پارس ناز پورتال

دلنوشته بسیار زیبای یغما گلرویی برای تولد فرزندش

دلنوشته بسیار زیبای یغما گلرویی برای تولد فرزندش

دلنوشته بسیار زیبای یغما گلرویی برای تولد فرزندش 

وقتی دستی در شعر داشته باشی،هنگام تولد فرزند هم قلم به دست گرفته و دلنوشته جذاب مینویسی مثل شاعر مفید کشورمون یغما گلرویی. ترانه سرا و شاعر مشهور کشورمون صاحب یک پسر شد . فرزند یغما گلرویی به جهان آمد و نام زیبای « یارا » را برای وی گزینه کردند . يغما گلرويي هنرمند 411 ساله کشورمون صاحب يک پسر شد و نام يارا را براي فرزندش گزینش کرد.يغما گلرويي شاعر و نويسنده کشورمون صاحب فرزند شد.

 

اين هنرمند 41 ساله با نوشتن متني زيبا خبر از بدنيا آمدن پسرش داد.يغما گلرويی با انتشار تصویر زیر در متنی دل انگیز نوشت

دلنوشته بسیار زیبای یغما گلرویی برای تولد فرزندش

تو جهاني در دستهاي خالي من

 

به دنيا آمدي! به دنيايي که قرار بود زيباتر و انسانيتر از اين باشد و نشد… اما شايد تو روزي بتواني دنيا را به انچه قرنها در رؤياي شاعران هست بدل کني. صداي گريه ی نخستت جهان صامت و سياه و سفيد مرا رنگ و صدا بخشيد. من و مادرت هر دو آرزوهاي بزرگي براي تو داريم ولي تو آن شو که خودت مي خواهي.

 

همۀ يکبار به دنيا ميايند و فرصت عزيز زيستن آن قدر ارزش دارد که نبايد آن را صرف برآورد آرزوي ديگران – حتا پدر و مادرت – کني.پس «خودت بودن» را گزینه کن به جاي مورد تاييد و علاقه ی اين و آن بودن. به ياد داشته باش آن که همه ی دوستش بدارند يا ريگي به کفش دارد، يا قطره ی بي هويتي در رود جماعت هست. تو قطره ی ناهمسو باش. نه برگي از درخت و نه گوسفندي از رمه.

 

من و مادرت در اين راه کنار تو هستيم‌. مادرت بهترين اتفاق زندگي من هست و تو بهترين اتفاق زندگي مشترک ما. ممنون که با حضورت به زندگيمان رنگ مي دي و مرا ببخش که در اين لحظه چيزي ندارم که پشتوانه فرداي تو کنم.

 

ممنوع الفعاليتي سالها با من بوده و چيزي ندارم جز هزاران شعر و ترانه و آهنگ، چندين کتاب و موسيقي غير قابل چاپ و انتشار و منزل ای اجاره ای که پول پيش آن هم مثل هزينه ی به دنيا آمدن تو قرضي ست. بزرگ تر که شدی تدریجی مي فهمي که نفسهاي پدرت هم مثل نفسهاي هر کس در اين جهان ميل به قطره ی برخلاف جهت رود بودن داشته باشد قرضي ست…

 

با همين نان و نفسهاي قرضي دوستت دارم و همين دستهاي خالي را سقف بالاي سر تو و مادرت مي کنم. تو آن قدر زندگي در وجودت داري که حضورت تمام ممنوعيت های عالم را برايم به هيچ بدل مي کند.خورشيدي شدی در سياهترين روزهاي من و جهاني در دستهاي خالي ام. در اين زمان و زمانه ی تلخ و هنرسوز نمي توانم به تو قول بدهم در «رفاه» بزرگ شوي اما بزرگ شدن در «عشق» را به تو قول مي دهم.

 

حالا تو و مادرت دليل زندگي من هستيد و اين بهترين آرزويم براي توست:همرنگ نشو و مثل معناي نامت توانا و جسور باش!

 

پسرم!

ياراي من!

 

يغما گلرويي

دلنوشته بسیار زیبای یغما گلرویی برای تولد فرزندش

تصویر يغما گلرويي در کنار پسرش