پارس ناز پورتال

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

جدیدترین رکوردهای جنجالی ثبت شده در گینس را به شما معرفی می کنیم تا از رقابت های هیجانی در بین مردم دنیا آگاه شوید. همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همۀ ما است

 

این رکوردها شامل دستاوردها و استعدادهای انسان و در برخی مواقع پدیده های طبیعی می باشند.بعضی از رکورد ها نیز در رشته های مختلفی هستند که شاید برخی از آن ها را واقعا نشنیده باشید. 

 

بیشترین شمعی که با پا روشن شده

«آدریانا ایرنه ماکیاس هرناندز» از مکزیک رکورد روشن کردن بیشترین شمع تولد در یک دقیقه با پا را شکست. آدریانا بدون دست متولد شد و می تواند هرکاری را با پا انجام دهد. او توانست در یک دقیقه 11 شمع را با پا روشن کند. آدریانا که فارغ التحصیل حقوق است و چندین کتاب نوشته و به جاهای مختلف برای سخنرانی درباره ترویج تفکر مثبت درباره ناتوانی و معلولیت سفر کرده است. این رکورد قبلا متعلق به آرشیتا فورمن با 7 شمع بود.
رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)انعطاف پذیرترین بدن دنیا

محمد ورزشکار 13 ساله فلسطینی است که به او لقب پسر عنکبوتی را داده اند و رکورد چرخش کامل بدن و نگه داشتن خودش روی قفسه سینه در یک دقیقه را شکسته است. محمد 38 بار بدن ظاهرا الاستیکش را به دور خود چرخاند، رکورد قبلی 29 بار بود. خانواده و دوستان محمد برای تشویق او در این چالش 60 ثانیه ای آمدند.

 

پسر عنکبوتی با ستون فقرات بسیار انعطاف پذیر به دنیا آمد و پنج سال است که در رقابت های ورزشی شرکت می کند. آرزوی او این است که در آینده مشهور و در سراسر جهان شناخته شود. او هرروز ساعت ها در یک باشگاه ورزشی در غزه تمرین می کند اما قصد دارد غزه را ترک کرده و برای نشان دادن استعدادهای خود به سراسر جهان سفر کند.
رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)رکورد له کردن بیشترین قوطی با آرنج

رزمی کار پاکستانی «محمد رشید» توانست 77 قوطی نوشیدنی پر را در 60 ثانیه له کند و رکورد جهانی گینس له کردن بیشترین قوطی نوشیدنی با آرنج را به دست آورد. طبق قوانین گینس برای ثبت این رکورد، قوطی ها باید باز نشده باشند و در پایان باید به عرض حداقل 3 سانتیمتر مچاله شده باشند.

 

بسیاری از تماشاگران مجبور شدند از چتر برای محافظت خود در برابر پاشیدن نوشیدنی ها استفاده کنند. محمد بنیانگذار و رئیس آکادمی هنرهای رزمی پاکستان است.
رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)رکورد بیشترین نفراتی که روی آتش راه رفتند

شرکت منابع انسانی HR Anexi Pvt. Ltd کارکنان خود را دعوت کرد تا در چالش بیشترین کسانی که در یک مراسم روی آتش راه می روند، شرکت کند و 1356 نفر در این آزمون جرات شرکت کردند. هریک از شرکت کنندگان باید پابرهنه بیش از دو متر روی زغال قرمز داغ راه می رفت تا مورد قبول گینس قرار گیرد.

 

مدیر عامل شرکت درباره این چالش این گونه توضیح می دهد: «غلبه بر ترس ها، کلید زندگی به سوی کمال است. ما راه رفتن روی آتش را استعاره قدرتمندی از غلبه بر نفس و ترس می دانیم که ما را از فوق العاده بودن بازمی دارند. راه رفتن روی آتش کمک می کند محدودیت ها و مرزهایی که باورهای و بلوک های ذهنی ما را محدود کرده، بشکنیم.

 

این ارتباط اشخاص با قدرت درونیشان و حرکت از «نمی توانم» به سوی «می توانم» را تسهیل می کند که کلید اصلی مفهوم توانمندسازی است.»

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

رکوردهای کتاب گینس

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

کتاب گینس

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

بیشترین کسانی که روی یک سکو پشتک زدند

تیم جامپینگ آنزیو رکورد بیشترین کسانی که از روی ترامپولین روی یک سکو معلق زدند را شکستند. در این آزمون تناسب اندام، برنامه ریزی و کارگروهی، هر شرکت کننده باید روی یک سکوی 1.2 متر در 91 سانتیمتری فرود می آمد و آنجا می ماند تا آخرین نفر هم بپرد. تیم ترامپولینگ ایتالیایی رکورد قبلی که 6 نفر بود

 

را به طور چشمگیری به 22 نفر ارتقا داد. هر شرکت کننده ای که روی سکو اضافه می شد، اعضای تیم روی هم قرار می گرفتند تا یک برج انسانی تشکیل دهند.
رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)طولانی ترین ضربه گلف

«برت استنفورد» عضو تیم ستاره های یوتیوب استرالیایی یک ضربه تاریخی به سوراخ پنجم زمین گلف پوینت والتر پرتاب کرد. گینس طول این ضربه را 120.6 متر تایید کرد، یعنی بیشتر از طول یک زمین فوتبال آمریکایی! ضربه شگفت انگیز استنفورد رکوردی که از سال 2001 تغییر نکرده بود را شکست، رکورد قبلی متعلق به فرگوس میلر با 114.3 متر بود.
رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)بزرگترین نمایش تکواندو

آکادمی بین المللی تکواندو «Jayanth Reddy» رکورد بزرگترین نمایش تکواندو در سال 2014 را با 979 شرکت کننده در هند شکست و امسال تلاش کردند رویدادی بزرگتری و تماشایی تر را برگزار کنند. ردی که با همکاری تیم آکادمی هنرهای رزمی هند 1152 رزمی کار را از سراسر هند برای شرکت در این اجرای فوق العاده در هند جمع کرد.

 

شرکت کنندگان شامل کودکان هم می شد و همگی لباس رسمی پوشیده بودند. به منظور دستیابی به این رکورد، هرکسی باید هنرهای رزمی را به طور همزمان به مدت حداقل 10 دقیقه و با استانداردهای قابل قبول اجرا می کرد. ردی 35 سال است که استاد هنرهای رزمی است و عناوین متعددی از رکوردهای گینس را تحت کمربند مشکی خود دارد.

 

ردی می خواهد محبوبیت هنرهای رزمی را حد ممکن افزایش دهد. او امیدوار است در سه سال آینده به 10هزار هندی دیگر برای ثبت رکورد کمک کند و شهرت هنرهای رزمی هند را که اکنون در اختیار چین، ژاپن، کره و تایلند است در را در جهان افزایش دهد. با ثبت این رکورد او یک قدم به هدفش نزدیکتر شد.
رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)بزرگترین مسابقه دو با پای برهنه

این مسابقه با حضور 529 دونده در امارات متحده عربی برگزار شد. در یک روز فوق العاده MSSL خاورمیانه توانست در یک روز سه رکورد دیگر علاوه بر بزرگترین مسابقه دو با پای برهنه کسب کند: بیشترین افرادی که کلاه کاغذی پوشیدند، بزرگترین مسابقه رقص و طولانی ترین زنجیره های فایو.
رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)بزرگترین فریکادل

بزرگترین فریکادل 690 کیلوگرم وزن و در آلمان پخته شد. فریکادل یک لایه گوشت ضخیم یا کوفته مسطح شده است که از گوشت چرخ کرده، نان و ادویه تهیه می شود. این فریکادل رکوردشکن 2 متر قطر داشته و به مناسبت صدمین سالگرد باشگاه ورزشی Ringstedt در آلمان درست شده است.
رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)بیشترین مسافتی که با بادسواری در 24 ساعت طی شده

رکورد بیشترین مسافتی که با بادسواری در 24 ساعت پیموده شده 509.82 کیلومتر و توسط «Dennis Klaaijsen» از هلند به دست آمده است. دنیس با سرعت متوسط 11.47 گره بر ساعت (21.24 کیومتر بر ساعت) حرکت کرد. او از 7 سالگی بادسواری را آغاز کرده و بیش از 30 سال است که بدان می پردازد.

رکوردهای جنجالی ثبت شده در کتاب گینس (34)

 

مطالب مرتبط :

رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)

رکوردهای شگفت انگیز جدید کتاب گینس در 2017

رکوردهای برتر و جالب جهان در کتاب گینس (32)

جدیدترین اخبار رکوردهای کتاب گینس (29)

آخرین اخبار ثبت شده رکوردهای کتاب گینس (30)

جالب ترین اخبار رکوردهای کتاب گینس (31)

رکوردهای گینس شگفت انگیز درباره غول پیکرترین ها