پارس ناز پورتال

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

 

در اینبخش راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد را جمع آوری کرده ایم. اگر مبنای سفر را ماه و فصل تولدمان قرار دهیم باید بـه کجا برویم؟ خوب هر متولدین هرماه، یک سری خصوصیات مشترک دارند کـه این خصوصیات مبنای تعیین مکان هاي امروز اسـت. متولدین فصول گرم و متولدین فصول سرد، در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا شـما را در انتخاب مکان هاي سفرتان راهنمایی کنیم.

 

در ابتدا : متولدین بهار و تابستان بخوانند

با این کـه ظرفیت‌هاي گردشگری بی‌شماری در سراسر جهان وجوددارد و تا آخر عمر هم میتوان مکانی جدید برای بازدید پیدا کرد، اما شاید برایتان پیش آمده باشد کـه از خود بپرسید بـه کجا سفر کنید تا بهترین و ماندگارترین خاطره‌تان در آن رقم بخورد؟ سفر کردن با دوستان یا عزیزترین افراد زندگی تجربه‌اي لذت‌بخش، شاد و سرشار از اتفاق‌هاي خوب اسـت.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

اما بعضا پیش می آید کـه با تنها سفر کردن می توانید فرصت‌هاي گردشگری بیشتری داشته باشید، هزینه‌ ارزان‌تری برای اقامت بپردازید، مثلاً بـه هاستل بروید و فقط یک تخت بگیرید بجای اتاقی در هتل و کاملا مطابق میل خود برنامه‌ریزی کنید. برای تنها سفر کردن بی شک باید بر اساس شخصیت خود، سلیقه، نیازها و علاقه‌مندی‌تان برنامه بچینید.

 

دراین راستا شاید ماه تولدتان بتواند کمک خوبی برای انتخاب‌ صحیح مقصد باشد. یعنی چـه؟ یعنی عده اي از کارشناسان طالع‌شناسی بر این باور هستند کـه افراد می توانند با توجه بـه مشخصه‌هاي بارز ماهی کـه در آن متولد شده‌اند ودر روحیه آن ها اثرگذار اسـت، برای انتخاب مقصد بعدی سفر خود تصمیم گیری کنند.

 

فروردین «Aries»

متولد ماه فروردین کسی نیست کـه یک جا آرام بنشیند و کاری نکند. این فرد پر از هیجان و تحرک اسـت و خستگی برای او مفهومی ندارد. انرژی مثبت این افراد واگیردار اسـت و وقتی دریک جمع حاضر میشوند، جوی دوستانه و شاد پدید می‌آورند.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

یک فرودین ماهی همیشه بـه‌ دنبال فعالیت سرگرم‌کننده یا تفریح بعدی اسـت. بهمین خاطر، برای چنین شخصیتی هرگز جالب نیست کـه دریک ساحل ساکت ریلکس کند. این فرد باید بـه مکانی برود کـه انرژی‌هایش تخلیه شوند و حسابی بـه ماجراجویی بپردازد.

 

ایده‌ آلترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه فروردین : ملبورن

 

شهر ملبورن در کشور استرالیا جایی اسـت کـه همه ی نیازهای متولد ماه فرودین برای هیجان و سفر خاطره‌انگیز را برآورده می کند. در سفر بـه ملبورن حتماً از Hosier Lane دیدن کنید؛ یک خیابان سنگفرش شده با دیوارها مملو از گرافیتی، کافه و بوتیک اسـت. ملبورن برای ترکیب بسیار زیبای معماری تاریخی ویکتوریایی منحصربه‌ فردش درکنار بناهای مدرن و پیشرفته آن شهرت جهانی دارد.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

بنای مشهور ایستگاه خیابان فلیندرز کـه سمبل ملبورن و بزرگ‌ترین ایستگاه نیمکره جنوبی و پر رفت‌وآمدترین ایستگاه راه آهن دنیا بین جنگ اول و دوم جهانی اسـت. بزرگ ترین ساختمان قرن ۱۹ استرالیا بنام بنای معظم نمایشگاه سلطنتی، کلیساهای پولس مقدس، رود یارا و مجموعه‌هاي اطراف آن، سینمای سه بعدی IMAX و فروشگاه‌ها و بوتیک‌هاي خیابانهای چپل، گوشه‌اي از ظرفیت‌هاي گردشگری شهر ملبورن بشمار میروند.

 

اردیبهشت «Taurus»

متولد ماه اردیبهشت با این کـه همیشه بـه‌ دنبال مسایل بهتر در زندگی اسـت اما از این کـه شانس خودرا در حوزه‌هاي مختلف و فعالیت‌هاي جدیدتر امتحان کند هم لذت می برد.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

اردیبهشت ماهی همیشه خوش برخورد، صمیمی و دوست‌داشتنی اسـت و همین امر باعث میشود تا تنها سفر کردن برای او ناخوشایند و کسل‌کننده بنظر برسد. اما از آنجا کـه تجربه‌هاي جدید را دوست دارد، تنها سفر کردن هم میتواند برایش بـه یک حرکت جالب تبدیل شود.

 

ایده‌ آل‌ترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه اردیبهشت : سن بارتلمی

 

سن بارتلمی یکی از زیباترین و شیک‌ترین جزایر دریای کارائیب اسـت. این جزیره فقط ۲۱ کیلومترمربع جمعیت دارد و با این کـه در گذشته تنها مستعمره سوئد در دریای کارائیب بوده اما زبان، آشپزی و فرهنگ آن بـه‌طور واضحی فرانسوی هستند. جزیره سن بارتلمی در تعطیلات زمستانی بسیار مورد توجه توریست‌ها قرار می گیرد. این مکان مقصدی زیبا برای تعطیلات لوکس بـه شمار می رود.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

این مکان در بین ثروتمندان، سلبریتی‌ها یا کسانی کـه قایق شخصی دارند از محبوبیت بالایی برخوردار اسـت. در واقع سن بارتلمی برای کسانی مناسب اسـت کـه دنبال خدماتی بی عیب و نقص هستند. هوای عالی و امکانات مناسب برای صاحبان کشتی تفریحی، زوج‌هاي جوان «برای ماه عسل» و افرادی کـه دنبال مقصدی خوب برای تعطیلات هستند دلایل خوبی برای سفر یک اردیبهشت ماهی بـه این منطقه اسـت.

 

خرداد «Gemini»

خردادماهی‌ها اغلب برای شخصیت دو گانه‌اي کـه دارند مشهور هستند. خرداد یکی از پر تحرک‌ترین ماه‌هاي طالع‌شناسی اسـت. متولد این ماه بـه سهولت کسل و بی‌حوصله میشود، خودانگیخته و اغلب بـه‌ دنبال آدرنالین اسـت.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

تنها سفر کردن برای یک متولد ماه خرداد بـه هیچ وجه وحشتناک نیست بـه این خاطر کـه اصلا برایشان مهم نیست کـه کسی همراهشان باشد یا نه. با این تفاسیر این فرد باید بـه مکانی سفر کند کـه مملو از هیجان و انرژی بالاست و اماکن ساکت و آرام بـه هیچ وجه برایش مناسب نخواهد بود.

 

ایده‌ آل‌ترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه خرداد : تورنتو

تورنتو، مرکز استان انتاریو و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا اسـت. زندگی روزانه و شبانه این شهر بسیار شاد و پرتحرک و هیجان‌انگیز اسـت. گردشگر میتواند فقط با قدم زدن در کوئین استریت وست از دیدن جاذبه‌هاي منطقه لذت ببرد. این شهر مهاجرپذیر اسـت و بهمین خاطر بیش از ۱۴۰ زبان زنده دنیا را میتوانید هنگام گشت زدن در شهر بشنوید و از این همه ی تفاوت فرهنگی هیجان‌زده شوید.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

مشهور‌ترین جاذبه توریستی تورنتو برج ملی کاناداست. این برج ۵۵۳ متری دومین سازه بلند جهان بشمار میرود. تالار شهر تورنتو با سبک مدرن خود یکی از نشانه‌هاي متمایز تورنتو محسوب می شود. جزایر تورنتو بخشی از بزرگ ترین جامعه شهری فاقد خودرو در شمال کشور آمریکا اسـت. این جزایر توسط کشتی قابل دسترسی هستند.

 

تیر «Cancer»

کاملا احساساتی و پرشور، یک متولد ماه تیر همیشه از حمایت و همدردی اطرافیان خود بهره‌مند هستند. تیر ماهی‌ها کاملا وفادار و صادق هستند و گاهی میتوانند با همدردی بسیار زیادی کـه با دیگران دارند و خدماتی کـه بی چشم‌داشتی کـه بـه آن ها ارائه می دهند از دست خود خسته شوند.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

تنها سفر کردن برای تیرماهی چندان هیجان‌انگیز نیست و نمیتواند تصور کند کـه بـه تنهایی هم می توان خوش گذراند. اما بـه واسطه چنین سفری میتوانند آسایش و استراحت را تجربه کنند کـه لایق آن هم هستند.

 

ایده‌ آل‌ترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه تیر : جزیره بوراکای

بوراکای در فیلیپین یکی از مقاصد گردشگری اسـت کـه تقریباً همه ی توریست‌ها را مسحور خودش می کند؛ این جا بهشت نقره‌اي زمین اسـت. حمام آفتاب گرفتن در سواحل شن‌هاي طلایی در روز و شب‌نشینی درکنار دریا گوشه‌اي از تفریحات جذاب این جزیره بشمار می رود. دراین جزیره هر تفریح ساحلی و ورزش آبی کـه فکرش را بکنید از جت اسکی و موج سواری گرفته تا غواصی و اسکی روی آب برایتان آماده اسـت.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

بخاطر وسعت کوچک، گشت و گذار دراین جزیره کار اسانی اسـت. اگر عاشق ماجراجویی هستید می توانید موتور کرایه کنید و سراسر جزیره را بگردید. غواصی یکیدیگر از دلایل محبوبیت این جزیره اسـت. در زیر این آب‌هاي فیروزه‌اي گنجینه‌اي از مرجان‌ها، تونل‌هاي آبی و غارها، ماجراجویان را سرشار از شور و هیجان می کنند. بوراکای بهشت شکم گردان هم بشمار میرود.

 

مرداد «Leo»

با توجه بـه ذات شیر، چندان دور از ذهن نیست کـه یک متولد ماه مرداد زندگی رابا هیجان، قدرت‌طلبی و نیاز بـه دیده شدن و تحسین‌شدن ادامه دهد. یک مرداد ماهی همیشه دوست دارد در مرکز توجه‌ها باشد و بهمین خاطر شاید تنها سفر کردن برایش جذاب نباشد.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

زیرا نمی تواند در جمع دوستان یا اعضای خانواده خودنمایی کند و قدرتش رابه رخ بکشد. اما با توجه بـه ذات اجتماعی و پر شوری کـه دارد، خیلی آسان می تواند در سفر تنها هم رئیس جنگل بودنش را نمایش دهد. برای شیر هیچ مقصدی بهتر از یک مکان زیبا، وسیع و هیجان‌انگیر نمیتواند جذاب باشد.

 

ایده‌آل‌ترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه مرداد : ریکیاویک

ریکیاویک پایتخت کشور ایسلند و بزرگ‌ترین شهر این کشور اسـت. این شهر مرکز فعالیت‌هاي فرهنگی ایسلند و یک مقصد گردشگری محبوب اسـت. تماشای چشم‌اندازهای بی‌نظیر کوهستان، آبشارها و ساختمان‌هایي بـه رنگ‌هاي روشن از جمله کارهایی اسـت کـه می توانید در ریکیاویک انجام دهید. هوای این شهر بسیار پاک اسـت و اکسیژن خالص را وارد ریه‌هاي شـما می کند.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

ریکیاویک هم چنین مملو از رستوران‌هاي متنوع، گالری‌هاي هنری و اجراهای خیایبانی آهنگ و نمایش در شب اسـت و سفر بـه آن خاطره‌اي ماندگار برای یک متولد مرداد ماه رقم خواهد زد. بازدید از فانوس دریایی Grótta، کلیسای هالگریم، موزه آربایر و دره لاگاردالور را در اولویت بگذارید.

 

شهریور «Virgo»

بعنوان یک پژوهشگر ثابت‌قدم، متولد ماه شهریور همیشه ترجیح می دهد با منطق و تحلیل بـه نتایج دلخواه برسد نه از روی غریزه و شهود. ایده‌آل‌گرا و منظم بودن متولد این ماه باعث میشود کـه هرگز از روی احساسات تصمیم گیری نکند و بدون داشتن برنامه مدون هیچ کاری را آغاز نمی کند. این مساله در مورد سفرهایش هم مصداق دارد.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

تنها سفر کردن برای شهریور ماهی مساله مهمی نیست زیرا این توانایی را دارد کـه خودش بـه تنهایی همه ی جوانب را درنظر بگیرید و حواسش بـه همه ی اتفاق‌هاي اطراف باشد.

 

ایده‌ آلترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه شهریور : آنتورپ

 

آنتورپ شهری در بلژیک اسـت.یک متولد ماه شهریور می تواند بـه خوبی برای بازدید از این شهرِ مسحورکننده با ساختمان‌هاي باستانی و مناظر هنری بی‌نظیر برنامه سفر بچیند. قدم زدن در خیابان‌هاي سنگفرش شده‌ي آنتورپ و تماشای معماری بسیار زیبای بناهای قدیمی روح شهریوری رابه وجد می‌آورد.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

بندر آنتورپ یکی از بزرگ ترین بنادر در جهان اسـت و از مهمترین مراکز تجارت الماس در دنیا نیز بشمار میرود. بـه طوریکه روزانه ۲۰۰ میلیون دلار الماس بـه این شهر وارد یا ازآن خارج میشود. یکی از جاذبه‌هاي گردشگری آنتورپ، کلیسای جامع Onze-Lieve-Vrouwekathedraal اسـت.

 


 

 و در ادامه متولدین پاییز و زمستان بخوانند

احتمالا با خودتان فکر می کنید انتخاب مقصد سفر بر اساس ماه تولد بیشتر شبیه خرافات اسـت تا واقعیت. اما در ادامه متوجه خواهید شد کـه چندان هم بیراه نیست و می تواند خاطره‌اي ماندگار برایتان ثبت کند.

 

مهر «Libra»

یک متولد ماه مهر با این کـه ذاتا آرام و ساکت اسـت اما جذاب و دوست‌داشتنی اسـت. یک مهر ماهی همیشه از وجود تعادل در زندگی خود لذت میبرد. از آنجا کـه یک متولد ماه مهر عموما بی خیال زندگی می کند و از رویکرد هر چـه پیش آید خوش آید تبعیت می کند.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

بنابر این تصمیم گیری کردن برای او کار دشواری اسـت. با توجه بـه حالات روحانی و متعالی کـه مهر ماهی دارد بهتر اسـت برای تنها سفر کردن بـه مکانی برود کـه چشم‌اندازهای رویایی و مملو از سکوت دارد.

 

بهترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه مهر : دوبروونیک

دوبروونیک یک شهر تاریخی در کشور کرواسی اسـت کـه در ساحل دریای آدریاتیک قرار دارد. این شهر یکی از برجسته‌ترین مقصدهای توریستی در دریای آدریاتیک اسـت ودر سال ۱۹۷۹ میلادی نامش در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شد. قرار داشتن ویلاهای قرمز در مجاورت آبی اقیانوس یک ترکیب بسیار زیبا ساخته کـه هوش از سر بیننده میبرد.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

برای این کـه بتوانید از چشم ‌انداز کلی شهر نهایت لذت را ببرید توصیه میکنیم حتماً سوار تله‌کابین شوید و بـه بالای کوه Mount Srd. بروید. قدم زدن در خیابان‌هاي شهر هم بـه تنهایی جذاب اسـت زیرا تاریخ، معماری و فرهنگ را میتوانید در کوچه پس کوچه‌هاي دوبروونیک تماشا کنید.

 

آبان «Scorpio»

خوش فکر و متکی بخود بودن متولد ماه آبان باعث می شود تا عاشق بازرسی کردن همه ی کارها و موقعیت‌هاي پیش رویش باشد. در حالیکه از چالش درست کردن برای خودشان لذت میبرند، آبان‌ماهی‌ها فرصت کافی هم برای از بین بردن استرس‌هایش دارند و اینکار را هم انجام می دهند.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

تنها سفر کردن برای آن ها بسیار خوشایند اسـت زیرا فرصت کافی دارند تا هر کاری کـه دلشان می خواهد انجام دهند و باب میل خودشان رفتار کنند.

 

بهترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه آبان : کیوتو

کیوتو یکی از شهر هـای زیبای کشور ژاپن اسـت و با دارا بودن صدها معبد بودایی مقصدی جذاب برای گردشگری محسوب می شود. کیوتو تنها شهر بزرگ ژاپن اسـت کـه از ضربات سهمگین جنگ جهانی دوم در امان مانده و تاریخ ۱۱۰۰ ساله خودرا همان‌ گونه حفظ کرده اسـت. موزه‌ها و گالری‌هاي کیوتو مملو از آثار هنری شامل مجسمه و نقاشی اسـت و آثار فاخر و کهن معماری این شهر همگی از هنر بودائی الهام گرفته‌اند.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

حدود ۳۰ آرامگاه متعلق بـه فرقه‌هاي مختلف دین بودائی و ۲۰۰ معبد شینتو در کیوتو وجوددارد. از جمله ظرفیت‌هاي گردشگری آن میتوان بـه قلعه نیجو، معبد فوشیمی‌ایناری، معبد نیشی هونگاجی، کینکاکو‌ جی «عمارت کلاه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌فرنگی طلایی»، کیومیزو درا، معبد سانجوسانگن دو و قصر سلطنتی کیوتو اشاره کرد.

 

آذر «Sagittarius»

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

با تشنگی زیاد برای یادگیری و نیاز بـه کشف مسایل تازه، یک متولد ماه آذر بـه هیجان و محرک‌هاي شاد تمایل شدیدی دارد. بزرگ‌ترین ترس یک آذر ماهی کسل شدن اسـت. همین ویژگی طالع‌بینی آن ها باعث میشود تا نتوانند بیشتر زا یکبار تنها سفر کردن را در زندگی خود تجربه کنند.

 

ایده‌ آل‌ترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه آذر : جزیره جنوبی نیوزیلند

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

در جزیره جنوبی کشور نیوزیلند می توانید تماشای حیات وحش همانند زندگی وال‌ها، دلفین‌ها و پنگوئن‌ها را در بندر Akaroa از نزدیک تجربه کنید. تاریخ، زیبایی و مکان‌هاي ماجراجویانه از جمله فاکتورهایی هستند کـه متولد ماه آذر را برای سفر تنها بـه جزیره جنوبی ترغیب می کنند.

 

دی «Capricorn»

دی ماهی‌ها انسان‌هاي بشدت سخت‌کوشی هستند اما بـه اندازه‌اي کـه زحمت می کشند، موفقیت کسب نمی کنند. گاهی چنان سر خودرا با کار شلوغ می کنند کـه احساس میکنند کل بار دنیا روی شانه‌هاي آنهاست.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

از آنجا کـه متولد ماه دی بسیار اجتماعی اسـت، تنهایی سفر کردن برای او مثل کابوس میماند. اما تغییر روش دادن برای یک‌بار هم کـه شده بـه انها کمک می کند تا عادت بـه برنامه‌ریزی خود کمی فاصله بگیرند و دنیای جدیدی را تجربه کنند.

 

ایده‌ آل‌ترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه دی : جزایر یونان

جزیره Paxos در کشور بسیار زیبای یونان فقط ۱۲ کیلومتر وسعت دارد اما بـه دلیلی چشم‌اندازی بی‌بدیلی کـه دارد گردشگران بسیاری بـه آنجا سفر میکنند. همین امر باعث می شود تا دی ماهی جمع‌دوست در بین غریبه‌هاي مهربان احساس تنهایی نداشته باشد.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

قدم زدن در بین هزاران درخت زیتون، استراحت در سواحل تمیز و زیبا و غارهای زیر دریایی از جمله تفریحاتی اسـت کـه می توان در جزیره پاکسوس تجربه کرد. پاکسوس یکی از جزایر کوچک جزیره پاکسی در یونان اسـت و بخاطر حضور کمتر گردشگران دراین جزیره، هنوز طبیعت بکر آن محفوظ مانده اسـت.

 

بهمن «Aquarius»

انسانی کاملا مستقل کـه همیشه خدا بـه‌ دنبال چالش بعدی در زندگی اسـت، عاشق ماجراجویی و سفر هـای متنوع هم خواهد بود. این ها ویژگی یک متولد ماه بهمن اسـت؛ فردی کـه محدودیت برای او مفهومی ندارد و همیشه از تمامی ظرفیت‌هاي زندگی استفاده میکند.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

او سعی میکند بـه خودش و اطرافیانش خوش بگذراند. برای یک بهمن ماهی سخت نیست کـه برای یک سفر تنها برنامه‌ریزی کند. این افراد از این کـه کاملا تنها باشند هیچ هراسی ندارند.

 

ایده‌ آل‌ترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه بهمن : مراکش

سفر بـه یکی از مهدهای فرهنگ و تاریخ، یعنی مراکش برای متولد ماه بهمن بسیار هیجان‌انگیز اسـت. این فرد می تواند با آغوش باز بـه درون شلوغی‌هاي شهر برود و از قدم زدن در بین ازدحام مردم لذت ببرد. راه رفتن در بازارهای سنتی و تماشای صنایع دستی برای متولد این ماه بسیار خوشایند اسـت و هر وسیله زینتی، ادویه یا میوه و تره بار جدید وی را بـه وجد می‌آورد.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

توصیه می کنیم بدون بازدید از باغ ماجوریل از مراکش خارج نشوید. این باغ در شهر مراکش ودر منطقه کلیز واقع شده‌اسـت. یک نقاش فرانسوی بنام جاک ماجوریل این باغ‌ها را درسال ۱۹۲۴ تأسیس کرد. درسال ۲۰۱۷ یک تاجر و حامی هنری اهل فرانسه بنام پیر برژ نیز اقدام بـه ترمیم ساختمان‌هاي داخل باغ‌ها بـه رنگ آبی نیلی کرد. همین باعث شد تا بـه یکی از اماکن توریستی شهر مراکش تبدیل شود.

 

اسفند «Pisces»

متولد اسفند ماه با سری در ابرها و قلبی کـه در دست دارد، یک رویکرد منحصر بخود در زندگی دارد. یک اسفند ماهی بسیار مهربان و بخشنده اسـت و بدون هیچ توقعی می تواند بـه دیگران خدمت کند و انها را در مشکلاتشان یاری برسانند.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

بخاطر این کـه متولد اسفند ذاتا انسان همدل و مهربانی اسـت یک سفر مملو از استراحت و ریلکس کردن شایسته اوست. این فرد باید تنهایی بـه مکانی سفر کند کـه آسایش رابه مفهوم واقعی در آنجا احساس کند.

 

ایده‌ آل‌ترین مقصد برای تنها سفر کردن متولد ماه اسفند : بالی

جزیره بالی در اندونزی واقع شده و یکی از شگفتی‌هاي طبیعت اسـت کـه زیبایی‌هاي فراوان آن با فرهنگ و سنت منطقه نیز ترکیب شده و یک مکان توریستی بی‌نظیر ساخته اسـت. بالی جزیره خدایان، جزیره کوچکی از بزرگ ترین مجمع الجزایر جهان و بزرگ ترین کشور مسلمان جهان یعنی کشور اندونزی اسـت. این جزیره دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند رابه هم پیوند داده اسـت.

راهنمای سفر کردن بر اساس ماه تولد | به کجا برویم؟

ودر نتیجه این وصلت خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردار اسـت. بالی، دنیای مخصوص بـه خودش را دارد. دنیایی کـه نام این جزیره را در لیست برترین مقاصد گردشگری جهان قرار داده اسـت. یقیناً بیراه نگفته ایم اگر بگوییم کـه جزیره بالی پر از خصائل منحصربه‌فردی اسـت کـه آنرا از دیگر نقاط دنیا متمایز می‌سازد. هر فصل از سال کـه باشد خورشید هرروز حوالی ۶ بامداد در جزیره بالی طلوع می کند.

 

این جزیره کوچک و سرسبز اندونزی یکی از اماکن اکو گردشگری بسیار جذاب جهان و قاره آسیا اسـت کـه در هر زمانی از سال تعداد بسیار زیادی گردشگر بـه آن سفر می کنند. سواحل بالی بی انتهاست و مردم بسیار خونگرم و مهمان‌پذیری دارد. دراین جزیره می توانید از معابد متعدد دیدن کنید، موسیقی محلی گوش کنید و هر کجا کـه دوست دارید بـه استراحت بپردازید. همه ی جای این جزیره زیبا و منحصربه‌فرد اسـت.