پارس ناز پورتال

دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینید

مجموعه : دکوراسیون
دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینید

دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینید 

وقتی صحبت از به کار بردن سلیقه و هنر در دکوراسیون می شود نمونه هایی مثال زدنی قابل ارائه هستند مانند خانه حسام و ندا در مشهد که چینشی عالی و زیبا دارد. مواقع زیادی تصاویر دکوراسیون خانه مرا مجذوب خود می کند و هر کدام سبک های متفاوتی دارند از کلاسیک گرفته تا تلفیقی.

 

همیشه سعی می کنم ایده های خوب را در ذهن داشته باشم ولی چیزی که شاید کمی در ذهنم گم است هویت ساکنان خانه و قشر سنی آنهاست.چه خوب است که در و دیوار خانه شخصیت افراد را نشان دهد و راهنمایی کوچکی از آنها را به بیننده منتقل کند. با ما همراه باشید تا تور خانه گردی را برای شما معرفی کنیم که سعی شده شخصیت و علایق خانواده را در دکوراسیون منزل بازگو کند:
دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینید به گزارش پارس ناز  حسام و ندا زوج دوست داشتنی که خانه خود را با عشق ساخته اند، از وسایل، مبلمان و دکوراسیونی استفاده کرده اند که مورد علاقه خودشان است. “ایده های ما بیشتر از کاتالوگ ایکیا و سایت های دیگر بوده است. با بررسی و مشاهده نمونه کارها طرح مورد نظر برای دکوراسیون داخلی منزل انتخاب شد.

 

دوست داشتیم که در حین مدرن بودن، جوان پسند باشد و در اصل کسی که بار اول هم فضای داخلی خانه ما را می بیند، متوجه شود که این خانه مربوط به نسل جوان است.” خانه ای که از شخصیت، سلیقه، سن و همه ویژگی های خانم و آقای خانه بوجود آمده است، باید آنها را به خوبی نمایان کند.

 

وسایل، مبلمان و دکوراسیون نشیمن

طرح مبلمان مشابه طرح ایکیا بوده و هدف انتخاب این نوع مبلمان این است که طبیعی به نظر برسد و مصنوعی نباشد. ترکیب رنگی غالب که در فضای نشیمن می بینید، رنگ زرد و خاکستری است. رنگ زرد به علت گرم و شاد بودن، فضا را پر انرژی و شاداب می کند و در کنار رنگ خاکستری جلوه بیشتری دارد.

 

خاکستری علاوه بر اینکه رنگ خنثی است و به سادگی با هر رنگی جور در می آید، کمتر کثیفی و آلودگی را نشان می دهد.در مورد دیوارپوش پشت تلویزیون باید گفت که انتخاب اولیه نوع دیوارپوش، سنگ های دکوراتیو بود ولی به دلایل مسائل و مشکلات نصب آن که با فضا هماهنگ نبود، کاغذ دیواری انتخاب شد.

 

طرح سنگی که برای کاغذ دیواری انتخاب شده است هم سعی شده تا طبیعی بودن را نشان دهد و به همین علت از طرح سنگ استفاده شده است.

دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینیدمساحت خانه کوچک است، ندا و حسام ترجیح می دادند که فضای دنجی برای خود داشته باشند. با نصب استیکر حال و هوایی تازه به دیوار داده شده و حالا آنچه دیده می شود، چیزی به غیر از تابلو است که در دکوراسیون منزل بسیاری از افراد به چشم می خورد. “استیکرها را خودم سفارش دادم، فایل وکتور آن را آماده کردم و برای چاپ فرستادم.”
دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینیددر فضای غذاخوری این خلاقیت و نوآوری را به خوبی می توان حس کرد. استیکر نصب شده بر دیوار، حال و هوایی متفاوت دارد. میز و صندلی ناهارخوری خاص خاکستری رنگی به سبکی متفاوت طراحی شده است. سه صندلی تک با یک نیمکت دونفزه فضای نشستن دور میز را مهیا کرده اند.

 

نورپردازی در دکوراسیون خانه مشهد

نورپردازی خانه کوچک مشهد به نوع غیر مستقیم طراحی شده است. نورهای نقطه ای به شکل آباژور یا نورهای سقفی در فضای داخلی خانه وجود دارند.”نمی خواستیم لوستر به صورت چهلچراغ در خانه باشد. نور خود لوستر هم مخفی باشد و لامپ دیده نشود.”

 

بعضی از دیوارها به رنگ استخوانی و برخی دیوارهای خاص کاغذ دیواری شده اند. ترجیح حسام و ندا برای انتخاب کاغذ دیواری، استفاده از رنگ های تیره از در فضای خانه بوده است. دیواری هم در دکوراسیون منزل وجود دارد که پر است از عکس های شخصی و خانوادگی.

دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینیدوسایل و لوازم برقی در دکوراسیون خانه

در این خانه همه چیز حساب شده است و تمام وسایل آشپزخانه و لوازم برقی با دقت زیادی انتخاب شده اند. همانطور که می بینید وسایل برقی مانند تلویزیون، سیستم صوتی و لوازمی از این قبیل به رنگ تیره و مشکی حضور دارند. جالب است بدانید برای انتخاب کولر گازی چه حساسیتی خرج شده

 

و بعد از مدت زیادی که به دنبال کولر گازی به رنگ نوک مدادی بوده اند، موفق به پیدا کردنش شده اند. انتخاب این رنگ هم به نظر آقای خانه به این علت است که رنگ خنثی آن باعث می شود کمتر به چشم بیاید.
دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینیددر دکوراسیون خانه کوچک مشهد تغییراتی هم در ابتدای طراحی اعمال شده است. در پایین دیوار پشت تلویزیون، رادیاتور نصب بود ولی به علت آنکه فضا برای ایجاد بخش نشیمن مناسب بوده و زوج با سلیقه تلویزیون را قصد داشتند روی دیوار نصب کنند، رادیاتور به زیر پنجره منتقل شد و کمی لوله کشی تغییر پیدا کرد.دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینیدخانه حسام و ندا نورگیر نیست ولی این مسئله از حضور گیاهان روحیه بخش جلوگیری نکرده است. گلدان گیاهان به آشپزخانه منتقل شده اند و برای تامین نور مورد نیازشان از لامپ مهتابی استفاده شده است. البته در فضای نشیمن هم گلدان لاکی بامبو وجود دارد که به انداره کافی انرژی به فضای داخلی خانه منتقل کرده است.

 

اتاق کار در دکوراسیون خانه

گفته بودیم که در این خانه همه چیز حساب شده است! وقتی نیاز تامین محیط کار برای افراد در خانه وجود دارد چه چیزی بهتر از یک اتاق کار دوست داشتنی می تواند شما را برای انجام فعالیت های باقی مانده روزتان، ترغیب کند؟ در طراحی داخلی این خانه دو خواب، یکی از اتاق ها به اتاق کار اختصاص داده شده است،

 

اتاقی که با علایق شخصی ساکنان آن دکور شده است. کمیک بوک، سایه روی دیوار، تابلوهایی از شخصیت کارتونی محبوب تن تن در این فضا دیده می شود.

دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینیددکوراسیون آشپزخانه در خانه ندا و حسام

طراحی کابینت آشپزخانه همخوان و هماهنگ با مبلمان صورت گرفته است. رنگ آنها به رنگ خاکستری است و با دیوارپوش هایی به شکل کاشی های کوچک قهوه ای، فضایی گرم و دلنشین را ایجاد کرده است. در قسما اوپن و کانتر آشپزخانه قفسه هایی برای قرار دادن لوازم دکوری طراحی شده است که اتفاقا برای این فضا بسیار مناسب است و نیازی به بوفه و شلف در دیگر قسمت های خانه وجود ندارد.

 

وجود کتاب در فضای خانه بسیار پر انرژی و آرامش بخش است و افراد کتابخوان نمی توانند نبود کتاب را در دکوراسیون خانه تحمل کنند! “برای ما حضور کتابخانه در دکوراسیون منزل مهم بود. به همین دلیل در کنار ورودی آشپزخانه، طبقه و شلف هایی نصب و اجرا شده است تا برای قرار دادن کتاب از آنها استفاده شود.”

دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینیددکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب را که ببینید احساس آرامش بر شما مستولی می شود! آباژور در دو طرف سرویس خواب، نور غیر مستقیم و ملایمی را به دکوراسیون اتاق خواب منتقل می کند. کاغذ دیواری با طرح گل، روتختی صورتی و سرخابی و کوسن های خاص و زیبای گل شکل همه و همه فضای بسیار خوبی را برای استراحت و خواب شبانه مهیا می کنند.
دکوراسیون عالی را در خانه حسام و ندا ببینید

 

سایت چیدانه