیادی را سراغ داریم کـه سوار لامبورگینی میشوند اما کمتر سلبریتی را می‌شناسیم کـه لامبورگینی مورچیه‌لاگو سوار شود. این ماشین یکی از خاص‌ترین لامبورگینی‌هایي اسـت کـه تا کنون ساخته شده و کسی را نمی‌شناسیم کـه عاشق‌اش نباشد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

لامبورگینی مورچیه‌لاگو ارزش این همه ی تعریف را دارد و یک پیشرانه V12 میزان ۶۳۲ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده این ماشین قرار می دهد. بـه لطف این پیشرانه لامبورگینی مورچیه‌لاگو در عرض تنها ۳.۴ ثانیه بـه سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و پس از گذشت ۷.۳ ثانیه مرز سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت را پشت‌سر می گذارد. این اتومبیل با شش دنده دستی نظارت میشود.

 

خودرو آئودی آر ۸ «اسکات دیسیک»

از قرار معلوم آئودی آر ۸ سلبریتی‌ها را طلسم کرده اسـت چرا کـه در گاراژ بیشتر سلبریتی‌ها دست‌کم یک دستگاه آئودی آر ۸ بـه‌چشم میخورد. این قضیه را برای اسکات دیسیک نیز شاهد هستیم و این سلبریتی سرشناس یک آئودی آر ۸ نقره‌اي رنگ بسیار زیبا دارد و هر از گاهی سوار بر این اتومبیل در خیابان‌ها جولان میدهد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

آئودی آر ۸ از یک پیشرانه V10 بهره میگیرد و این پیشرانه ۵۴۰ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد تا بـه لطف چنین قدرتی در عرض ۳.۵ ثانیه اتومبیل بـه شتابی برابر با صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. آئودی آر ۸ پس از گذشت ۷.۶ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر شتاب میگیرد و با هفت دنده اتومات و دستی راهی بازار شده اسـت.

 

خودرو بنتلی مولسان «اسکات دیسیک»

اسکات دیسیک برای این کـه از سایر کارداشیان‌هاي بنتلی‌سوار عقب نماند یک دستگاه بنتلی مولسان رابه گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده اسـت. این بنتلی مولسان بـه موتور دو قلوی توربوشارژ از نوع V8 مجهز اسـت و ۵۳۰ اسب‌ بخار نیرو دارد. بنتلی مولسان در بین خودرو هـای بنتلی بـه‌عنوان یکی از پرسرعت‌ترین آن ها شناخته می شود ودر عرض تنها ۴.۹ ثانیه بـه شتابی برابر با صد کیلومتر دست پیدا میکند.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

این ماشین پس از گذشت ۱۲.۱ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر شتاب میگیرد و جعبه‌گیربکس آن از هشت دنده کـه در حالت دستی و اتوماتیک کار میکند بهره گرفته اسـت. با توجه بـه سلیقه‌اي کـه از اسکات دیسیک در انتخاب ماشین سراغ داریم بعید بنظر میرسد اجازه دهد این بنتلی شیک و اشرافی در گاراژ شخصی‌اش خاک بخورد.

 

خودرو بوگاتی ویرون «اسکات دیسیک»

کسی را سراغ نداریم کـه پولش از پارو بالا برود و یک دستگاه بوگاتی ویرون نداشته باشد، در‌واقع این خودروها برای سلبریتی‌ها و چهره‌هاي سرشناس ساخته میشوند و اسکات دیسیک نیز کـه سلیقه خوبی در انتخاب اتومبیل دارد یک دستگاه بوگاتی ویرون رابه کلکسیون خودش اضافه کرده اسـت. بوگاتی ویرون اسکات دیسیک از پیشرانه استثنایی W16 بهره میبرند.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

جالب اسـت بدانید این پیشرانه حدود ۱۲۰۰ اسب‌ بخار نیرو تولید می کند و با چنین نیرویی بوگاتی ویرون را در عرض ۲.۴ ثانیه بـه سرعت یک صد کیلومتر در ساعت میرساند. این اتومبیل پس از گذشت ۵ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر شتاب میگیرد و چنین ویژگی‌هایي بوگاتی ویرون رابه گل سرسبد خودرو هـای کلکسیون اسکات دیسیک تبدیل کرده اسـت.

 

خودرو فراری ۴۸۸ اسپایدر «کایلی»

فراری ۴۸۸ اسپایدر یکیدیگر از خودرو هـای جذابی اسـت کـه دل کایلی جنر را برده و این سلبریتی جوان و پول‌دار یک دستگاه از این خودروی فوق‌سریع رابه گاراژ خودروهایش اضافه کرده اسـت. فراری اسپایدر ۴۸۸ کـه کایلی سوار آن میشود از یک موتور V8 بهره میگیرد و ۶۶۱ اسب‌ بخار نیرو دارد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

این خودروی سریع‌السیر در عرض تنها ۳.۱ ثانیه بـه یک صد کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند و پس از گذشت ۶.۲ ثانیه بـه سرعتی معادل ۱۶۰ کیلومتر در ساعت میرسد. فراری ۴۸۸ ازآن خودروهایی اسـت کـه هرگز قدیمی نمی شود و از مد نمی‌افتد، در نتیجه بی شک درسال ۲۰۱۹ این سلبریتی را سوار بر فراری‌اش خواهیم دید.

 

خودرو مرسدس بنز جی واگن ۴*۴ اسکوارد «کایلی»

گاهی اوقات سلبریتی‌ها را سوار بر خودرو هـای عجیب و غیرمنتظره‌اي میبینیم، یکی از این خودروها را می توان مرسدس بنز جی واگن ۴*۴ اسکوارد «MERCEDES G-WAGON 4X4 SQUARED «KYLIE»»، دانست. این اتومبیل ویژگی‌هاي بسیار خوبی دارد کـه دراین بین می توان بـه پیشرانه V8 آنکه ۴۱۶ اسب‌ بخار نیرو تولید می کند اشاره کرد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

این پیشرانه در عرض ۶.۱ ثانیه اتومبیل رابه سرعت صد کیلومتر در ساعت می رساند و پس از گذشت ۱۷.۹ ثانیه این مرسدس‌بنز سرعتی بیشتر از ۱۶۰ کیلومتر پیدا میکند. چنین ویژگی‌هایي بی شک برای یک راننده‌ حرفه‌اي کـه قصد راندن این مرسدس‌بنز در جاده‌هاي بیرون از شهر ردا دارد ویژگی‌هاي خوبی بـه‌حساب می آیند اما مشخص نیست کایلی جنر از خرید این مرسدس‌بنز چـه انتظاری دارد.

 

خودرو بنتلی کنتیننتال جی‌.‌تی‌.سی «کریس»

تعداد زیادی از طرفداران خانواده کارداشیان‌ها، کریس جنر را مغز متفکر این خانواده می دانند، او کـه از رابرت کارداشیان چهار فرزند بدنیا آورده و از بروس جنر نیز کندال و کایلی را در شناسنامه‌اش دارد تمامی این فرزندان رابه موفقیت‌هاي چشمگیری رسانده اسـت. در نتیجه کاملاً طبیعی اسـت کریس جنر نیز همانند فرزندانش سوار بر خودرو هـای اعیانی و گران‌قیمت شود.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

در همین راستا یک دستگاه بنتلی کنتیننتال جی‌.‌تی‌.سی را در گاراژ کریس جنر شاهد هستیم. این اتومبیل از پیشرانه W12 بهره می برد و ۵۵۱ اسب‌ بخار نیرو دارد. بنتلی کنتیننتال جی‌تی‌.سی در عرض ۴.۷ ثانیه بـه سرعتی حدود صد کیلومتر در ساعت میرسد و پس از گذشت ۱۱.۶ ثانیه مرز سرعت ۱۶۰ کیلومتر را پشت‌سر میگذارد.

 

خودرو شورولت کامارو اس‌.‌اس مدل سال ۱۹۶۹ «کندال»

اگر از قدیمی‌هاي دنیای ماشین باشید حتما بـه خوبی می دانید سواری با خودرو هـای قدیمی حال و هوایی دارد کـه این حال و هوا رابا سواری با هیچ خودروی مدرن و امروزی نمیتوان مقایسه کرد. کندال جنر نیز با انتخاب شورولت کامارو اس.‌اس سال ۱۹۶۹ بـه هواداران خود ثابت کرد کـه قدر خودرو هـای قدیمی را می داند.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

از آنجایی کـه در گذشته کندال در دفعات مختلف سوار بر این شورولت مشاهده شده اسـت بی شک درسال ۲۰۱۹ نیز این سلبریتی را سوار بر این کاماروی کلاسیک خواهیم دید. شورولت کامارو اس‌.‌اس پیشرانه‌اي از نوع V8 دارد و ۳۸۰ اسب‌ بخار نیرو تولید می کند، این کاماروی کلاسیک و جذاب از سرعت صفر تا صد کیلومتر را در عرض ۶.۵ ثانیه طی می کند.

 

خودرو پورشه پاناروما «راب کارداشیان»

خواهران کارداشیان تنها یک برادر دارند و کاملاً مشخص اسـت این برادر پول‌دار و ثروتمند بهترین خودروها را سوار شود، بهمین منظور راب کارداشیان یک دستگاه پورشه پاناروما زیبا و شیک رابه کلکسیون خود اضافه کرده اسـت و انتظار داریم از راب کارداشیان و این پورشه پاناروما درسال ۲۰۱۹ بیشتر بشنویم.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

پورشه پاناروما خودروی بسیار محبوبی اسـت و اگر اهل اتومبیل باشید بـه‌خوبی می دانید یک پیشرانه V6 دراین ماشین قرار گرفته و ۳۳۰ اسب‌ بخار نیرو تولید می کند. پورشه پاناروما همانند دیگر خودرو هـای پورشه‌اي کـه می‌شناسیم شتاب بسیار خوبی دارد ودر عرض ۴.۷ ثانیه از صفر بـه مقدار صدکیلومتر در ساعت شتاب می گیرد.

 


 

بیوگرافی کوتاه از کیم کارداشیان

کیم کارداشیان متولد 29 مهر 1359 در ایالات امریکا، بازیگر اسـت. فارغ‌التحصیل دیپلم از دبیرستان مریمت کالیفرنیا می‌باشد، او بـه جز بازیگری، مدل و کار آفرین می باشد و تابحال سه بار ازدواج رسمی داشته اسـت.  داستان افتادن نام کارداشیان‌ها بـه سر زبان‌ها با دوستی کیم کارداشیان و پاریس هلیتون شروع شد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

پس از این کـه یک فیلم غیراخلاقی از کیم کارداشیان در فضای مجازی منتشر شد نام این سلبریتی‌ بر سر زبان‌ها افتاد و حضور کیم در سریال واقع‌نمای «پابه پا با خانواده کارداشیان» «keeping up with the kardashians» باعث شد تا پای سایر اعضای این خانواده نیز بـه دنیای سلبریتی‌ها باز شود و پس از کیم، کورتنی، جنر و بقیه خواهران کارداشیان نیز مورد توجه رسانه‌ ها قرار گرفتند.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

این موارد باعث شد تا کیم کارداشیان کـه اینروزها ۳۸ سال سن دارد بـه همراه خواهرانش نبض سریال‌هاي واقع‌نما را در دست بگیرند و بـه گزارش مجله فوربس درسال ۲۰۱۸ ثروت کیم کارداشیان ۳۵۰ میلیون دلار برآورد شده اسـت. کاملاً مشخص اسـت چنین ثروتی را هرچقدر هم کـه خرج کنید بازهم تمام نمیشود.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

بهمین دلیل کارداشیان‌ها همانند سایر سلبریتی‌هاي مشهور،‌ قسمت زیادی از پول خودرا خرج خرید خودرو هـای گران‌قیمت و لوکس ترین وسایل می کنند. پدر کیم کارداشیان بـه خاطر سرطان مری درسال 1382 وقتی کیم 23 ساله بود درگذشت، قبل از فوت مادرش طلاق گرفته بودو با ازدواج دوم مادرش کیم سه خواهر و دوبرادر ناتنی دیگر هم دارد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

درسال 1386 وقتی کیم 27 ساله بود انتشار یک فیلم خصوصی از رابطه اش با Ray J خواننده مشهور او را سر زبان ها انداخت کـه با شکایت کارداشیان و غرامت 5 میلیون دلاری از شرکت فیلمسازی منتشر کننده کلیپ بـه اتمام رسید. بعد از انتشار فیلم خصوصی، بـه دلیل پدر وکیل معروفش و مادرش کـه فعال تلویزیونی بود بـه‌ صورت خانوادگی دریک برنامه حضور یافتند کـه بیش از پیش چهره و زندگی کیم رابه همه ی نشان داد.

خودروهای لوکس کیم کارداشیان و همسرش + زندگی نامه

نخستین بار در 19 سالگی با دامون توماس خواننده از خانه فرار کرد ومدتی با او بود، سپس درسال 1382 در سن 23 سالگی با ری جی خواننده دیگری آشنا شد و بعد از مدتی از او هم جدا شد. کیم کارداشیان و کانی وست از سال 1391 با یک دیگر آشنا شدند و بعد از دو سال درسال 1393 با هم دیگر بـه صورت رسمی ازدواج کردند. این زوج صاحب دو دختر بـه نام نورث و شیکاگو و یک پسر بـه نام ساینت هستند.