پارس ناز پورتال

درباره اسپیکر اقساطی چه می دانید؟

درباره اسپیکر اقساطی چه می دانید؟

با توجه به اینکه امکان خرید اسپیکر اقساطی در برخی سایت­ها وجود دارد، به­راحتی می­توانید یکی از این لوازم دیجیتالی را برای خود تهیه کنید. دنیای دیجیتال در حال حاضر ابزارهای زیادی را در اختیار ما قرار داده است، در این بین، اسپیکر هم یکی از وسایل صوتی است که افراد زیادی علاقه دارند از آنها استفاده کنند.

 

نمونه ­های بلوتوثی و قابل حمل یا ساندبار خانگی، لذت گوش دادن به موسیقی­های دلخواه را در محیط خانه و طبیعت برای افراد فراهم کرده است.

 

ویژگی­های اسپیکر بلوتوثی مناسب

 

محبوبیت اسپیکرهای بلوتوثی بیشتر به­دلیل کیفیت صدا و قابل حمل بودن آنها است، اگر قصد خرید اسپیکر دارید، بهتر است در میان مدل­های مورد نظرتان به ویژگی­هایی که در ادامه توضیح می­دهیم، دقت کنید.

 

بدنه مقاوم: شما معمولا در طبیعت و محیط­های مختلف از این ابزار استفاده می­کنید. بنابراین باید جنس بدنه آن از مقاومت و استحکام کافی برخوردار باشد.

 

دوام باتری: از آنجایی که بالا بردن صدا روی شارژ باتری تاثیر دارد، پس باید مدلی را انتخاب کنید که طول عمر باتری مناسبی داشته باشد، شارژدهی بعضی مدل­ها تا 24 ساعت هم می­رسد.

 

توان خروجی: بالاتر بودن توان خروجی می­تواند فرکانس صدا را بهبود ببخشد.

 

نسخه بلوتوثی: یکی دیگر از موارد مهم هنگام خرید این محصول، بررسی نسخه بلوتوث و پشتیبانی آن است؛ که باید با گوشی­های مختلف سازگاری داشته باشد.

 

کیفیت صدا: بعضی از مدل­ها امکان تست صدا قبل از خرید را ندارند. بنابراین انتخاب این مورد را می­توان بر اساس برند تولیدی نیز بررسی کرد. اغلب اسپیکرهای ساخت شرکت سونی، سامسونگ و GBL کیفیت صدای بالایی دارند. شما می­توانید برای خرید اسپیکر اقساطی به سایت بای قسط مراجعه کنید و بدون نیاز به پیش­پرداخت از میان مدل­های مختلف این برندها، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

 

محدوده عملکرد: در صورتی که شما گوشی خود را برای پخش موزیک به اسپیکر وصل کنید، مسافتی که از آن فاصله می­گیرید و صدا هم­چنان با کیفیت و بدون قطعی پخش می­شود، نشان­دهنده محدوده عملکرد است که معمولا بین 10 تا 20 متر مناسب به­نظر می­رسد.

 

قیمت: این­که تنها به پایین بودن قیمت محصول توجه کنید و سایر فاکتورهای مهم در مورد کیفیت را نادیده بگیرید، ممکن است بعد از مدت کوتاهی اسپیکر شما از رده خارج شود، بنابراین خرید اسپیکر اقساطی دست شما را برای انتخاب باز کرده است.

 

معرفی چند مدل مناسب جهت خرید اسپیکر اقساطی

 

از آنجایی که ممکن است هنگام مشاهده مدل­های مختلف در انتخاب خود دچار سردرگمی شوید، چند اسپیکر مناسب را برای شما معرفی می­کنیم.

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP500

از مشخصات این محصول شارژدهی بسیار خوب و کیفیت بالای صدا است، شما می­توانید با شارژ کردن این اسپیکر تا 20 ساعت از آن استفاده کنید، نسخه بلوتوث 5، درگاه USB و قیمت خوبی که این محصول دارد انتظارات شما از یک محصول مناسب را برآورده می­کند.

 

اسپیکر بلوتوثی GBL مدل PARTY BOX710

این برند معروف در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکننده­های اسپیکر است؛ که با عرضه این مدل قدرتمند به بازار بار دیگر توانست قابلیت­های خود را به همه ثابت کند.توان خروجی این مدل 800 وات است که می­تواند در مهمانی­ها و هنگام حضور در طبیعت، موسیقی­های دلخواه شما را با کیفیت عالی پخش کند. بدنه آن نیز با دارا بودن استاندارد بین­المللی IPX4 مقاومت و دوام بالایی دارد.

 

سامسونگ مدل Sound Tower mx t-70

قیمت مناسب، وزن کم، بدنه مقاوم و قابلیت اتصال به سیستم عامل­های اندروید و IOS از ویژگی­های خوب این محصول است.

 

آشنایی با ساندبار

 

ساندبار (Sound bar) یک سیستم صوتی بسیار با کیفیت است؛ که می­تواند صدایی باکیفیت­تر و بیشتر از بلندگوهای تلویزیون را برای شما پخش کند، شما با خرید ساندبار قسطی از سایت بای قسط دیگر نیازی به صرف هزینه­های بالا برای خرید سینمای خانگی ندارید.

 

از مزایای این سیستم می­توان موارد زیر را نام برد:

 

امکان استفاده در فضای کوچک را دارد.

نصب آن راحت است و تنها با یک کابل به تلویزیون متصل می­شود.

از انواع فرمت­های صوتی پشتیبانی می­کند.

قابلیت پشتیبانی از صدای دالبی اتموس و دستیارهای صوتی مانند آمازون الکسا، گوگل اسیستنت و غیره را دارد.از برندهای با کیفیت و مناسب که در زمینه تولید این محصول موفق عمل­کرده شرکت سونی، جی­بی­ال و سامسونگ هستند. سونی مدل HT-RT40 و جی­بی­ال مدل 1.9 از نمونه­های با کیفیت در بازار هستند.

 

https://www.buyghest.com/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-2

 

درباره اسپیکر اقساطی چه می دانید؟

جمع­ بندی

خرید اقساطی اسپیکر، فرصت خوبی برای شما است تا به­راحتی مدل مورد نظر خود را تهیه کنید. معمولا خرید اسپیکر بلوتوثی و ساندبار از سری ابزار دیجیتالی است که افراد علاقه زیادی به آنها دارند.

 

از ویژگی­های اسپیکر باید توان، محدوده عملکرد، شارژدهی بالا و موارد دیگر را بررسی کرد. ساندبار نیز این امکان را برای شما فراهم می­کند که کیفیت صدای بالایی روی تلویزیون خود داشته باشید و شما را از خرید سینما خانگی بی­نیاز می­کند.