پارس ناز پورتال

وقتی رابطه برای زوجین کسل کننده می شود

وقتی رابطه برای زوجین کسل کننده می شود

وقتی رابطه برای زوجین کسل کننده می شود 

رابطه خسته کننده میتواند برای هر زوجی به خصوص مدتی بعد از ازدواج رخ دهد، اما باید این حس و حال را از ارتباط دور کرد. اکنون به آن نقطه از آرامش در ارتباط رسیده اید و به خوبی روی هم شناخت پیدا کرده و همدیگر را درک می‌کنید. همه ي چیز بر وفق مراد هست اما کم کم زمان احساس خسته کننده اي نسبت به زندگی پیدا میکنید.

 

امنیت و آسایش دلیل منجر به کسل کنندگی ارتباط می‌شود

رسیدن به این سطح امنیت در ارتباط کاملا طبیعی و نرمال هست. هر چه اکثر با شخصی باشید اکثر او و انتظارات تان که از او دارید را می شناسید. این سطح از شناخت علت خسته کننده شدن ارتباط هست.مسلما همۀ ما این سطح امنیت و آسایش دلیل را از یک ارتباط میخواهیم اما بدون شک هیچ کدام خسته کننده شدن ارتباط را نمیخواهیم.

 

زمانی که یک زوج حس امنیت و آسایش دلیل پیدا میکنند به این باور میرسند که هیچ چیزی در جهان نمی‌تواند انها را از هم جدا کند و این حس اعتماد باعث می‌شود که دیگر هیچ تلاشی برای ارتباط شان نکنند. و همین باعث می‌شود زندگی شان اتوماتیک وار، بدون هیچ فکر و سرمایه گذاری و با بی تفاوتی پیش برود.

 

در نهایت به آخرین چیزی که در زندگی میرسید یک ارتباط رمانتیک بی تفاوت هست و همین بی تفاوتی منجر به بروز احساساتی چون دلخوری و آزردگی و در نهایت بحث و جدال می‌شود.

 

علت خسته کننده شدن ارتباط

اجازه ندهید این اتفاق در زندگی مشترک تان بیفتد.

چگونه مانع از ایجاد یک ارتباط خسته کننده شویم؟
با رعایت ایده هاي زیر شور و اشتیاق و هیجان را به ارتباط آورده و مانع از ایجاد یک ارتباط خسته کننده شوید.

 

به دنبال تجربیات اخیر بروید
برای مبارزه با یکنواختی هیچ چیزی بهتر از امتحان کردن یک تجربه اخیر با همدیگر نیست. آیا به عکاسی علاقه دارید؟ باهم به کلاس هاي آموزش عکاسی بروید. آیا به دوچرخه سواری علاقه دارید؟ آخر هفته ها مسابقه دوچرخه سواری بدهید. تحقیقات نشان داده هست که تجربیات اخیر برترین راه برای مبارزه با یکنواختی و کسل کنندگی ارتباط هست.

 

برای آینده برنامه ریزی کنید
در اینجا منظور از برنامه ریزی برای آینده این نیست که کجا منزل بخرید یا اینکه چند تا بچه داشته باشید. بعنوان مثال برای تعطیلات ماه بعد برنامه یک سفر چند روزه را بچینید. این برنامه ریزی ها باعث میشود با انگیزه بیشتری پیش بروید و مانع از خسته کننده شدن زندگی بشوید. برنامه ریزی برای آینده آدرنالین ارتباط را بالا می‌برد و باعث می‌شود قدردان یکدیگر باشید.

 

برنامه بیرون رفتن فراهم کنید
یکی از راه هاي مبارزه با یکنواختی و کسل کنندگی ارتباط این هست که یک برنامه الزامی برای بیرون رفتن داشته باشید تا بتوانید در این زمان با هم اوقات خوشی را بگذرانید. این برنامه ها برای سلامت ارتباط ضروری میباشند. حتما لازم نیست به یک رستوران گرانقیمت بروید. کافی هست به یک پیاده روی شبانه در پارک بروید و یکی از نخستین خاطراتی که با هم داشته اید را دوباره زنده کنید.

 

جمله “دوستت دارم” را فراموش نکنید
 به گزارش پارس ناز فراموش نکنید که هر چند وقت یک‌بار به یاد همسرتان بیندازید که چرا در کنارش هستید. به خصوص زمانی که احساس میکنید زندگی یکنواخت شده هست. کارهای ساده اي هست که می‌توانید به این منظور انجام دهید. مانند گفتن جمله “دوستت دارم” وقتی به او این اجازه را بدهید که بداند تا چه اندازه تحسینش می‌کنید

 

باعث می‌شود عشق در ارتباط تان زنده بماند. به خاطرات خوبی که با هم داشتید فکر کنید. وقتی به یاد بیاورید که چقدر و چرا همسرتان را دوست دارید دیگر زندگی برایتان خسته کننده و یکنواخت نخواهد شد.