پارس ناز پورتال

روش های طلایی برای ماندگاری بیشتر رژ لب

مجموعه : مدل آرایش لب
روش های طلایی برای ماندگاری بیشتر رژ لب

روش های طلایی برای ماندگاری بیشتر رژ لب 

برای این که مجبور نباشید مدام رژ لب خود را تجدید کنید می توانید از راه های بسیار کاربردی برای ماندگاری دائمی و بالای رژ لب استفاده کنید. یکی از دغدغه‌های خانم‌ها ماندن طولانی مدت رژلب روی لب‌هایشان است. شما می‌توانید با این روش، ماندگاری رژلب خود را در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها بیشتر کنید. جدیدترین مدل‌های رنگ رژلب را ببینید تا بهترین رنگ را برای مهمانی انتخاب کنید.

 

شب قبل زیرسازی را انجام دهید

یک رژلب رنگ و رو رفته اصلا مناسب مهمانی نیست. پس باید کاری کنید که تمام طول مهمانی رژتان باقی بماند. اولین و بهترین چیزی که نیاز دارید یک نرم کننده‌ی لب است که برای شما معجزه می‌کند. کافی‌است شب قبل مقدار زیادی نرم‌کننده‌ را روی لب‌تان بمالید و بخوابید. روز بعد تاثیر آن را خواهید دید.

 

صبح روز مهمانی از لایه بردار خوب استفاده کنید

حالا که لب‌هایتان از شب پیش نرم شده، هر چقدر پوسته‌ی اضافی باقی مانده است را با استفاده از یک اسکراب لب از بین ببرید. برای درست کردن یک اسکراب خانگی شکر سفید و عسل را به نسبت مساوی با هم ترکیب کنید و روی لب‌هایتان بمالید. با یک مسواک این کار بهتر انجام می‌گیرد.

 

 به گزارش پارس ناز نکته‌ی دیگر این‌که اگر می‌خواهید از رژلب مات استفاده کنید، حتما از یک نرم‌کننده‌ی لب قبل از زدن رژلب استفاده کنید. چون رژلب‌های مات روی لب‌های خشک ،تکه تکه و چسبناک شده و ظاهر بدی پیدا می‌کنند.

 

از رژلبی استفاده کنید که ماندگاری بالایی دارد

وقتی هدف ماندگاری رژلب است، همیشه رژلب مات بهترین گزینه است. رژلب‌های براق به سرعت پخش شده و کم‌رنگ می‌شوند. برای نتیجه‌ی بهتر، باید رژلب را از گوشه های لب بزنید و به سمت لب پایینی بیاورید. در نهایت به سراغ لب بالایی بروید و از کناره های لب به سمت وسط بیایید.

 

لب‌تان را قفل کنید!

آخرین و حیاتی‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که کاری کنید تا رنگ لب‌تان تمام مدت شب باقی بماند. برای این منظور با یک قلم‌موی آرایشی، دور تا دور لب را کانسیلر بزنید تا رژتان پخش نشود. این کار یک لب تمیز و مرتب به شما هدیه می‌دهد. کار شما تمام شد. حالا با خیال راحت و بدون دغدغه‌ی پاک شدن رژ از مهمانی لذت ببرید.