پارس ناز پورتال

دختران و معلمان دبیرستان آمریکا با حجاب شدند

دختران و معلمان دبیرستان آمریکا با حجاب شدند

دختران و معلمان دبیرستان آمریکا با حجاب شدند 

برای ابراز نوع دوستی با مسلمانان در آمریکا،دختران و معلمان آمریکایی در دبیرستان حجاب به سر کردند و حرکت نمادین جالبی را رقم زدند. ده هها تن از دختران دانش آموز و معلمان دبیرستانی در دلوت، برای ابراز همبستگی با دختران مسلمان، حجاب پوشیدند.

 

صبح روز چهارشنبه بیش از 30 تن از دختران دانش آموز و معلمان دبیرستانی در شرق دلوت در ایالت مینه سوتای آمریکا، برای نشان دادن همبستگی با دختران مسلمان، حجاب به سر کردند.
دختران و معلمان دبیرستان آمریکا با حجاب شدندفلسفه حجاب، ارزش زن فرای زیبایی است

 به گزارش پارس ناز شانزه هایی، یکی از دختران مسلمان این دبیرستان درباره فلسفه حجاب و پوشش اسلامی با همکلاسی‌هایش صحبت کرده و گفت: هیچ کس زنان مسلمان را مجبور به پوشیدن حجاب نکرده است، اما حجاب برای یک دختر مسلمان به منزله فرستادن پیامی به سایرین است که می‌گوید: ارزش یک زن فرای زیبایی و جنسیت است.

 

او در ادامه افزود: در رابطه با حجاب نگاه‌های بیرونی تنها مدنظر نیستند بلکه ما وقتی زیبایی‌هایمان را می‌پوشانیم، عملا روی ذهن و قلبمان تمرکز می‌کنیم.رعنا امتیاز یکی از برگزار کنندگان این مراسم می‌گوید: این جنبشی برای عشق، صلح و همبستگی است.

 

به علاوه ما احساس کردیم حمایت از زنان مسلمان در آمریکا به شدت کاهش یافته و اکنون عده زیادی از مسلمانان جامعه آمریکا از پوشیدن حجاب وحشت دارند.
دختران و معلمان دبیرستان آمریکا با حجاب شدندامتیاز افزود: در اینجا روسری‌های رنگی برای دانش آموزان فراهم کرده‌ایم و به سئوالات آنان پاسخ می‌دهیم. دانش آموزان سئوالاتشان‌ را درباره اسلام می‌پرسند و ما امیدواریم با پاسخ دادن، چشم‌شان را به روی واقعیات جهان باز کنیم.
دختران و معلمان دبیرستان آمریکا با حجاب شدنددانیله وستولم، معلم زبان این دبیرستان نیز که به همراه دیگر دانش آموزان حجاب پوشیده می‌گوید: این دختران می‌خواهند از هم‌کلاسی‌ مسلمان‌شان حمایت کرده و پوشیدن حجاب را در جامعه عادی سازی کنند.

 

جام