پارس ناز پورتال

دختر الهه ی سیاه با پوست جذاب را ببینید

دختر الهه ی سیاه با پوست جذاب را ببینید

دختر الهه ی سیاه با پوست جذاب را ببینید 

اکنون در تمام دنیا برنزه کردن و تیره نمودن رنگ پوست مد شده است و بخاطر همین دورگه های سیاه پوست مورد توجه هستند.اما یک دختر سیاه با رنگ پوست خود همه را متعجب کرده است. خودیا دیوپ یک مدل سنگاپوری است که اخیرا به دلیل رنگ پوست بسیار متفاوت تیره اش که در عکس های کمپین رنگ های مختلف پوست به نمایش درآمده بود، در اینترنت تبدیل به ستاره شده است.

 

 پوست خودیا با رنگ سیاه بسیار قوی، در اینترنت و به خصوص در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بازخوردهای فوق العاده مثبتی داشته است، او در این شبکه عکس های خود را تحت عنوان الهه ی سیاه منتشر می کند.
دختر الهه ی سیاه با پوست جذاب را ببینیددختری با رنگ پوست سیاه منحصر به فرد

 

به نظر می رسد مردم بسیار تحت تاثیر رنگ منحصر به فرد پوست او قرار گرفته اند و در این شبکه مدام از چهره او تعریف کرده و اظهار دارند اعتماد به نفس و رفتار مثبت او را تحسین می کنند.خودیا که اکنون در حرفه مدلینگ به زن جوان موفقی تبدیل شده ، اظهار داشت به دلیل پوست زغالی اش از همان کودکی اغلب مورد هدف تمسخرهای دیگران قرار می گرفت.
دختر الهه ی سیاه با پوست جذاب را ببینیدخودیا، مدل سنگاپوری به دلیل رنگ پوست سیاه اش بسیار مورد تمسخر دیگران قرار می گرفت

 

به گزارش پارس ناز او در پاسخ به القابی نظیر “تاریکی”، “دختر شب”، “مادر ستاره ها” و.. که این روزها در فیس بوک او را به این اسامی می خوانند، گفت: “پیش از این مرا به نام های بسیار بدی خطاب قرار می دادند و فکر می کردند من احساس بسیار بدی به رنگ پوستم پیدا خواهم کرد، ولی حدس بزنید چه شد؟

 

من تمام آنها را دوست داشتم و به آنها نشان می دادم به هیچ وجه برای من مهم نیست که آنها چه فکر می کنند” و همین نوع رفتار خاص است که واقعا این دختر را متفاوت می کند.سفید کردن پوست یکی از مشکلات بزرگ بیشتر کشورهای آفریقایی است،

 

چرا که میلیون ها زن آفریقایی برای رسیدن به مفهوم جهانی زیبایی به انواع کرم های سفید کننده رو می آورند تا خود را به استاندردهای زیبایی که مرکزیت اروپایی دارند، نزدیک کنند.
دختر الهه ی سیاه با پوست جذاب را ببینیددختری که به دلیل رنگ پوست تیره متفاوت

 

آمار ناراحت کننده ای نشان می دهد حدود 75 درصد زنان نیجریه ای از انواع محصولات روشن کننده پوست استفاده می کنند تا به پوست روشن تری برسد ، پس از آن کشور توگو 59 درصد و آفریقای جنوبی با 35 درصد به ترتیب بالاترین مصرف کننده این محصولات هستند.
دختر الهه ی سیاه با پوست جذاب را ببینیدرنگ سیاه پوست این دختر، رنگ کمتر دیده شده ای است