پارس ناز پورتال

رامبد جوان از مقایسه شدن با مدیری گلایه کرد

مجموعه : اخبار سینما
رامبد جوان از مقایسه شدن با مدیری گلایه کرد

رامبد جوان از مقایسه شدن با مدیری گلایه کرد 

رامبد جوان اعتقاد دارد که موضوع و نحوه کار خندوانه با دورهمی متفاوت است و این دو برنامه اصلا نباید با هم مقایسه شوند.همانطور که وی را در اول کار با نود عادل فردوسی پور مقایسه می کردند. تا دیروز هیچ چیز راجع به سیگار کشیدن مهران عزیزم نمی دونستم. بدیهیه که ساده لوحانه ترین فکر اینه که من بخوام به کسی تیکه بندازم یا حسودی کنم. اونم به مهران عزیز دل هممون.

رامبد جوان از مقایسه شدن با مدیری گلایه کرد

رامبد جوان نوشت:

سلام رفقا. عزیزان چندین وقته که براتون چیزی ننوشتم. ١-خدایا مارو غنی تر و عمیق تر و مدبرتر کن. تعدادی از شما عزیزان دلتون جنگ می خواد تماشا کنین. دلتون می خواد آدمای محبوبتون مثل گلادیاتورها بیفتن به جون هم و شما فریاد بزنین: آره بکشش!!! باید این توضیح رو یه بار برای همیشه بدم که من به این دنیا نیومدم

 

که با چیزای خوب بجنگم به دنیا نیومدم که مهربونی و خنده رو خراب کنم. یه دور من و عادل رو در برابر هم قرار دادن و این رقابت شوخ طبعانه با حمایتهای زشت داشت تبدیل می شد به یک جنگ. در صورتی که من و عادل رفیقای قدیمی هستیم و هردومون از موفقیت هم لذت می بریم.

 

حالا هم مهران عزیزم که برای من و هممون بسیار محترم و عزیزه. اگر کمی گفتگوها و مصاحبه های من. از ١٥ سال پیش تا الان بررسی کنین می بینین که همیشه ازش به عنوان”نابغه ی تلویزیون” یاد کردم. ترک سیگارم برام خیلی مهمه و دلم می خواست به همه اعلام کنم.

رامبد جوان از مقایسه شدن با مدیری گلایه کرد

اما تا دیروز هیچ چیز راجع به سیگار کشیدن مهران عزیزم نمی دونستم. بدیهیه که ساده لوحانه ترین فکر اینه که من بخوام به کسی تیکه بندازم یا حسودی کنم. اونم به مهران عزیز دل هممون. سعی نکنین آدمایی که دارن براتون کاری می کنن رو در برابر هم قرار بدین. بی نتیجه است. ٢- دوستتون دارم حتی اگه بعضی وقتها مثل بچه های دوساله فکر کنین.