پارس ناز پورتال

راهنمای کامل انتخاب لباس عروس مناسب

مجموعه : مدل لباس عروس
راهنمای کامل انتخاب لباس عروس مناسب

تصمیم‌گیری برای انتخاب لباس عروس مناسب همیشه سخت است. اگر از دوستان و نزدیکان شما کسی به‌تازگی ازدواج کرده باشد؛ شاید داستان‌هایی در مورد پیچیدگی انتخاب لباس عروس مناسب شنیده باشید. البته همه چیز آنقدر که از دور به‌نظر می‌رسد سخت و پیچیده نیست.

 

در واقع در اینجا نیز داشتن اطلاعات کافی، کلید تصمیم‌گیری صحیح است. در این نوشته می‌خواهیم درباره این موضوع نکات بسیار مهمی را با شما در میان بگذاریم؛ تا به عنوان راهنمای خرید لباس عروس از آن استفاده کنید. برای تکمیل این نوشته از متخصصان و کارشناسان مزون لباس عروس فابرا کمک گرفته‌ایم. این مزون یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مزون‌های شهر تهران است.

راهنمای کامل انتخاب لباس عروس مناسب

مهم‌ترین نکات برای انتخاب لباس عروس

1- بودجه را تعیین کنید. تعیین بودجه یا محدوده قیمت، یک ایده عالی و ضروری برای خرید لباس عروس است. این کار می‌تواند نقطه شروع شما برای جستجوی لباس عروس باشد. همچنین به مشاوران مزون لباس عروس خود اجازه دهید تا محدوده قیمت مدنظر شما را بدانند؛ تا راحت‌تر بتوانند شما را در مسیر درست هدایت کنند.

 

2- زود خرید کنید اما نه خیلی زود. توصیه می کنیم 10 ماه قبل از برگزاری مراسم عروسی کار جستجو و انتخاب لباس عروس مناسب را شروع کنید. زودتر از این موعد ممکن است باعث شود تا لباس شما از مد روز عقب‌تر باشد.

 

3- تناسب و اندازه لباس را در نظر بگیرید. ممکن است فکر کنید که لباس مدنظر را پیدا کرده اید. شما همه چیز را در مورد آن دوست دارید. از منجوق‌دوزی گرفته تا تور استفاده شده در آن عالی است. اما شاید از تناسب آن مطمئن نیستید؛ چراکه لباس نمونه، خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است. در اینجا نیز نقش یک مشاور خوب و مزون باتجربه بسیار چشم‌گیر است. این افراد می‌توانند در زمینه تناسب لباس اصلی با فرم بدنی شما به شما اطمینان دهند.

 

4- به آنچه که هستید بچسبید. ما در مزون فابرا همیشه به مشتری‌های‌مان گفته‌ایم که به آنچه هستند پایبند باشند. فقط به این دلیل که روز عروسی شماست خودتان را تغییر ندهید. شما باید در لباس عروس از نظر ذهنی و جسمی راحت باشید. انتخاب لباس عروس مناسب برای اکثر عروس خانم‌ها کاری بی‌درنگ نیست؛ و احتمالا پس از چند روز فکر کردن در مورد آن، به نتیجه دل‌خواه برسید. بنابراین بدون نگرانی به خود فرصت دهید.

راهنمای کامل انتخاب لباس عروس مناسب

5- افراد مناسبی را با خود همراه کنید. وقتی نوبت به دعوت از افراد می‌رسد، عاقلانه انتخاب کنید. برای اکثر عروس‌ها مادر، خواهر یا بهترین دوست آنها اولین گزینه‌ها هستند. همچنین بهتر است افراد زیادی را با خود نیاورید؛ زیرا بهتر آن است که لباس عروس را برای همه شگفت‌انگیز نگه دارید.

 

6- لباس زیر مناسب داشته باشید. ما در مزون فابرا معتقدیم که راحتی مهم است؛ و از اولین لایه لباس شما شروع می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم لباس زیری را انتخاب کنید که به ایجاد ظاهری صاف از بدن شما کمک می‌کند؛ و مانند لباس‌های زیر متداول روی بدن شما خطوط و برآمدگی ایجاد نمی‌کند.

 

7- محل برگزاری مراسم عروسی را در نظر بگیرید. از نقطه نظر عکاسی، انتخاب لباس عروسی که با محیط هماهنگ باشد بسیار مهم است. مثلا برای مراسمی سنتی در یک کاخ قدیمی، لباسی با دنباله و تزئینات بیشار انتخاب کنید. همچنین برای عروسی در فضای باز یک باغ، سیلوئت‌های خط A یا پری دریایی با جزئیات توری کافی، زیبا و جاودانه به‌نظر می‌رسند.

 

8- سفر با لباس عروس ساده باشد. یکی از عوامل بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید این است که چقدر باید از محل آماده شدن خود تا محل برگزاری مراسم طی کنید. در حالت ایده‌آل شما باید در همان مکان برگزاری مراسم آماده شوید؛ اما اگر مجبور به سفر هستید؛ لباسی را انتخاب کنید که در طول سفر، فرم خود را از دست ندهد. در این زمینه جنس پارچه بسیار مهم است.

 

9- ارتفاع پاشنه کفش عروس را قبل از لباس مشخص کنید. قبل از شروع جستجوی لباس عروس، تصمیم بگیرید که چه قد پاشنه‌ای مناسب و راحت برای پوشیدن شما خواهد بود. برای قرار ملاقات خود در مزون، حتما کفشی را که برای عروسی انتخاب کرده اید همراه داشته باشید. این کار به شما کمک می‌کند تا در انتخاب لباس دید بهتری داشته باشید.

راهنمای کامل انتخاب لباس عروس مناسب

10- باید بین سنتی یا مدرن یکی را انتخاب کنید. ما عروس‌های زیادی را می‌بینیم که به دنبال لباس عروسی مطمئن و در نتیجه سنتی‌تر هستند. البته در این راهنمای خرید لباس عروس، ما نمی‌خواهیم انتخاب شما را تغییر دهیم؛ اما می‌گوییم که از جسور بودن و خودتان بودن نترسید.

 

11- در لباس عروس ژست بگیرید. امکان عکاسی خوب از لباس عروس بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که در این روز از زوایای مختلف عکس خواهید گرفت. هنگام پرو لباس عروس، حتما ژست‌های خاص عکاسی را امتحان کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید در حالی که دستان خود را دور گردن داماد حلقه کرده‌اید، ژست بگیرید؛ لباس‌های بیرون از شانه می‌توانند محدودکننده باشند.

 

12- در لباس عروس نشستن، راه رفتن و حرکات موزون را بیازمایید. برخی از لباس‌ها در مقابل آینه تماشایی به‌نظر می‌رسند. اما به یاد داشته باشید پیدا کردن لباسی که به شما امکان می‌دهد با ظرافت از ماشین خارج شوید؛ به‌راحتی در جای خود بنشینید؛ و هنگام راه رفتن و حرکات موزون شما را شبیه یک الهه کند؛ مهم‌ترین نکته در انتخاب لباس عروس مناسب است.

 

13- برای آرایش خود برنامه‌ریزی کنید. لباس عروس، آرایش و مدل موی شما باید مکمل یک‌دیگر باشند. بنابراین قبل از شروع خرید لباس، فکر کنید که چه مدل مویی را دوست دارید؛ و چه آرایشی برای شما جذاب به‌نظر می‌رسد. همچنین وقتی برای امتحان لباس عروس می‌روید؛ آرایش خود را مشابه روز عروسی انجام دهید؛ تا تجسم بهتری از نتیجه نهایی کار داشته باشید.

 

مهم‌ترین مزایای خرید لباس عروس از مزون فابرا

در نهایت یک نکته بسیار مهم در زمینه انتخاب لباس عروس مناسب، یافتن مزون لباس عروس قابل اعتماد است. در واقع اگر بتوانید مزونی معتبر، مطمئن و خوش‌سلیقه را انتخاب کنید؛ نیمی از راه انتخاب صحیح را رفته‌اید. ما مزون لباس عروس فابرا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

مزون فابرا با چند دهه سابقه در زمینه طراحی و دوخت انواع لباس عروس و همچنین سایر لباس‌های مجلسی و اکسسوری‌های مرتبط، از جمله باسابقه‌ترین مزون‌های تهران است. همچنین محصولات این مزون تحت نام تجاری آن عرضه می‌شود؛

 

بنابراین سفارش لباس عروس فابرا به معنای داشتن یک لباس باکیفیت از برندی معتبر بوده که به دلیل اطمینان از کیفیت بالای دوخت و پارچه، نام برند روی آن درج شده است.

راهنمای کامل انتخاب لباس عروس مناسب

در نهایت علاوه بر امکان سفارش حضوری، سفارش لباس عروس فابرا از طریق فروشگاه اینترنتی این مزون نیز در دسترس شما قرار دارد؛ تا از هرکجای ایران بتوانید لباس مدنظر خود را سفارش دهید.

 

همچنین کارشناسان مزون فابرا همیشه منتظر شنیدن صدای گرم و یا دریافت پیام‌های شما هستند؛ تا به سوالات و ابهامات شما در زمینه انتخاب و خرید لباس عروس به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری پاسخ دهند.