پارس ناز پورتال

خودرو افسانه ای مرسدس بنز بالاخره رونمایی شد

خودرو افسانه ای مرسدس بنز بالاخره رونمایی شد

خودرو افسانه ای مرسدس بنز بالاخره رونمایی شد 

خودرویی از نسل آینده توسط بنز که واقعا تحسین ها را به خود برانگیخته است و مطمئنا جایگاه بهترین در جهان را از آن خود خواهد کرد. مرسدس بنز شایعات مربوط به ابر خودروی هیبریدی خود را تأیید کرد. اطلاعات اندکی از ابر خودروی مرسدس بنز AMG در نمایشگاه خودروی پاریس منتشر شد که بر اساس آن، این خودرو از یک پیشرانه هیبریدی با قدرت 1000 اسب بخار بهره می‌برد.

 

در جریان کنفرانسی که کمپانی خودروسازی مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 برگزار کرد، مدیران این برند از تولید یک ابر خودروی جدید خبر دادند. تا کنون اطلاعات بسیاری از این خودرو منتشر نشده و فقط تصاویری از طرح اولیه آن به نمایش درآمد.

 

این خودرو از یک پیشرانه هیبریدی 1.6 لیتری و تکنولوژی فرمول یک استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد که طراحی آن شبیه به استون مارتین AM RB001 باشد.یکی از اعضای تیم دایملر مرسدس بنز اعلام کرد که این کمپانی مشغول کار بر روی این پروژه بوده و قصد دارد تا با عرضه این ابر خودرو مفهوم جدیدی از کارایی و بازدهی را ارائه دهد. این خودرو تحت رهبری گروه AMG به تولید خواهد رسید.

خودرو افسانه ای مرسدس بنز بالاخره رونمایی شد

شگفت‌انگیزترین بخش این ابر خودرو قدرت فوق‌العاده موتور آن است. این سیستم توانایی ایجاد قدرت 1000 تا 1500 اسب بخار را دارد که 100 تا 200 اسب بخار توسط دو موتور برقی و مابقی توسط پیشرانه بنزینی تولید می‌شود.

 

مسئولان کمپانی مرسدس بنز اعلام کرده‌اند که این محصول گل سرسبد تمامی خودروهای بنز خواهد بود و احتمالاً در جشن 50 سالگی این کمپانی در سال 2017 آماده می‌شود. مرسدس بنز قهرمان دو فصل اخیر مسابقات فرمول یک بوده و خبر استفاده از تکنولوژی فرمول یک در این ابر خودرو توانسته اشتیاق بیشتری را در بین کارشناسان و علاقه‌مندان برانگیزد.

 

 

همان‌طور که گفته شد تاکنون تنها یک طرح اولیه از خودرو به نمایش در آمده است و پس از آن علاقه‌مندان تلاش کردند تا تصویری را از چگونگی طراحی ظاهری ابر خودروی مرسدس بنز AMG به دست آورند و رندرهایی نیز در این زمینه منتشر شد.

خودرو افسانه ای مرسدس بنز بالاخره رونمایی شد

 

گجت نیوز