پارس ناز پورتال

راحت‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش خرید شارژ

راحت‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش خرید شارژ

این روزها افراد زیادی نمی‌توانند بدون گوشی حتی یک روز هم سر کنند و این همه وابستگی به گوشی ارتباط مستقیم با کاربردی شدن آن دارد. امروزه تلفن همراه تنها برای تماس گرفتن به کار گرفته نمی‌شود و به نوعی پیر و جوان، بزرگ و کوچک از برنامه‌های متنوع آن لذت می‌برند.

 

در ایران سه اپراتور برای فعال کردن گوشی‌ها و بهره‌مندی از اینترنت و دیگر خدمات وجود دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید. شما از چه روشی برای پرداخت قبض یا خرید شارژ سیم­کارت خود استفاده می‌کنید؟

 

3 اپراتور اصلی کشور

 

افرادی هستند که از هر 3 اپراتور یک سیم­کارت تهیه کرده‌اند تا از امکانات هر کدام به طور تجربی مطلع شوند. حتما می‌دانید که در ایران همراه اول، ایرانسل و رایتل اپراتورهای اصلی هستند و هر کدام توانسته‌ با ارائه خدمات مختلف طرفداران زیادی را به خود جذب کنند. برای خرید شارژ تمام سیم­کارت‌ها لازم است از یک مرجع معتبر بهره‌مند شوید که در ادامه به این مسئله نیز خواهیم پرداخت.

 

همراه اول

اولین و بزرگترین اپراتور موبایل و اینترنت پر سرعت همراه اول می‌باشد که بیشترین مشترک را به خود اختصاص داده است. این اپراتور متعلق به یکی از زیرمجموعه‌های مخابرات ایران یعنی شرکت ارتباطات سیار ایران است که به نام تجاری همراه اول شهرت یافته و همه ایرانیان با این نام آشنا هستند. سرویس‌ها و محصولات متنوع این شرکت یکی از دلایلی است که بیش از 80 میلیون سیمکارت همراه اول در کشور عرضه شده و محبوبیت بالایی دارد.

 

ایرانسل

در سال 1384 شرکت گسترش الکترونیک ایران با سرمایه‌گذاری شرکت ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی دومین اپراتور تلفن همراه را در کشور راه‌اندازی کرد. پس از آزمون‌های اولیه توزیع و واگذاری سیمکارت ایرانسل در شهرهای تهران، مشهد، تبریز و ساری انجام گرفت و با استقبال بی‌نظیری همراه شد.

 

شاید برایتان جالب باشد که در سال 1399 شرکت ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی با هدف تمرکز فعالیت در آفریقا تصمیم گرفت تا فعالیت‌هایش را به تدریج در خاورمیانه کمتر کند. افراد زیادی در ایران همواره به دنبال یک مرجع معتبر برای خرید شارژ ایرانسل می‌گردند.

 

رایتل

سومین اپراتور رسمی در ایران که به سازمان تامین اجتماعی وابسته است، رایتل نام دارد که در سال 1385 راه‌اندازی آن استارت زده شد. این نام از ترکیب واژه رای و تل است که به ترتیب معنای اندیشه و تلفن را دارند. شروع کار این اپراتور با شعار زندگی در دستان شما رخ داد و هم اکنون رایتل، همراه هوشمند را شعار خود کرده و خدمات مختلفی به کاربران خود می‌دهد.

راحت‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش خرید شارژ

روش‌های خرید شارژ

 

در دو دهه گذشته می‌توان گفت انقلاب بزرگی در حوزه ارتباطات در کشور به وجود آمد. این پیشرفت در واگذاری سیمکارت‌های اعتباری و پایین آوردن هزینه‌ها برای استفاده تمام مردم از خدمات اپراتورها حاصل شد.

 

در اولین سال‌های راه‌اندازی اپراتور‌ها به دلیل گران بودن سیم­کارت تنها برخی از افراد قادر به خرید آنها بودند، اما این روزها هر کس به راحتی به صورت آنلاین می‌تواند سیمکارت مورد نظر خود را تهیه و از خدمات آن بهره‌مند شود.

 

برای خرید شارژ در روزهای اول از کد شارژ کاغذی استفاده می‌شد که باید از فروشگاه‌ها به صورت حضوری تهیه می‌شدند. پیشرفت تکنولوژی تمام زحمت‌ها را برای کاربر کنار زده تا مشترکین به ساده‌ترین روش ممکن شارژ خود را تهیه نمایند.

 

اپلیکیشن‌های مختلفی برای خریدن شارژ در بازار آنلاین وجود دارند که هم سریع‌تر و هم آسان‌تر می‌توان اعتبار سیمکارت را افزایش داد. شما بهتر است بدافزارها را نیز در نظر بگیرید و تنها از مراجع معتبر و امن به تهیه شارژ اقدام نمایید.

 

برخی افراد برای برقراری تماس و ارسال پیامک اعتبار می‌خرند، اما افرادی هم برای خرید اینترنت این کار را انجام می‌دهند که اگر مرجع معتبری انتخاب نمایند، به راحتی می‌توانند از هر دوی آنها بهره‌مند شوند.

 

برترین مرجع خرید شارژ

 

کاربران اعتباری همراه‌اول، ایرانسل و رایتل مایلند تا به آسان‌ترین راه ممکن سیمکارت خود را شارژ کنند. برخی از مراجع با ارسال کد شارژ کار دیگری به کاربر محول می‌کنند و باید با زدن کد و وارد کردن رمز عملیات شارژ تکمیل گردد.

 

با گذشت زمان این روش به طور کامل از بین خواهد رفت و شارژ مستقیم جای آن را خواهد گرفت. مراجعی که در عرضه شارژ هر 3 اپراتور اصلی کشور فعالیت دارد، بهترین انتخاب برای خرید شارژ می‌باشد.

 

تاپ که سوپراپلیکیشن بانک پارسیان است و تمام تراکنش‌ها در آن زیر نظر پلیس فتا انجام می‌شود، یکی از برترین مراجع در زمینه عرضه شارژ رایتل، ایرانسل و همراه اول می‌باشد. در این اپلیکیشن شما می‌توانید به راحتی مبالغ دلخواه را انتخاب کنید و به روش مستقیم اعتبار سیم­کارت خود را افزایش دهید. لازم به ذکر است که ایرانسلی‌ها می‌تواند از این مرجع شارژ شگفت انگیز خرید کنند.

راحت‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش خرید شارژ

با تاپ بیشتر آشنا شوید

 

شاید شما هم در تلفن همراه خود ده‌ها اپلیکیشن پرداخت و خرید شارژ دارید و از هر کدام در یک خدمت بهره می‌برید. شاید برایتان جالب باشد که با نصب تاپ می‌توانید بسیاری از آنها را از تلفن همراه خود پاک کنید. سوپراپلیکیشن تاپ با بیش از 70 سرویس کاربردی می‌تواند شما را از بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر بی‌نیاز کند.

 

در این برنامه شما می‌توانید از خدمات متنوعی نظیر خودرویی، بانکی، اداری، بیمه، گردشگری و خرید شارژ استفاده کنید. پرداخت خلافی، کارت به کارت، ثبت و تایید چک صیادی، رزرو تور، خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما، بیمه، پرداخت اتوماتیک عوارض آزادراهی، استعلام ممنوع‌الخروجی، ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت و … بخشی از خدمات این برنامه تاپ می‌باشد که همه ایرانیان می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند.

 

جمع بندی

 

در دو دهه گذشته در کشور در زمینه ارتباطات پیشرفت چشمگیری داشتیم و این پیشرفت را مدیون 3 اپراتور اصلی یعنی همراه‌اول، ایرانسل و رایتل هستیم. با معرفی سیم‌کارت‌های اعتباری اکثر افراد جامعه توانستند از خدمات مختلف آنها استفاده کنند.

 

در چند سال اخیر مردم با روش‌های مختلفی اقدام به افزایش اعتبار سیم­کارت خود کرده‌اند. این روزها برای این کار تنها کافی است یک مرجع معتبر شناخت و اپلیکیشن آن را در گوشی نصب کرد. سوپراپلیکیشن تاپ با 74 سرویس کاربردی یکی از مراجع معتبر برای خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل است.