پارس ناز پورتال

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبا

مجموعه : دکوراسیون
دکوراسیون حمام های لوکس و زیبا

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبا 

دکوراسیون حمام برای سرویس بهداشتی منزل دارای اهمیت ویژه است و برخی بطور وسواس گونه روی دکور حمام خود کار می کنند. حمام امروزه بیشتر از یک محیط برای شست و شو و تمیز شدن، به یک محیط برای کسب آرامش تبدیل شده است. طراحی‌های زیبا و آرامش بخش می‌تواند دلیلی برای گذراندن بیشتر زمان روزانه در این محل از خانه باشد.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیباحمامی جالب با کفی پوشیده از تخته‌های جوبی

 

این طراحی به زیبایی مواد سخت و نرم را با هم ترکیب کرده است. در کف از تخته‌هایی چوبی و در قسمت کانتر از ترکیبی سیاه و سفید استفاده شده‌ است. قسمت بالایی روشویی هم از استیل ضد لک پوشیده ‌شده است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیباحمامی مدرن و زیبا با وانی بزرگ

 

در این حمام از مواد و رنگ‌های مدرن استفاده شده‌ است. در کف از کاشی‌هایی به رنگ طوسی تیره استفاده شده است. دیوارها هم با رنگ سفید پوشیده شده‌اند. کابینت‌های دیواری با ابعاد و شکل کاشی‌های کف و دیوار متناسب بوده

 

و از مواد براق باکیفیت ساخته شده‌اند که باعث می‌شود بخشی از دیوار به نظر برسند. وان دایره‌ای شکل در وسط این اتاق قرار دارد که در آن از موزاییک‌هایی طبیعی استفاده شده‌است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام دنج با طراحی کلاسیک و ساخته شده از سنگ مرمر و گرانیت

 

این حمام دنج که در آن از عناصر طراحی کلاسیک استفاده شده است بسیار زیبا به نظر می‌رسد. در کف آن از سنگ مرمر با مراکزی از جنس گرانیت استفاده شده است. چوب استفاده شده در این حمام ماهونی تیره است. در قسمت روشویی و وان سنگ گرانیت به کار برده شده‌ است. دیوار‌های مرمری هم به شکلی هنرمندانه با سایه‌ای برنزی نقاشی شده‌اند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام بزرگ با کاشی‌هایی براق و روشن و یک اتاق طاق‌دار برای وان

 

در این حمام بزرگ از کاشی‌هایی براق و روشن استفاده شده است. قسمت وان و پشت آن هم از سنگ‌هایی که در کف استفاده شده، پوشیده شده‌اند. قسمت مرکزی حمام دارای یک قسمت حاشیه و یک موزاییک در مرکز است. قسمت کانتر و روشویی به رنگ هلویی روشن است و تمام گچ‌بری‌ها، در و کابینت‌ها هم به رنگ سفید هستند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام کوچک لوکس با دیوارهایی پوشیده از سنگ طبیعی تراورتن وسنگ گرانیت به کار برده شده در کف با طراحی منحصر به فرد

 

با وجود کوچک بودن، این حمام به زیبایی طراحی و با مواد عالی ساخته شده است. قسمت قابل توجه دیواری در کنار کمد است که از تراورتن براق پوشیده شده است. کف هم ازسنگ گرانیت با طراحی منحصر به‌ فرد در جلوی کمد ساخته شده‌است. دیوار پشت وان از سرامیکی با طرح چوب و باقی دیوار‌ها از گرانیت پوشیده شده‌اند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام با شیشه‌های چندرنگ و موزاییک‌های کاپیز

 

در این حمام ترکیبی از سنگ‌های سرامیک طبیعی در کف و دیوار‌ها استفاده شده است. نیمه‌ی بالایی دیوار‌ها به رنگ روشن و با طرح‌هایی بر روی آن هستند. در حاشیه و نوار پشت کمد‌ها از شیشه‌های چند رنگ و موزاییک کاپیز استفاده شده‌ است. کمد از چوب ساج ساخته شده و بخش رویی آن از گرانیت طوسی یک‌دست پوشیده‌ شده ‌است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیباحمامی با چوب ماهونی در کمدها و وسایل چوبی به همراه رنگ‌ سفید در بخش‌های دیگر

 

در این حمام از چوب ماهونی تیره در کمد و وسایل چوبی استفاده شده است. بقیه قسمت‌های حمام در رنگ‌های روشن‌تر هستند. دیوار‌ها با رنگ بژ روشن و با گچ‌بری سفید رنگ پوشیده شده‌اند. در کف از سنگ مرمر سفید با رگه‌های طوسی استفاده شده‌ است. بخش رویه روشویی هم از بقیه قسمت‌ها روشن‌تر است و به جای سنگ گرانیت تیره‌تر، سنگ سفید در آن کار شده‌است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیباحمامی با کانتری از جنس گرانیت قهوه‌ای بالتیک و کابینت‌های ساخته شده از چوب افرا

 

استفاده از سنگ گرانیت قهوه‌ای بالتیک در کانتر این حمام به تکمیل زیبایی کابینت‌های ساخته شده از چوب افرا کمک کرده ‌است. از آن‌جای که فضا در این حمام محدود است از آینه‌های بدون فریم بزرگ به جای ‌آینه‌های با قاب استفاده شده‌است. از آن‌جا شما می‌توانید قسمت دوش که با موزاییک‌های شیشه‌ای کرم رنگ پوشیده شده‌

 

است را ببینید. قسمت وان هم از سرامیک‌هایی که در کف و بیشتر قسمت‌های حمام به‌ کار برده شده‌، پوشیده ‌است. نیمه‌ی بالایی دیوار‌ها هم با رنگ زرد روشن نقاشی شده ‌اند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام عالی با استفاده از کاشی‌های مرمر و به سبک معماری کلاسیک روم و وانی به سبک ایتالیایی

 

استفاده از سنگ مرمر با رگه‌های طوسی در کف و بخش روشویی در این حمام، یادآور معماری کلاسیک روم است. با ترکیب دیوارهای سفید، کابینت‌های چوبی و آجر‌های رنگ شده سفید زیبایی آن کامل شده‌ است. سقف به جای سفید با رنگ طوسی روشن پوشیده شده است که باعث می‌شود پنل سفید رنگ داخل دیوار بیشتر به چشم بیاید.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیباحمامی با چشم‌انداز فوق العاده در بیرون به همراه سنگ‌های کرم کارشده در آن

 

این حمام در مکانی قرار گرفته است که منظره‌ای بسیار شگفت‌انگیز دارد. مواد اصلی که در این حمام به کار برده شده است، کاشی‌هایی روشن با رنگ کرم و هلویی هستند. از آن‌جایی که سقف حمام بسیار بالا است در قسمت بالایی دیوار‌ از تخته چوب‌هایی برای تزئین استفاده شده است. یک وان جکوزی بزرگ هم به شما اجازه می‌دهد که از این منظره به طور کامل لذت ببرید.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام با ترکیبی از رنگ‌ها و طرح‌های مدرن

 

در این حمام از رنگ‌ها، مواد و طرح‌های مدرن استفاده شده‌ است. در کف کاشی‌هایی طوسی با شیار‌هایی افقی برای جلوگیری از لغزش به کار برده شده‌ است. به جای قرنیز چوبی هم از استیل ضد لک استفاده شده‌ است. دیوار‌ها به رنگ مکا گرم است و یک دیوار کناری با رنگ قرمز پوشیده شده است. از سنگ موزاییک طوسی در بقیه قسمت‌ها استفاده شده است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک طراحی حمام عالی که بر روی استفاده از مواد ساده ولی لوکس تمرکز کرده است

 

در این طراحی زیبا از وسایل ساده ولی شیک استفاده شده‌ است. کف از کاشی‌های سفید، یک حاشیه تیره از موزاییک شیشه‌ای و کاشی‌هایی مورب در وسط آن پوشیده شده است. در کابینت‌ها از چوب بلوط طبیعی استفاده شده و بخش رویی آن با گرانیت سفید پوشیده شده است. دیوارها به رنگ زرد رون، سقف و گچ‌بری ها هم سفید هستند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیباحمامی بزرگ با کاشی‌های از جنس آهک سفید و دیوارهایی به رنگ سفید

 

در این حمام بزرگ از سنگ آهک سفید در کف استفاده شده‌ است. دیوارها به رنگ سفید و ساده هستند. دیوار پشت روشویی و بخش کانتر هم از سنگ طرح‌دار سفید پوشیده شده است. از آینه‌های بدون قاب بزرگ برای بزرگ‌تر جلوه‌دادن این حمام استفاده شده است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام زیبا با فضایی بزرگ و سقفی بلند با نورگیر

 

این حمام مدرن از فضایی بزرگ، سقفی بلند و نورگیر‌هایی در سقف بهره برده است. در کف و دیوارهای قسمت دوش، از کاشی‌هایی با ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتی‌متر و از جنس سنگ مرمر استفاده شده است. کابینت‌ها به رنگ چوب بلوط طلایی و کانتر از سنگ سفید ساده است.

 

دیوار‌های قسمت وان آینه‌هایی تمام قد دارند که تا سقف بالا رفته‌اند که فضا را بزرگ‌تر و دلباز‌تر جلوه می‌دهد. باقی دیوارها به رنگ مشکی هستند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام عالی با سرامیک‌هایی از سنگ طبیعی و با ابعاد ۳۰ در ۳۰

 

در این حمام از سنگ‌هایی طبیعی با ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتی ‌متر استفاده شده است. این سنگ‌ها در قسمت دوش هم به کار برده شده‌اند. دیوارهای اطراف وان به رنگ زرد مارسالا نقاشی شده‌اند، سقف و گچ‌بری‌ها به رنگ سفید هستند و در قسمت کانتر از گرانیت قرمز استفاده شده‌است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام شیک با سنگ‌هایی طبیعی و با‌کیفیت و ترکیب رنگ گرم بژ در دیوار‌ها

 

در این حمام لوکس از سنگ‌هایی طبیعی و با کیفیت استفاده شده‌است. دیوارها به رنگ بژ گرم، گج‌بری‌ها کرم روشن و سقف‌ها هم سفید هستند. در اطراف وان و صندلی قسمت دوش از گرانیت قهوه‌ای استفاده شده است. در کانتر هم از سنگ مرمر سفید استفاده شده است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام زیبا با استفاده از سنگ‌های سرامیک طبیعی و بژ در کف

 

یک حمام ساده که تنها از یک نوع سنگ در تمام قسمت‌های آن استفاه شده‌ است. در این حمام سنگ سرامیک طبیعی به رنگ بژ به کار برده شده است و دیوار‌ها هم به رنگ بژ و سفید هستند. برای کانتر از سنگ گرانیت طوسی تیره استفاده شده‌ و کابینت‌ها هم از چوب خام ساخته شده‌اند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام بسیار جذاب با سرامیک‌هایی از جنس سنگ طبیعی و حاشیه‌هایی از سنگ موزاییک قهوه‌ای تیره

 

در این حمام از سنگ سرامیک طبیعی در بیشتر قسمت‌های کف استفاده شده و حاشیه‌ها به رنگ قهوه‌ای تیره هستند. کابینت‌ها به رنگ ماهونی تیره و کانتر از جنس گرانیت است. رنگ دیوار‌ّها و گچ‌بری ها با هم تفاوت دارند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام با سرامیک‌های سفید و موزاییک‌هایی به رنگ طوسی تیره به همراه یک لوستر شیشه‌ای زیبا

 

در این حمام از سرامیک‌های سفید و حاشیه‌ای به رنگ طوسی تیره استفاده شده‌ است. در قسمت دوش هم از همین نوع سرامیک در کف استفاده شده ولی در دیوارهای این ناحیه سنگ طبیعی کرم‌رنگ به کار برده شده ‌است. کابینت‌ها و بقیه بخش‌های چوبی کرم هستند و کانتر به رنگ گرانیت قهوه‌ای است. یک لوستر کریستال شیک، زیبایی و جلوه این حمام را تکمیل کرده است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام مدرن با دیوارهایی سیاه و روشوی‌هایی سفید به شکل کاسه

 

در این حمام مدرن دیوار‌ها به رنگ مشکی هستند. کشوها به رنگ سفید و قسمت کانتر هم سیاه‌رنگ است. از آینه‌ای شناور با قاب استیل در این‌جا استفاده شده‌ است. باقی بخش‌ها از چوب پوشیده شده‌اند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیباحمامی شیک با سرامیک هایی با ابعاد متفاوت در کف

 

در قسمت کف این حمام از سرامیک‌هایی با ابعاد متفاوت استفاده شده است. کابینت‌ها به رنگ سفید و کانتر کرم‌رنگ است. دیوار‌ها و سقف کرم هستند و پنجره‌هایی مصنوعی در سقف وجود دارند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام زیبا با موزاییک‌هایی سفید و حاشیه‌ای به رنگ قهوه‌ای تیره

 

در این حمام از سرامیک‌های سفید در کف استفاده شده‌ است. حاشیه‌ای به رنگ قهوه‌ای تیره زیبایی کف را کامل می‌کند. سطح کانتر به رنگ مرمر سفید است و کابینت‌ها هم به رنگ قهوه‌ای تیره هستند. برای قرنیزها نیز از رنگ کابینت‌ها استفاده شده‌ است. دیوارها هم به رنگ کرم نقاشی شده‌اند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام لوکس با سرامیک‌هایی کرم و لبه‌هایی با طرح موج

 

برای کف و لبه‌های پایینی این حمام از سرامیک کرم استفاده شده‌ است. در لبه‌ها نواری با طرح موج دو قسمت دیوار را از هم جدا کرده است. وسایل چوبی در این حمام با رنگ سفید نقاشی شده‌اند. کانتر و گچ‌بری‌ها به رنگ سفید هستند. قسمت بالایی دیوارها با رنگی گرم پوشیده شده است و سقف هم سایه‌ای از رنگ دیوار را دارد.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام زیبا با دیوارهایی به رنگ قهوه‌ای گرم همراه با گچ‌بری و کف پوشیده از سرامیک

 

در این حمام دیوارها به رنگ قهوهای روشن است و گچ‌بری‌های سفید زیبایی آن را دوچندان کرده است. در کف سرامیک و در قسمت کانتر سنگ گرانیت سفید به کار برده شده است. عناصر چوبی به رنگ چوب بلوط تیره هستند تا به حمام جلوه‌ی باستانی بدهند.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیباحمامی زیبا با سرامیک‌هایی به رنگ قهوه‌ای مکا

 

کف این حمام غالبا به رنگ قهوه‌ای موکا و قسمت‌های کوچکی به رنگ کرم است. در قسمت دوش از سنگ‌های طبیعی و ضد لغزش استفاده شده‌ است. درها و گچ‌بری‌ها سفیدرنگ و دیوارها هم زرد روشن هستند و سقف به جای سفید با رنگ طوسی روشن پوشیده شده است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیباحمامی با استفاده از سنگ‌های طبیعی

 

در کف این حمام از سنگ‌هایی طبیعی و طرح‌هایی در مرکز و لبه وان، از همان جنس استفاده شده است. برش سنگ‌های استفاده شده در این طراحی کاملا طبیعی بوده و دیوارها هم ساده و سفید هستند. کابینت‌ها به رنگ ماهونی و کانتر به رنگ قهوه‌ای و از جنس گرانیت است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیباحمامی بزرگ با ترکیبی از چوب، شیشه و سرامیک

 

این حمام دارای سرامیک‌هایی ساده و با ابعاد کوچک در کف است. در کف قسمت‌هایی آبی‌رنگ به چشم می‌خورد. دیوار‌ها و سقف به رنگ سفید نقاشی شده‌اند. در قسمت روشویی از سنگ مرمر استفاده شده است و تمام وسایل چوبی هم از چوب طبیعی درخت ساج ساخته شده‌اند. قسمت دوش با یک در شیشه‌ای قوس‌دار از بقیه قسمت‌ها جدا شده‌است.

دکوراسیون حمام های لوکس و زیبایک حمام بزرگ با سرامیک‌هایی به ابعاد ۳۰ در ۳۰ و با طرح مورب

 

در این حمام بسیار بزرگ ، از سرامیک‌هایی با ابعاد ۳۰ در ۳۰ و با طرح مورب، در کف استفاده شده است. از همین سرامیک‌ها در قسمت وان به کار برده شده‌ است و دیوارها با طرح مرمر نقاشی شده‌اند. برای کانتر کمد‌های چوبی هم از مرمر سفید استفاده شده‌است.

 

زومیت