پارس ناز پورتال

دانستنی های جالب درباره اینستاگرام

دانستنی های جالب درباره اینستاگرام

دانستنی های جالب درباره اینستاگرام 

در این مطلب، دانستنی های جالب درباره اینستاگرام را مرور می کنیم. نسل تغییر کرده است، اینترنت به جهان هجوم آورده است و مردم بیشتر درگیر شبکه های اجتماعی هستند تا زندگی واقعی. اینستاگرام با بیش از 700 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. از آنجایی که اینستاگرام پلتفرم بزرگی است، حقایق جالب اینستاگرام از سراسر جهان کم نیست.

 

اینستاگرام به مقصدی برای شگفتی های زیبایی شناسی روزمره تبدیل شده است و در عین حال به کاربران کمک می کند تا با روندهای فعلی در فیدهای مورد علاقه خود به روز بمانند. این رسانه الهام بخش و خلاق به کاربران این امکان را می دهد تا با ارزش ترین تجربیات خود را در قالب عکس و فیلم با سایر نقاط جهان به اشتراک بگذارند. این مقاله به 17 واقعیت جذاب اینستاگرامی می پردازد که تاکنون نشنیده اید.

 

1. لوگو جدید اینستاگرام در سال 2016 رونمایی شد

لوگوی جدید با یک رابط کاربری ارتقا یافته همراه شد. قبلا، و علیرغم شکایات متعدد مشتریان، اینستاگرام برای چند سال بعد بی حرکت و بی توجه ماند. در حالی که لوگوی جدید اینستاگرام کاملاً متفاوت است، ولی باز هم جنبه های اصلی لوگوی قبلی را حفظ می کند.

دانستنی های جالب درباره اینستاگرام

2. اینفلوئنسرهای اینستاگرام

محبوب ترین عکس اینستاگرام بیش از شش میلیون لایک در اینستاگرام داشت. این متعلق به بیانسه است که با این پست ویروسی بارداری خود را در اینستاگرام فاش کرد.

 

3. کاربران فعال ماهانه در اینستاگرام

تعداد کاربران فعال ماهانه اینستاگرام از مرز 2 میلیارد نفر گذشته است. اکثر کاربران وقت خود را صرف تعامل با عناصری مانند نقش ها، داستان ها و اشتراک گذاری عکس و ویدئو می کنند.

 

4. غذاهای اینستاگرام با بیشترین لایک

ممکن است وقتی متوجه شوید که پیتزا محبوب ترین غذا در اینستاگرام است، شوکه شوید. شما می توانید غذاهای عالی را در اینستاگرام کشف کنید. اما اگر پیتزا دوست ندارید، می توانید غذاهای خوشمزه دیگری را انتخاب کنید که مطابق با ذائقه شما باشد.

 

5. اولین پست اینستاگرام

کوین سیستروم یکی از بنیانگذاران اینستاگرام اولین عکس را منتشر کرد. عکس فوری که نمایانگر یک سگ بود، در 16 جولای 2010 منتشر شد.

 

6. عکس هایی با بیشترین لایک

عکس های کایلی جنر بیشترین لایک را در اینستاگرام دارد. استورمی، دختر اول این مدل، با دریافت بیش از 13 میلیون لایک در 24 ساعت، همه رکوردها را شکست. دومین عکس محبوب کریستیانو رونالدو، این بار دخترش آلانا مارتینا است. اما بیشترین “لایک” مربوط به بیانسه و عکس او است که خبر تولد دوقلوهایش را می دهد. می توان برداشت کرد که تصاویر نوزادان در اینستاگرام محبوب هستند.

دانستنی های جالب درباره اینستاگرام

7. در هر ثانیه، حدود 995 عکس در اینستاگرام پست می شود

در اینستاگرام همه چیز به اشتراک گذاری عکس وابسته است. بر اساس آمار اینستاگرام، آپلود تقریباً هزار عکس و اشتراک گذاری سریع آنها در هر ثانیه تعجبی ندارد. از این گذشته، اینستاگرام، برای تبلیغ بهترین تصاویر شما در اینترنت طراحی شده است.

 

8. آپلود 5 میلیون ویدیو در 24 ساعت اول

هنگامی که عملکرد ویدیویی اینستاگرام در سال 2013 شروع به کار کرد، 5 میلیون ویدیو در 24 ساعت اول پست شدند.

 

9.  خریداری اینستاگرام توسط مدیرعامل فیسبوک

مارک زاکربرگ، مخترع و مدیر عامل فیس بوک، اینستاگرام را در سال 2012 به قیمت نزدیک به یک میلیارد دلار خرید. با توجه به اینکه اینستاگرام به عنوان یکی از سودآورترین شرکت های امروزی در بخش فناوری شناخته می شود، خرید هوشمندانه ای بود.

 

10. هشتگ های محبوب بازاریابی

#کارآفرینی #تکنولوژی #برندسازی #کارآفرین #موفقیت #بازاریابی #کسب و کار #رسانه های اجتماعی #اجتماعی #قرعه کشی #سفر #تخفیف #معامله، محبوب ترین هشتگ های بازاریابی در اینستاگرام هستند.

دانستنی های جالب درباره اینستاگرام

11. بهترین سلفی اینستاگرام

بدون تعجب، سلفی یکی از عکس های آشنا در اینستاگرام است. اینستاگرام بیش از 310 میلیون سلفی دارد. محبوب ترین پست در دسامبر 2022 لیونل مسی و هم تیمی هایش پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فوتبال 2022 بود که توسط حساب @leomessi به اشتراک گذاشته شد. عکس مسی در یک روز بیش از 61 میلیون لایک دریافت کرد.

 

12. بیشترین فالوور اینستاگرام

کریستیانو رونالدو با 441 میلیون فالوور تا ماه می 2022 بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد. همچنین، اکانت رسمی اینستاگرام با 505 میلیون فالوور بیشترین بازدید را دارد.

 

13. روزانه 500 میلیون استوری اینستاگرام آپلود می شود

استوری اینستاگرام، در آگوست 2016 راه اندازی شد. این عملکرد جدید به کاربران امکان می دهد عکس ها یا فیلم هایی را آپلود گنند که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. با ظهور این عملکرد، مردم شروع به ارسال مطالب بسیار بیشتری در اینستاگرام کردند. روزانه 500 میلیون اکانت، از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می کنند. علاوه بر این، شرکت ها یک سوم از محبوب ترین استوری های IG را تشکیل می دهند.

 

14. متوسط سن کاربران اینستاگرام

محبوب ترین نسل اینستاگرام جوانان هستند. اکثر کاربران بین 18 تا 29 سال سن دارند. اینستاگرام همیشه رسانه ایده آلی برای نسل بعدی خواهد بود که دور هم جمع شوند تا توانایی خود را نشان دهند و شرکت استارتاپ خود را توسعه دهند.

دانستنی های جالب درباره اینستاگرام

15. اینستاگرام پنجمین وب سایت پربازدید جهان است

بر اساس رتبه بندی جهانی وب سایت، اینستاگرام در رتبه پنجم بازدیدکنندگان ماهانه قرار دارد. وب سایت اینستاگرام ماهانه حدود 6.6 میلیارد بازدید کننده دریافت می کند که کمی بیشتر از شش بازدید برای هر کاربر فعال است. گوگل، یوتیوب، فیسبوک و پلتفرم اجتماعی رقیب توییتر بیشترین بازدید ماهانه را دارند.

 

16. 89 درصد از کاربران اینترنت، اینستاگرام دارند

کاربران اینترنت به دلیل استفاده موثر از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی که در دسترس آن‌ها هستند، شهرت دارند. طبق تحقیقات جمعیت شناختی اینستاگرام، بیش از 89 درصد از کل کاربران اینترنت از اینستاگرام استفاده می کنند. با چنین استفاده گسترده، باید مزایای تجاری ارائه شده توسط این شبکه گسترده را ارزیابی کرد.

 

17. اینستاگرام در بین جوانان محبوب است

70.8 درصد از چند میلیارد کاربر فعال ماهانه اینستاگرام زیر 35 سال سن دارند. این رقم توزیع جهانی کاربران اینستاگرام را در آوریل 2022 نشان می دهد. گروه سنی 25 تا 34 سال محبوب ترین (31.7 درصد) و پس از آن گروه سنی 18-24 (30.2 درصد) قرار دارند. دانستن جمعیت شناسی عصر رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام پلتفرم برای شرکت شما مناسب است.

 

نکات پایانی

اینستاگرام ثابت کرده است که یک ابزار بازاریابی عالی برای سازمان هایی است که سعی می کنند در طول زمان دیده شده و دسترسی خود را افزایش دهند. امیدواریم این دانستنی های جالب درباره اینستاگرام به شما کمک کرده باشد تا بفهمید چرا شرکت شما باید در اینستاگرام سرمایه‌گذاری کند و به شما ایده‌هایی برای انجام کارهای بعدی در سایت داده باشد. برای مطالعه پست های بیشتر، به لینک های زیر مراجعه کنید.