پارس ناز پورتال

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

رایان رینولدزز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

 

در اینبخش با رایان رینولذز و ماشین هاي لاکچری او آشنا می‌شویم. رینولدز یکی از مشهور ترین ستارگان سینمای حال حاضر جهان می باشد. این بازیگر مشهور کانادایی زمانی همسر اسکارلت جوهانسون یکی از جذاب ترین بازیگران زن سینما بوده اسـت. البته رایان بیشتر موتور شواری می کند و بیشتر کلکسیون امروز هم شامل موتورهای او می شود، اما این بازیگر ماشین هاي سوپر لوکسی در پارکینگ خود دارد.

 

رایان رینولدزز خنده‌رو و شوخ‌طبع را سالیان سال اسـت کـه می‌شناسیم و از آنجایی کـه نزدیک بـه ۴۰ اثر سینمایی بلند در کارنامه‌ اش بـه چشم می خورد بی شک یک یا چند فیلم از این هنرپیشه محبوب ۴۲ ساله را دیده‌اید. رایان کـه مدتی پیش شاهد هنر نمایی او در فیلم دد‌پول ۲ بودیم از سال ۱۹۹۰ مشغول بـه بازیگری اسـت.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

او قبل از این کـه در هالیوود بـه شهرت و ثروت برسد هر کاری کـه فکرش را بکنید انجام داده و روزگار سختی را سپری کرده بود. خوشخبتانه رایان این روزهای سخت‌ را پشت‌سر گذاشته و اینروزها بـه اندازه‌اي پول و ثروت دارد کـه هر چیزی کـه دلش بخواهد را می تواند بخرد. در نتیجه رایان رینولدزز نیز همانند سایر همقطاران سلبریتی‌اش گلچینی از خودرو هـای جور واجور دارد.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

او هرروز هم بـه تعداد این خودروها افزوده می شود. دراین بین اگر فعالیت‌هاي رایان رینولدزز را دنبال کرده باشید حتما میدانید کـه او درسال ۲۰۰۸ اسکارلت جوهانسون زیبارو رابه همسری گرفت، این ازدواج سه سال بعد بـه طلاق ختم شد اما رینولدز با انتخاب جوهانسون ثابت کرد کـه هنرپیشه خوش‌سلیقه‌‌اي اسـت کـه دل در گرو سیمین‌پیکران دارد.

 

موتور سیکلت جِین

روزگار عجیبی اسـت چرا کـه شرکت‌ها و برند‌هاي تجاری بجای این کـه کالاهای با‌ارزش خود رابه رایگان بـه افراد نیازمند بدهند ترجیج میدهند این کالاها رابه سلبریتی‌هاي سرشناس بدهند کـه هیچ نیازی بـه این کالاها ندارند. اینکار بی شک جنبه تبلیغاتی دارد.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

بـه هر ترتیب می توان گفت بخت با ریان رینولدز یار بود چرا کـه رایان رینولدزز دریک پروژه تبلیغاتی از جانب فروشگاه موتورسیکلت‌ جین «Jane’s Motorcycles»، یکی از این موتورسیکلت‌هاي شخصی‌سازی شده این فروشگاه رابه رایگان هدیه گرفت. این فروشگاه ید طولایی در شخصی‌سازی موتورسیکلت‌ها دارد و بی شک رایان قدر موتورسیکلتی کـه هدیه گرفته را خواهد دانست.

 

موتورسیکلت تریموف تراکستون

رایان رینولدزز آن قدر سوار بر موتورسیکلت‌هاي تریوف شد و از این برند تعریف کرد تا این کـه دست آخر برند یک موتورسیکلت تریموف تراکستون «TRIUMPH THRUXTON»، از این برند هدیه گرفت. این موتورسیکلت‌ جدید ترین مدل از تریموف تراکستون بود کـه تا کنون ساخته شده.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

رایان رینلودز برای این کـه نشان دهد قدردان این هدیه اسـت آن را بـه مرکز شخصی‌سازی کات موتورسیکلتز «Kott Motorcycles» داد تا دستی بـه روی این موتورسیکلت بشکند و ظاهری شیک و کلاسیک بـه آن بدهند. در نتیجه قسمت‌هاي مختلفی از این موتورسیکلت بنا بـه سلیقه رینولدز کاملاً شخصی‌سازی شد و با موتورسیکلتی طرف هستیم کـه ماجراجویی‌ و هیجان را در ذهن تداعی می کند.

 

موتورسیکلت تریموف بونوویل

رایان رینولدزز همانند دیگر سلبریتی‌ها علاقه زیادی بـه جمع‌آوری چیزهای کلاسیک و آنتیک دارد، این علاقه را در انتخاب موتورسیکلت نیز از جانب این سلبریتی شاهد هستیم ودر همین زمینه میتوان بـه موتورسیکلت تریموف بونوویل «Triumph BONNEVILLE» اشاره کرد. این موتورسیکلت دومین نسل از موتورهای تریموف بونوویل اسـت ودر سال‌هاي ۱۹۵۹ تا ۱۹۸۳ تولید می‌شده اسـت.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

موتورسیکلت‌ تریموف بونوویل یکی از بهترین موتورسیکلت‌هاي این برند اسـت و حتی امروز نیز شاهد تولید نسل‌ جدید بونوویل هستیم. بـه این نکته نیز اشاره کنیم کـه رایان رینولدزز علاقه‌زیادی بـه شخصی‌سازی خودروها و موتورسیکلت‌هایش دارد و شاید این مدل از تریموف بونوویل، مدل قدیمی این موتورسیکلت نباشد.

 

دوکاتی اس.‌سی ۱۰۰۰ طراحی شده توسط پاول اسمارت

بی شک تا اینجای این لیست متوجه شده‌اید کـه عشق رینولدز بـه دوکاتی و تریموف تمامی ندارد ودر این قسمت یکبار دیگر بـه دوکاتی اس‌.‌سی ۱۰۰۰ برخوردیم کـه یکی از خاص‌ترین موتورسیکلت‌هاي دنیا اسـت. این موتورسیکلت نسخه‌اي نمونه برداری شده از موتورسیکلت دوکاتی ۷۵۰ اس‌.‌اس اسـت.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

پاول اسمارت «Paul Smart»، موتورسیکلت سوار مشهور بریتانیایی درسال ۱۹۷۲ سوار آن میشد اما دراین نسخه شاهد بهینه‌سازی‌هایي بـه لحاظ طراحی هستیم تا ظاهری مدرن و امروزی پیدا کند. جالب اسـت بدانید نسخه اصلی و کلاسیک این موتورسیکلت با توجه بـه گذشت سالها بـه هیچ عنوان از مد نیافتاده اسـت و علاقه‌مندان موتورسیکلت بی شک هردو مدل این موتورسیکلت را خواهند پسندید.

 

موتورسیکلت تریموف ۶۵۰

واقعاً جای تعجب اسـت کـه رایان رینولدزز تا این اندازه بـه موتورسیکلت و بـه‌خصوص برند تریموف علاقه داشته باشد. در همین زمینه چشم مـا مـا بـه یک موتورسیکلت تریموف ۶۵۰ ساخت ۱۹۶۴ در گاراژ رینولدز افتاد، این موتورسیکلت کاملاً شخصی‌سازی شده اسـت و سازنده آن مدعی اسـت رینولدز وسواس زیادی در شخصی‌سازی قسمت‌هاي مختلف این موتورسیکلت انجام داده اسـت.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

اگر از طرفداران دوآتشه رایان رینولدزز باشید بـه احتمال زیاد میدانید کـه او اهل ونکوور کانادا اسـت و اهالی این شهر رسم دارند هر شب ساعت ۹ گلوله توپ شلیک کنند، رایان رینولدزز نیز برای زنده نگه داشتن این رسم، نام موتورسیکلت تریموف ۶۵۰ خودرا ساعت ۹ گذاشته اسـت.

 

خودرو کادیلاک اسکالید

رایان رینولدزز پس از ازدواج دومش با بلیک لایولی، بـه فکر خریدن یک خودروی خانوادگی افتاد و اگر اهل ماشین باشید حتما بـه‌خوبی میدانید کادیلاک اسکالید یکی از بهترین خودورهای خانوادگی دنیاست.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

این اتومبیل فضای بسیار خوب و اسانی برای سرنشین و راننده دارد و امکانات اشرافی و شیک داخل این ماشین برازنده سلبریتی مانند رایان اسـت. البته دراین بین باید اشاره کنیم بین سوار شدن بر موتورسیکلت‌هاي تراز اول دنیا و سواری گرفتن از یک شاسی‌بلند تفاوت‌هاي زیادی دارد و بعید می دانیم رینولدز زیاد سوار خودروی کادیلاک اسکالید خود شود.

 

خودرو نیسان لیف مدل ۲۰۱۲

چندسالی می شود کـه جنبش‌هاي زیست‌محیطی مختلفی را برای خودرو هـای سبز شاهد هستیم. در همین راستا خودرو هـای الکتریکی مختلفی را نیز در بازار می بینیم کـه آسیبی بـه محیط زیست وارد نمیکنند. این امر باعث شده تا سلبریتی‌ها نیز از این فرصت استفاده کنند و با سوارشدن بر خودرو هـای الکتریکی خودی نشان دهند و بـه هواداران ثابت کنند کـه طرفدار محیط‌زیست هستند.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

در همین راستا رایان رینولدزز درسال ۲۰۱۲ سخنگوی شرکت نیسان شد و خودروی لیف کـه یک خودروی سبز اسـت و آسیبی بـه محیط زیست وارد نمیکند را از این شرکت هدیه گرفت. بی شک رایان درکنار این ماشین، پول کلانی نیز از نیسان دریافت کرده اسـت اما بـه هر ترتیب نیسان لیف بهمین بهانه راه خودش رابه کلکسیون خودرو هـای رینولدز باز کرد.

 

خودرو تویوتا پریوس مدل ۲۰۱۱

در بالا بـه قضیه حفظ محیط‌‌زیست و تمایل سلبریتی‌ها بـه سوار شدن بر خودرو هـای الکتریکی گفتیم، در همین راستا درسال ۲۰۱۱ رایان رینولدزز دست‌ بـه جیب شد و یک دستگاه تویوتا پریوس مدل ۲۰۱۱ خریداری کرد.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

اگر از طرفدران سلبریتی‌ها هستید و اخبار اتومبیل را دنبال میکنید حتما بـه خوبی می دانید کـه تویوتا پریوس یکی از نخستین خودرو هـای سبزی بود کـه راهی بازار شد و تقریبا در گاراژ تمامی سلبریتی‌ها دست‌کم شاهد یک دستگاه از این ماشین هستیم.

 

خودرو شورولت اکوایناکس مدل ۲۰۱۲

رایان رینولدزز در شهر هـای مختلفی خانه دارد و از زمانی کـه با بلیک لاولی ازدواج کرد در خانه‌هاي مختلفی سکونت داشته اسـت. این موارد باعث شده تا یک دستگاه شورولت اکوایناکس مدل ۲۰۱۲ را خریداری کند.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

این ماشین هواداران رینولدز را ناامید کرد چرا کـه تجربه نشان داده اسـت هواداران بیشتر دوست دارند سلبریتی‌ مورد علاقه‌ انها سوار بر خودرو هـای پرسرعتی مانند فراری و لامبورگینی در خیابان‌ها جولان بدهد. اما همان‌گونه کـه گفتیم رینولدز مرد خانواده اسـت و ترجیح میدهد شاسی‌بلند بزرگی داشته باشد تا خودش و همسرش بـه اسانی با این ماشین از این شهر بـه شهر دیگر بروند.

 

خودرو دوج چلنجر

انصافاً باید گفت دوج چنلجر هیجان‌انگیزترین خودرویی اسـت کـه در کلکسیون رایان رینولدزز بـه آن برخوردیم. اگر فیلم R.I.P.D را دیده باشید حتما این دوج چلنجر برای شـما آشنا بـه‌نظر میرسد، دراین فیلم رایان رینولدزز و کوین بیکون، سوار بر این دوج چلنجر در خیابان‌ها جولان می‌دادند.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

از قرار معلوم رایان بـه‌اندازه‌اي از این دوج چنلجر خوشش آمد کـه پس از اتمام فیلم برداری این ماشین رابه گاراژ خودرو هـای شخصی‌اش اضافه کرد. انصافاً باید گفت درکنار دوج چلنجر انتظار داشتیم چند خودروی هیجان‌انگیزتر دیگر را نیز در گاراژ رایان رینولدزز مشاهده کنیم اما عشق این سلبریتی‌ بـه موتورسیکلت مجالی برای خرید خودرو هـای تراز اول بـه او نداده اسـت.

 

خودرو هوندا سی‌.‌بی ۷۵۰ مدل ۱۹۷۵

دراین قسمت از خودروها و موتورسیکلت‌هاي رایان رینولدزز بـه موتورسیکلتی رسیدیم کـه برای ایرانی‌ها کاملاً آشناست. جالب اسـت بدانید رایان همانند تعداد زیادی از ایرانی‌ها خاطرات خوشی با هوندا سی‌.‌بی ۷۵۰ داشته اسـت. آن گونه کـه پیداست زمانی کـه رایان تنها ۱۵ سال بیشتر نداشت یک دستگاه از این موتورسیکلت‌ها رابه همراه برادرش خریداری میکند.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

ظاهرا این موتورسیکلت مشکلات فنی زیادی داشت اما رایان و برادرش مشکلات آن را برطرف میکنند و بـه‌رغم این کـه موتورسواری برای جوان‌هاي ۱۵ ساله ممنوع بود، یواشکی با برادرش سوار بر هوندا سی‌.بی ۷۵۰ در خیابان‌ها جولان می‌دادند. رایان چند سال پیش در گفت‌وگو‌اي با فروبز از عشق خود بـه این موتورسیکلت گفت و با این حساب هیچ جای تعجبی ندارد اگر یک دستگاه هوندا سی‌.‌بی ۷۵۰ را در گاراژ رینولدز شاهد باشیم.

 

خودرو تریموف تایگر

با نگاهی بـه کلکسیون موتورسیکلت‌هاي رینولدز می توان متوجه شد این سلبریتی بـه‌اندازه‌اي موتورسیکلت دارد کـه فرصت سواری با تک‌تک انها را پیدا نمیکند اما برند تریموف کـه عشق رینولدز بـه موتورهای این شرکت را متوجه شده بود بازهم بـه رایان یک دستگاه موتورسیکلت تریموف تایگر هدیه داد.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

این موتورسیکلت یکدستگاه تریموف تایگر بود کـه سال ساخت آن بـه دهه ۵۹ میلادی باز میگردد اما بـه‌رغم گذشت زمان، این موتورسیکلت همان‌ گونه ظاهر شیک و کلاسیک خودش را حفظ کرده و بی شک رینولدز بـه داشتن چنین موتورسیکلتی در کلکسیون شخصی‌اش افتخار میکند.

 


 

بیوگرافی و حواشی زندگی رایان رینولدزز

 

رایان رینولدز درسال 1976 در شهر ونکوور در کانادا متولد شد. پدر و مادرش هردو در فروش مواد غذایی فعالیت میکردند. رینولدز پس از گذراندن دوران تحصیلی و علاقه مند شدن بـه دنیای بازیگری، موفق شد در نخستین حضور رسمی اش مقابل دوربین، در سریالی بنام « پانزده » بـه ایفای نقش بپردازد.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

او پس ازآن نیز توانست در چندین مجموعه تلویزیونی دیگر بـه ایفای نقش بپردازد کـه هیچکدام از این آثار مورد توجه قرار نگرفتند. رینولدز کـه برای مدتی از ادامه مسیر بازیگری منصرف شده بود، بـه وسیله دوست بازیگرش کریس میلیام مارتی ترغیب شد تا بجای ماندن در ونکوور کانادا و تلاش برای حضور در نقش هاي کم ارزش، بـه لس آنجلس بروند تا بتوانند نقشی مناسب برای خودشان دست و پا کنند.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

رینولدز پس از ورود بـه ایالات امریکا و بازی در چند مجموعه تلویزیونی، بالاخره با بازی در نقش مایکل برگ برگن در سریال « دو مرد، یک دختر و یک پیتزا فروشی » توانست بـه محبوبیت برسد و نام خودرا بر سر زبانها بیندازد. رینولدز در سال هـای بعد توانست نقش هاي پررنگ تری در هالیوود بدست آورد.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

از انها جمله بازی در فیلم « قبر شده » درسال 2010 اسـت کـه وی دراین فیلم ایفاگر نقشی بود کـه در درون یک قبر محبوس شده اسـت. بازی دراین نقش تحسین منتقدین رابه همراه داشت و برای رینولدز یکگام دیگر در موفقیت هاي بازیگری اش محسوب می شد. رینولدز در سال هـای بعد موفق شد در آثار پرخرجی از جمله « R.I.P.D » و « فانونس سبز » حضور داشته باشد.

 

حواشی رایان رینولدز

پس از این کـه دریک چتربازی، برای نخستین بار چتر نجاتش باز نشد، از پرواز وحشت دارد. مدتی در سوپرمارکت کار کرده اسـت. کوچک‌ترین پسر از میان چهار برادرش می‌باشد. دو برادرش پلیس هستند. نخستین ازدواجش با اسکارلت جوهانسون درسال 2008 بود. این دو درسال 2011 از یک دیگر جدا شدند.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

دومین ازدواجش با بلیک لیولی بود کـه تا امروز دوام داشته و این دو بازیگر صاحب یک فرزند مشترک نیز می باشند. در جریان وقوع سونامی در کشور اندونزی، بـه همراه نامزد سابق ، الانیس موریست کـه یک خواننده بود، دراین کشور حضور داشت اما آسيب اي بـه انها وارد نشد.

رایان رینولدز و ماشین های لاکچری اش + بیوگرافی و حواشی

عاشق موتورسیکلت رانی اسـت. اصلیتی انگلیسی – ایرلندی دارد. گفته کـه از بازی در فیلم « فانوس سبز » لذت نبرده چراکه در جریان فیلم برداری رابطه بدی با کارگردان مارتین کمپبل داشته اسـت. تنها بازیگری بود کـه در تمام اپیزودهای سریال « پانزده » حضور داشت. در پیاده روی مشاهیر کانادایی ها صاحب یک ستاره اسـت.

 

مهمترین آثار رایان رینولدزز 

Blade: Trinity

The Amityville Horror

Smokin’ Aces

X-Men Origins: Wolverine

Buried

Green Lantern

Safe House

Woman in Gold