پارس ناز پورتال

دختر ترسناکی که چشمانش کاملا سیاه است

دختر ترسناکی که چشمانش کاملا سیاه است

دختر ترسناکی که چشمانش کاملا سیاه است 

دختر ترسناکی که شبکیه چشمش کاملا به رنگ سیاه هست و با مشاهده وی از نزدیک شاید به یاد فیلمهای زامبی بیفتیم و بترسیم. زنی که چشمانش بدون سفیدی هست و به چشمان شیطانی مشهور هست با بهره گیری از ظاهر ترسناکش باعث وحشت همۀ شده و از این عیب خود سوءاستفاده می کرده و از آن لذت می برده هست.

 

زن ترسناک که به تهمت گروگانگیری و سرقت دستگیر شد با داشتن چشمانی کاملا سیاه و ایجاد وحشت عمومی از ظاهر شیطانی اش ابراز خوشحالی و رضایت کرد.

 

دختر ترسناکی که چشمانش کاملا سیاه استتصویر زن ترسناک با چشم شیطانی

 

“مورگان جویسی وارن” ۲۴ ساله زنی هست که به علت داشتن چشمانی کاملا سیاه و پوشیده شدن سفیدی چشمانش با سیاهی عکس هاي وحشتناکش با سرعتی طوفانی در فضای مجازی و شبکه هاي مجازی منتشر و بازدید شد.این زن با موهایی بلوند ، گردن و پیشانی نقش زده شده با تاتوهای رنگی که در توصیف آنقدرها هم عجیب نیست با داشتن چشمانی کاملا سیاه موجب وحشت می شده و به جرم و جنایت می پرداخته هست.

 

 به گزارش پارس ناز جنایاتی که به علت چهره عجیب و غریب او رنگ دیگری به خود می‌گرفت. به گزارش خبرگزاری هاي امریکا علت سیاه شدن سفیدی چشمان این زن یک اشتباه در تاتوی قرنیه چشم بوده هست که رنگ بهره گیری شده برای تاتو را وارد بخش سفیدی چشمان او کرده هست.

 

“وارن” توسط نیروهای پلیس شمال کالیفرنیا در منزل اش دستگیر شد و سلاح هاي سرقت شده توسط این زن شیطان صفت از محل زندگی اش کشف شد.